quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:48 schreef spanishgirl het volgende:
Hallo iedereen,
ik ben op zoek naar de NES.
Graag met 2 controllers en mariospel(len)
Richtprijs 30 euro ofzo..
Ik woon in Amsterdam.
Ik heb NESspelletjes gekocht (en koop nog steeds) van mensen van marktplaats, en dat werkt welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:25 schreef spanishgirl het volgende:
YuckFou gemaild, @ DeHovenier Marktplaats en Speurders vertrouw ik niet zo om wat te kopen![]()
Kan ik een SNES van je overnemen ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:48 schreef YuckFou het volgende:
Ik heb geen idee welke spelletjes ik voor de NES heb, ik heb ook nog 8 (ofzo) SNES'en met bijbehorende games, van die bak weet ik dat de mario's en vooral de mario-kart's ertussenuit zijn, maar van de NES titels heb ik geen idee, ik zal (als ik het red) vandeweek even langsrijden en die bak in mn bus donderen en een beetje uitzoeken...
oeh yuckfou wat kost een snes bij jou? Misschien heb ik wel interesse:) mail staat in profiel. (Dat is als je bereid bent te verkopen natuurlijk verders:P)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:05 schreef YuckFou het volgende:
eh![]()
spanishgirl you've got mail
en een klein excuus hier voor 't topickapen...
@shrien, ja hoor, mail maar naar bovenstaand adres, dan komen we er wel uit!
@Afwasborstelde2e, ik heb geen zin een lijst te typen&die hier te posten van de spelletjes die er tussen zitten, in eerste instantie zijn die ook voor de mensen die een console erbij nemen, in tweede instantie ben ik er te lui voor![]()
Ik ben eerderquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:13 schreef Neidropje het volgende:
[..]
oeh yuckfou wat kost een snes bij jou? Misschien heb ik wel interesse:) mail staat in profiel. (Dat is als je bereid bent te verkopen natuurlijk verders:P)
Wrijf het 'r maar inquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:23 schreef YuckFou het volgende:
eenmalig&voor alle duidelijkheid:
IK BEN LUI !!!
is dat NES of SNES?quote:Afwasborsteldetweede
Kan je dan voor mij kijken of je Probotector/Contra3 of iets met Kirby (dreamland) hebt?
SNES is dat.quote:Op maandag 3 april 2006 12:33 schreef YuckFou het volgende:
kleine update!
ik ben vergeten de adapters mee te nemen uit de loods
ik kan dus nog geen complete setjes maken, nog even geduld dus, maarrr ik heb wel de bakken met spelletjes hier dus ga uitzoeken of eerder gevraagde titels ertussen zitten...
[..]
is dat NES of SNES?
Tja en dan zit ik met een zieke collega waardoor ik onwijs druk ben deze week en niet veel tijd heb om een en ander op te halen, uit te zoeken etc. maar 'k doe mn best en hoop iedereen voor 't eind van de week blij te maken (maar da's geen belofte...)
Spanishgirl, voor jou heb ik mario bros. 1,2&3, je moet alleen even laten weten of je mario bros.1 met of zonder duck hunt wilt hebben (moet ik een gun erbij doen?)quote:Op maandag 3 april 2006 12:43 schreef DeHovenier het volgende:
De titels die ik wil hebben (overzichtje):
- Pirates! nee
- Bubble Bobble nee
- Super Mario Bros 2 *check* kopen?
Ik heb inmiddels ook de adapters uit de loods erbij gehaald en ga vanavond setjes maken en testen, voor jou eenmaal NES met 3 maal Mario bros./land/worldquote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef spanishgirl het volgende:
YuckFou ik weet dat je het druk hebt,maar weet je al wat meer?![]()
Ook voor jou ga ik vanavond een setje maken& testen, voor de SNES heb ik alleen niet zoveel spelletjes meer en de echt populaire (Mario, Donkey Kong etc.) zijn er al tussenuit, wat voor soort spelletjes vind je leuk? racen? schieten?quote:
Mail me maar ff op bovenstaand mailadresquote:
Na overleg met ElisaB heb ik besloten dat niet te doen, het is een zakelijke partij en dat mag niet volgens de FAQ/policy, ik rond de zaken met de personen uit het topic af en dan schlussquote:Op donderdag 6 april 2006 10:13 schreef DeHovenier het volgende:
Bubble Bobble heeft hij niet, dat spel staat ook op mijn verlanglijstje
5 euri incl. is goed.
Mss is het handig dat je in de toekomst een lijstje maakt van alle spellen enz., en dat dan op V&A zet ofzo. je zou er dan een hoop mensen blij mee maken
vrij eenvoudig, ik zit in de partijhandel en heb ooit de inboedel van een foto/telecom zaak gekocht waar dit ook bijzat,quote:Op donderdag 6 april 2006 17:38 schreef DeHovenier het volgende:
Een zakelijke partij? Wat is dat dan
Asjeblieft&veel plezier ermee!quote:Op donderdag 13 april 2006 22:13 schreef spanishgirl het volgende:
YuckFou, heb vanmiddag de nintendo gekregen thx ben er blij mee!!
nee nog nietquote:Op maandag 10 april 2006 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
Had ik al geld overgemaakt? Ik weet het niet meer![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:39 schreef martinlutherking het volgende:
Ik wil ook wel een NES!
NES compleet 25,-quote:Op donderdag 6 april 2006 16:56 schreef YuckFou het volgende:
Na overleg met ElisaB heb ik besloten dat niet te doen, het is een zakelijke partij en dat mag niet volgens de FAQ/policy, ik rond de zaken met de personen uit het topic af en dan schluss
dan moet je denken aan een 750 euro, 't is niet alleen 25 NES en 5 SNES consoles, d'r zit meer bij de partij, maar zoals eerder hierboven al gesteld, 't is zakelijk en dat mag niet dus mail me maar even op het adres ergens op page 1quote:Op maandag 17 april 2006 19:55 schreef Soetje het volgende:
en alles in 1 koop...alles voor hoeveel :-D ben wel geintresseerd
Eh nee, heb ik niet volgens mij maar ik ga woensdag weer even kijken&tellen dus mail maar ffquote:Op maandag 17 april 2006 20:42 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
YuckFou, terug naar mijn vraag, heb jij de volgende spellen?
- Probotector
- Super double dragon
- Kirby Dreamland 3
- Zelda A link to the past
- Turtles in times
Of moet ik je daarvoor mailen?
nog niet maar 't is pasen hequote:Op maandag 17 april 2006 21:55 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je m'n geld ontvangen?
Geld is binnenquote:Op maandag 17 april 2006 21:55 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je m'n geld ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |