Deze was wel grappig Mission Impossible 3 op Veronicaquote:Een fietsloze dag in Amsterdam?
Door MAAIKE RUEPERT
AMSTERDAM - De Fietsersbond roept alle fietsers in Amsterdam op om zaterdag 1 april de fiets niet te gebruiken...
maar te kiezen voor de auto of het openbaar vervoer.In navolging van de autovrije zondag komt de Fietsersbond met het volledig nieuwe concept van de fietsvrije zaterdag. ‘Bestaan autoloze zondagen om te laten zien dat een dagje zonder de auto best kan, en dat dat voor de stad zelfs heel prettig is, de fietsvrije zaterdag zal duidelijk maken dat het niet kan zonder de fiets, zelfs niet op een zaterdag’, aldus de bond in een persbericht.
Als fietsers massaal gehoor geven aan de oproep, verwacht de Fietsersbond dat vooral de binnenstad van Amsterdam onbereikbaar zal zijn zonder de fiets en dat het openbaar vervoer en de wegen overvol zullen zijn.
De bond biedt dan ook alvast haar excuses aan voor de overlast, maar noemt de actie/ 1 april grap ‘noodzakelijk’. ,,Alleen zo kan het tot iedereen doordringen hoe belangrijk de fiets is voor de mobiliteit’’, aldus Marjolein de Lange van de Fietsersbond. ,,Goede voorzieningen voor fietsers zijn geen luxe, maar essentieel voor de leefbaarheid en de bereikbaarheid van de stad.’’
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:41 schreef dvdfreak het volgende:
Dat is me wat... Deze speelfilm gaat pas begin mei 2006 in première in de Nederlandse bioscopen maar is een volle maand eerder al bij Veronica op televisie!? En Veronica vond dit blijkbaar niet bijzonder genoeg om er een persbericht aan te wijden!? Een telefoongesprek met de persdienst van onze collega's leverde de volgende informatie op: In verband met het feit dat Veronica de mei-maand heeft uitgeroepen tot 'Tom Cruise-maand' heeft productiebedrijf Paramount Pictures Veronica eenmalig toestemming gegeven om deze film - bij wijze van PR-stunt - op televisie uit te zenden.
za 1 apr - 22:00 - 23:59 op Veronica
ik denk dat die echt isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:14 schreef Gitanki het volgende:
Die van "kinderen moeten tafelbier drinken"
Gabberheadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef Gabberhead het volgende:
Volgens mij heeft Veronica diezelfde grap een paar jaar geleden ook al eens uitgehaald met 1 van de StarWars episodes... flauw hoor...
Inderdaad, veel mensen die er dan ingetrapt zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:23 schreef Sportguy het volgende:
Ik vind die herbenaming van de negerzoenen ook wel een sterke 1 april grap.
Ahhhhhhhh Dat vind ik sneu!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:20 schreef JohnLennon het volgende:
vorig jaar
meisje waar ik al een hele tijd verliefd op was vroeg mij op 1 april om verkering. Niet bewust dat het 1 april was, grappenmaakdag, dacht ik dus dat ze serieus was en kon die nacht gewoon niet meer slapen. De volgende dag belde ik haar gelijk op en toen vertelde ze me op het eind van 't gesprek, oh dat van dat verkering was een grapje dat wist je toch wel..hoop ik??!!
zucht
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:20 schreef JohnLennon het volgende:
vorig jaar
meisje waar ik al een hele tijd verliefd op was vroeg mij op 1 april om verkering. Niet bewust dat het 1 april was, grappenmaakdag, dacht ik dus dat ze serieus was en kon die nacht gewoon niet meer slapen. De volgende dag belde ik haar gelijk op en toen vertelde ze me op het eind van 't gesprek, oh dat van dat verkering was een grapje dat wist je toch wel..hoop ik??!!
zucht
En dit jaar neem je gepast wraak neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:20 schreef JohnLennon het volgende:
vorig jaar
zucht
Laten we wat leuks voor hem bedenkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
En dit jaar neem je gepast wraak neem ik aan?
gheghe die is goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:20 schreef Sportguy het volgende:
Paar jaar terug was er ergens een dorp / plaats waar ze pamfletten hadden opgehangen dat er zo'n idols-mongool kwam optreden. In de landelijke / publieke agenda stonden zat andere optredens / evenementen waar die "idol" die dag moest zijn.
En nog stond er een heel veld vol met van die![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
linkje?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
*Terugdenkt aan 't legendarische 1 april-topic van Croupouque.
Aprilgrap?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:14 schreef Gitanki het volgende:
Die van "kinderen moeten tafelbier drinken"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |