GRAW is een kwaliteits gamequote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:15 schreef NJ het volgende:
Ik zat al te wachten op het nieuwe deel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie TVP lijkt me zo
Who knew?
Hier nog eenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:15 schreef NJ het volgende:
Ik zat al te wachten op het nieuwe deel.
Dan doe je toch eerst de mainquest voordat je aan de andere dingen begint.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind de main quest opzich wel stoer, maar het past niet bij het spel. Bij de main quest is er enorm veel dreiging en is de hele wereld in gevaar, maar ondertussen kan je wel gewoon relaxen en een beetje andere dingen doen. Dat klopt niet echt.
In principe kan je volgens mij in 1x de main quest afronden, aangezien de moeilijkheid van missies zich aanpast aan je level. Maar ik ben het er mee eens dat de main quest niet echt in het spel past, daarom ben ik nu ook gewoon een beetje in guilds enzo bezig, gewoon doen wat ik wil. Niet een stom verhaaltje volgen, dat is juist waar dit spel níet om gaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan doe je toch eerst de mainquest voordat je aan de andere dingen begint.
Of moet je eerst die andere dingen doen omdat je anders de main quest niet kan halen?
haha jij kent het ook al, daarom ben ik naar huis gegaanquote:
ik ben dus thuis en we hebben maar 1 tvquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha jij kent het ook al, daarom ben ik naar huis gegaan
en ga ik voetbal kijken
En weer een pluspunt voor de PC versiequote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:51 schreef Tain het volgende:
[..]
ik ben dus thuis en we hebben maar 1 tv
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |