Haha, jij hebt gewoon teveel Razorgore gedaan! Kiting ftwquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
Stukkie "how to fool around with guard" gecaptured met mijn tv kaart, brakke kwali
Wat wil je weten danquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kan iemand me helpen met dat schilderij opdrachtje?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch maar ff spoiler gedaan voor het geval er nog meer mensen mee bezig zijn
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Helpquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:59 schreef Retuobak het volgende:
@#$@#$@# Anvil Oblivion gate
Ik kan maar niet de weg naar de toren vinden, pad vanaf de oblivion gate in oblivion is zeg maar gewoon rond. Er zijn daarbuiten 2 torentjes waar je in kunt maar daar doe je niks belangrijks verder. Maar in het midden staat die toren, en ik heb echt geen idee hoe bij die toren te komen. Iemand?
De gates veranderen niet per stad, maar per hoeveel je er al geclosed hebt. Dus ' de gate bij Anvil' zegt me niet veel. Daar komt bij dat ik die maps niet uit mijn hood ken dus ik je waarschijnlijk ook niet verder kan helpen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:45 schreef Retuobak het volgende:
Bafnek, please help me, hoe heb je die gate bij Anvil gesloten?
bovenin 1 van de 2 andere torens is waarschijnlijk een hendel die je moet overhalen om de gate te openen... wat ook kan, is dat er ergens een beetje verschuild, een soort van grot is, met deadric deur.. daar l;oop je dan doorheen, en uiteindelijk kun je dan bij de grote toren.. tis af en toe wat zoeken, maar tis wel te vindenquote:
Die heeft teveel WoW gespeeldquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef kulandra het volgende:
Geen levitation in t spel. Wat doe je nou Bethesda![]()
/2 WTB Levitation Mod!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |