Laptop koelerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:29 schreef jimjim1983 het volgende:
hoi
ik heb een Dell laptop en dat ding is kut![]()
raakt nu de hele tijd overhit en heb al vaker over dit probleem gelezen bij Dell laptops.
Ah okquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:31 schreef Tique3 het volgende:
Ik heb een dell laptop en die werkt perfect, mijn vader heeft er een en die werkt ook perfect, dan heb ik ook nog een aantal klasgenoten die er een hebben en die werken ook perfect...
NanKing, het lijkt me een redelijke prijs..ik help hem alleen ff de prijs naar beneden te halen, heeft ie weer voordeel van
Ah, dat verklaard het ik heb de Inspiron 6000quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:
die overhittingsproblemen komen vaker voor bij de (uit m'n hoofd) Inspiron 5100(?).
Celerons blinken nu ook niet echt uit op het gebied van fotoshop.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:52 schreef Bars het volgende:
'Via een maat' is dus excl. BTW
Ik zie dat het 512 MB wordt ja, op internet.
Het gaat me dus niet om hoge prestaties enzo.
Ik zoek een leuk computertje waarmee ik een beetje knap kan Photoshoppen en scripten in de tuin, en als hij draagbaar was, zou ik dat op mijn oude 466 Mhz Compaqje ook wel (photoshoppen op hoog niveau wat minder)
Ehm, ik heb ook een Dell (Inspiron 5100), prima ding hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:38 schreef Bars het volgende:
Ik weet dat het niet echt een superieure videokaart is, maar het gaat me even om de kleine bezigheden. Stel ik krijg een order voor een webshop, dan maak ik de lay-out, graphics, een flashintro etc. allemaal gewoon op m'n eigen PC, maar mocht het zonnig zijn of mocht het nodig zijn dat ik ergens anders eens een knopje moet aanpassen doet die 64 MB videokaart er niet zoveel toe.
Er is een serie laptops geweest met problemen met de batterij. Daar is een grootscheepse recall aktie voor geweest. Ik neem aan dat jouw systeem daartoe behoort.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:29 schreef jimjim1983 het volgende:
hoi
ik heb een Dell laptop en dat ding is kut![]()
raakt nu de hele tijd overhit en heb al vaker over dit probleem gelezen bij Dell laptops.
Zal wel gewoon op de aanbieding gewezen zijn door zijn kameraad.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:31 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Hoezo: "via een maat"? Staat gewoon in een reclame krantje van Dell. Actie is dat je ipv. 256mb nu 512 mb krijgt.
Ex. BTW.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |