Gewoon, dat ik niet aangezien wordt voor een bargquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:18 schreef sexbierum het volgende:
Waarom bied je het aan? Ben je een kinderlokker?
een holle knookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:20 schreef PrinceLu het volgende:
Wa's een barg dan? =?
Ga ergens anders eens de cocktease uithangen joh.. Wa's een holle knook nou weer?quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Ga ergens anders eens de cocktease uithangen joh.. Wa's een holle knook nou weer?
Das een Wielewaal met parings depressie.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Ga ergens anders eens de cocktease uithangen joh.. Wa's een holle knook nou weer?
quote:
alsof anta-flu geen zielige zooi isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Altijd he, altijd, als je mensen een snoepje aanbied en ze zeggen nee, en ik dan zeg dat het om een anta-flu gaat willen ze er ineens wel 1![]()
Echt zo wtf. Is anta-flu gezonder dan een snoepje ofzo. Ik snap het niet.
En zo ging dus mijn hele zak anta-flu vandaag op aan van die klojo's![]()
[afbeelding]
Dus je bent eigenlijk een 'barg', maar doet je voor als een niet-'barg'?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
...Iemand die overal van profiteert, maar zelf te bang is om iets weg te geven.
Tot hier, en niet verder vragen. Dan ben je geen barg, geen holle knook en je hebt de hele zak Anta Flu voor jezelf.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Altijd he, altijd, als je mensen een snoepje aanbied en ze zeggen nee
Alleen die met het blauwe en het groene papiertje. Die met het oranje papiertje is viesquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef JosvG het volgende:
Anta-flu is lekker, daarom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |