5 april?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef Mukie het volgende:
nog geen wanadoo family hier
nog 1 weekje en dan.... 20mbit
Zeg mukie wanneer ben je weer single?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:03 schreef Mukie het volgende:
nog geen wanadoo family hier
nog 1 weekje en dan.... 20mbit
Het maakt mij niet zoveel uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heb je zelf liever?
mij maakt het geen reed uit als ze me maar helpen met migreren en minimale downtime.![]()
sorry schat, ik ben met meer dingen bezig dan mn verkeringquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zeg mukie wanneer ben je weer single?
Je was veel leuker toen je single was![]()
Oh bummerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
sorry schat, ik ben met meer dingen bezig dan mn verkering
FNTM zijn we aant bekookstoven, heb nog een stuk of 4-5 fotoshoots incl 2 meetings, mr Fok en miss fok verkiezingen, veelal vrienden waarmee het nu wat slechter gaat en ga zo maar door. Als ik dan eindelijk op fok kan, ben ik meestal bezig met opruimen enzo![]()
doen wequote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:10 schreef Googolplexian het volgende:
O ... ps .. als je een eigen account neemt, doe dat dan via mijn referal link
En over die PowerBall ...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
doen we![]()
![]()
ik wacht wel ff op antwoord van mijn mail. Ff gevraagd hoe dat zit met mijn email enzo.![]()
dat je ehm niet gecarjacked hebtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zojuist een Lada Niva op de foto gezet
met rechts lukt me dat aardig. Moet zeggen dat het de pijn in mijn onderarm aanzienlijk verlichtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En over die PowerBall ...
Zie het alsof je een glas -dat voor de helft gevuld is- van bovenaf met je vingers beetpakt en ronddraait. Je voelt dan het gewicht van de vloeistof in het glas ronddraaien. Wanneer een PowerBall snel genoeg draait (wanneer de lampjes branden) dan kun je dat gewicht ook voelen. Door met circelvormige beweging dat gewicht "rond te duwen" (steeds sneller te volgen) versnel je de PowerBall en wordt het gewicht zwaarder.
Klopt, en hij werd bewaakt door twee hondenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Carjacken is duurder dan er één halen in Litouwen
Carjacken kun je zelf doen, en je hoeft niet heel europa door te reizen. Gewoon een deur opentrekken, bestuurder er uit gooien, en zelf wegrijden. Kost je niets.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Carjacken is duurder dan er één halen in Litouwen
Check ff de functies van de teller ... die kun je instellen op sessie-record of overall-recordquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
met rechts lukt me dat aardig. Moet zeggen dat het de pijn in mijn onderarm aanzienlijk verlicht![]()
met links heb ik absoluut geen coordinatie![]()
En dan NOG is het duurderquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:23 schreef M5 het volgende:
[..]
Carjacken kun je zelf doen, en je hoeft niet heel europa door te reizen. Gewoon een deur opentrekken, bestuurder er uit gooien, en zelf wegrijden. Kost je niets.![]()
nee hoor. ik weet niet hoe goedkoop jij naar litouwen kunt, maar zolang het niet met geld toe is, ben je met carjacken goedkoper uit. Dat ie daarna als gestolen geregistreerd staat en jij gezocht wordt door de politie is wat andersquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Check ff de functies van de teller ... die kun je instellen op sessie-record of overall-record
Hoef je niet te stoppen met draaien om te zien hoe hard je boekt.
O we gaan er ook echt serieus op inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:25 schreef M5 het volgende:
[..]
nee hoor. ik weet niet hoe goedkoop jij naar litouwen kunt, maar zolang het niet met geld toe is, ben je met carjacken goedkoper uit. Dat ie daarna als gestolen geregistreerd staat en jij gezocht wordt door de politie is wat anders
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
die referral nog ff he?![]()
is dat dan gewoon op die link op je site klikken en dan order?
ik ben altijd serieus.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
O we gaan er ook echt serieus op in
In dat geval heb je gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |