quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ziet er lekker uit hoor Kabouter. Heb jij die Db missies nu al uitgespeeld? Ja he, zo aan je robes te zien
.
Waarom gebruik jeDat zeg ik, dood of weggelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En DB uitgespeeld ja![]()
Je moet een Xbox kopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:05 schreef moomoo het volgende:
bah, heb het nu zo ongeveer 3 uur gespeeld en heb al 5 crashes gehad(waarvan er 1 een keiharde reset benodigde), en ik weet niet hoe vaak de audio al verklooid is geweest. het loopt erg lekker verder en de technische issues daargelaten vind ik het vooralsnog een erg leuk spel. ik hoopp alleen dat er snel een bugfix patch aankomt. en niet komen zeggen dat het mn eigen schuld is en dat ik wat over computers moet leren.
Creative geluidskaart?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:05 schreef moomoo het volgende:
bah, heb het nu zo ongeveer 3 uur gespeeld en heb al 5 crashes gehad(waarvan er 1 een keiharde reset benodigde), en ik weet niet hoe vaak de audio al verklooid is geweest. het loopt erg lekker verder en de technische issues daargelaten vind ik het vooralsnog een erg leuk spel. ik hoopp alleen dat er snel een bugfix patch aankomt. en niet komen zeggen dat het mn eigen schuld is en dat ik wat over computers moet leren.
Congratsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dood of weggelopen
En DB uitgespeeld ja
Zwart paard is gegarandeerd sneller dan een lvl 100 athletics mannetje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:11 schreef doemaardrie het volgende:
Wat moet je met een paard?
Ik heb een darkelf Nightblade met als birthsign The Steed.
Die had op lvl 1 al 75 punten in speed en was volgens mij al minstens net zo snel als iemand te paard.
Zoek in de ini filequote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:05 schreef moomoo het volgende:
Maar wel de draaicirkel van een vrachtwagen terwijl ik on volle vaart op een duppie kan draaien.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zwart paard is gegarandeerd sneller dan een lvl 100 athletics mannetje.
Echt supersnel
Je ownt een paard echt nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:11 schreef doemaardrie het volgende:
Wat moet je met een paard?
Ik heb een darkelf Nightblade met als birthsign The Steed.
Die had op lvl 1 al 75 punten in speed en was volgens mij al minstens net zo snel als iemand te paard.
Tja, een zwart paard is een veelvoud zo snel, dat vind ik toch zeker wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:15 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Maar wel de draaicirkel van een vrachtwagen terwijl ik on volle vaart op een duppie kan draaien.
Boeie, wat doen we eigenlijk hier.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tja, een zwart paard is een veelvoud zo snel, dat vind ik toch zeker wel de moeite waard.
Fast travel is een veelvoud zo snellerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tja, een zwart paard is een veelvoud zo snel, dat vind ik toch zeker wel de moeite waard.
True, maar je moet vaak genoeg naar locaties waar je niet heen kunt fast travellen. Vaak zat echt kilometers van de bewoonde wereld ergens moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Fast travel is een veelvoud zo sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |