Ik zal eraan denken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:06 schreef Klein het volgende:
[..]
Schop me morgen even onder mn kont, zodat ik ook echt ga..![]()
Of wat extra beweging met vriendje om het te compenserenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb me tot nu toe nét aan mijn punten gehouden, maar straks komt mijn vriendje en dan ga ik vast nog wel zondigen.Ach ja, dan maar een balansdagje morgen.
Verbrand je daar nou eigenlijk veel calorieën mee?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:20 schreef Klein het volgende:
[..]
Of wat extra beweging met vriendje om het te compenseren![]()
![]()
Verbrand je enorm veel calorieen mee!!! Schijntquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Verbrand je daar nou eigenlijk veel calorieën mee?
Zou het als laag, midden of zware inspanning tellen?![]()
Dr was eens een vrouw bij Oprah die echt ki-lo's was afgevallen. En dr geheim...? minstens 3x per dag seksquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef Klein het volgende:
[..]
Verbrand je enorm veel calorieen mee!!! Schijnt![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:15 schreef Mano het volgende:
Zonet nog even heerlijk drie kwartier staan steppen bij The Biggest Loser. lekker dat dat weer terug is bij Talpa. Twee mannen die in 10 dagen maar liefst 13 kilo af zijn gevallen!
van zwemmen word je niet strak, want das alleen maar cardio...quote:Op woensdag 5 april 2006 21:35 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik zwem wel 3x per week, puur omdat ik het leuk vind, maar eigenlijk merk ik er niet zoveel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |