Dat was toch niet allemaal tegelijk?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:27 schreef LENUS het volgende:
Hans Teeuwen heeft het er wel eens over gehad, dat hij op de wc gepijpt werd in een pitoresk café door een dik vadsig wijf en terwijl hij zat te schijten rookte hij ook nog een peukie.
waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:27 schreef LENUS het volgende:
Mij lijkt het niks, eerder goor eigenlijk.![]()
Volgens mij welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was toch niet allemaal tegelijk?.
Misschien vinden mijn collega fokkers het wel geil?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
waarom vraag je het dan?
of denk je dat hans teeuwen eerlijk was?![]()
Literair café, was het bijna vergeten (en de prachtige chansons ook)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:30 schreef Slurf het volgende:
een literair cafe was het he, straks laat je het allemaal gebeuren in een pitoresk cafe, kan je weer opnieuw beginnen in een literair cafe...
Verkapt: ik-heb-een-nieuw-doel-in-mijn-leven post?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:31 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
IK heb het eergisteren nog gedaan!
Een lekker vadsig, rood, puffend en zwetend wijf die mij op de wc klaarpijpt terwijl ik een bolus draaide die zijn weerga niet kent! Echt, het was fantastisch! Een aanrader voor alle mannelijke Fokkers!
Nu blij?
want roken is vies eh!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:27 schreef LENUS het volgende:
Mij lijkt het niks, eerder goor eigenlijk.![]()
Nee, een verkapt ik-haat-mensen-die-net-Hans-Teeuwen-hebben-gezien-en-dan-het-miljardste-semi-grappige-Hans-Teeuwen-wannabe-topic-aanmaken post...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:33 schreef LENUS het volgende:
[..]
Verkapt: ik-heb-een-nieuw-doel-in-mijn-leven post?
Niet grappig bedoelt, hoewel Hans Teeuwen het toevallig ooit heeft "gedaan", ben Ik enkel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:37 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Nee, een verkapt ik-haat-mensen-die-net-Hans-Teeuwen-hebben-gezien-en-dan-het-miljardste-semi-grappige-Hans-Teeuwen-wannabe-topic-aanmaken post...
Dat is echt zóóó 2003, hè.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:37 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Nee, een verkapt ik-haat-mensen-die-net-Hans-Teeuwen-hebben-gezien-en-dan-het-miljardste-semi-grappige-Hans-Teeuwen-wannabe-topic-aanmaken post...
Dat is echt zóóó 2003, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |