abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:10:22 #126
139452 gaai
zwarte poes
pi_36655996
Af en toe is het gewoon best heel handig om huisvrouw en moeder van schoolgaande kinderen te zijn.....
Ik ga gewoon elke ochtend als ik de jongste naar school heb gebracht meteen door naar de sportschool.......die is op 2 minuten fietsen van m'n huis en als hij de hele dag op school zit ga ik 's middags nog een keertje......
*I just realized.....i don't care*
pi_36656012
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:06 schreef Klein het volgende:

[..]

Schop me morgen even onder mn kont, zodat ik ook echt ga..
Ik zal eraan denken.
Morgen ga ik ook weer sporten! Vandaag en gisteren niks gedaan.

Ik heb me tot nu toe nét aan mijn punten gehouden, maar straks komt mijn vriendje en dan ga ik vast nog wel zondigen. Ach ja, dan maar een balansdagje morgen.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:20:37 #128
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36656426
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik heb me tot nu toe nét aan mijn punten gehouden, maar straks komt mijn vriendje en dan ga ik vast nog wel zondigen. Ach ja, dan maar een balansdagje morgen.
Of wat extra beweging met vriendje om het te compenseren
pi_36656485
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:20 schreef Klein het volgende:

[..]

Of wat extra beweging met vriendje om het te compenseren
Verbrand je daar nou eigenlijk veel calorieën mee?
Zou het als laag, midden of zware inspanning tellen?
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:27:08 #130
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36656683
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Verbrand je daar nou eigenlijk veel calorieën mee?
Zou het als laag, midden of zware inspanning tellen?
Verbrand je enorm veel calorieen mee!!! Schijnt
pi_36656885
Het ligt er natuurlijk wel aan wat je precies doet.

Ik denk dat ik toch maar gewoon ga sporten morgen, dan weet ik tenminste zeker dat het zin heeft.
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:34:26 #132
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36657054
Hahaha..

Ik wil morgen die schop onder mijn kont ook gewoon hoor!
Teveel beweging is nooit verkeerd..

Ik moet ook zo gaan slapen. Heb zin om te snacken..
pi_36664994
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef Klein het volgende:

[..]

Verbrand je enorm veel calorieen mee!!! Schijnt
Dr was eens een vrouw bij Oprah die echt ki-lo's was afgevallen. En dr geheim...? minstens 3x per dag seks . Dus Oprah vroeg met grote ogen "en is het dan nog leuk?" waarop ze gewoon toegaf dat ze het vaak genoeg goed zat was maar het bleef doen omdat het zo goed was voor dr lijn .

En die man dr glunderend naast he!
pi_36666105
Nou, die kilo zit er nog steeds aan dus. Beetje jammer, maar het zal wel komen omdat ik al te lang niet heb gesport. Vanavond ga ik met een aantal mensen iets doen wat nog een verrassing is, maar we hoeven niet te eten van te voren. Dat zal dus wel een of ander etentje worden. Afgelopen weekend heb ik heel netjes gegeten toen we uit eten gingen, dus ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Tot die tijd maar weer braaf aan de studie met helemaal niks in huis, dus de rest van de dag zal wel goed gaan.

Toch baal ik er van, want ik stond weken stil, viel een halve kilo af en nu zit er weer een kilo bij aan. Zo levert het niks op .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_36681735
Heb helaas even geen tijd om het hele topic door te lezen, dus ff snel een update:

Ilske (1m77) (24,1) was 78,3 kg, weegt nu 75,6 kg en wil graag 68 kg wegen. -2,7

[ Bericht 1% gewijzigd door Ilske op 05-04-2006 17:54:55 (BMI) ]
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  woensdag 5 april 2006 @ 18:31:22 #136
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36682731
Hou vol quinazoline!
Ik sta ook al een hele tijd stil en die 56,5 die hier in het rijtje staat heb ik ook al weer 1 1/2 week niet gezien op de weegschaal, maar hij komt erweer! En dat gaat jou ook lukken!!!

* Klein geeft zich zelfzelf een schop onder de kont en gaat naar de sportschool!
pi_36685192
Ik ben 1m80, woog ooit over de 80 kilo, en zit nu al een tijdje rond de 74
Ik wil naar de 60 Dus moet nog ff door
  woensdag 5 april 2006 @ 20:02:02 #138
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36685783
60 kilo is wel echt het minimum wat je mag wegen met jouw lengte...bijna ongezond licht, terwijl je gewicht nu gezond is. als je nu gaat lijnen heb je kans dat je afvalt en daarna weer aankomt tot meer dan je nu weegt. misshcien kun je beter gaan sporten om strakker te worden ofzo?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36685870
Nee, sporten helpt helemaal niet
Ik wil echt nog minstens 10 kg kwijt voor ik helemaal tevreden ben
  woensdag 5 april 2006 @ 21:33:12 #140
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36689385
In je fotoboek zie je er hartstikke goed uit San Diego Girl!
Misschien dat je je streefgewicht eerst eens naar de 70 kunt brengen..
Zo'n groot aantal kilo's afvallen gaat meestal langzaam en kan nogal demotiverend werken..
Nogmaals je ziet er hartstikke goed uit en misschien ben je bij 70 kilo ook tevreden en dan heb je nu eerst iig iets om naar toe te werken..

Had totaal geen motivatie om te gaan sporten...maar het was heerlijk!
Ik heb eerst een uurtje callanetics gedaan en wilde toen nog even een half uurtje cardio..
Heb lekker tv gekeken, eerst friends gekeken en daarna kwam Home Make Over, dus nog maar een kwartiertje gefietst en later nog maar een extra kwartiertje gefietst en voetbal gekeken..
Zat ik toch nog op een uur callanetics en een uur cardio!
Voel me heerlijk nu!! Morgen weer!
pi_36689511
Ik zwem wel 3x per week, puur omdat ik het leuk vind, maar eigenlijk merk ik er niet zoveel van
pi_36691041
Zonet nog even heerlijk drie kwartier staan steppen bij The Biggest Loser. lekker dat dat weer terug is bij Talpa. Twee mannen die in 10 dagen maar liefst 13 kilo af zijn gevallen!

Een yoga-lerares vertelde me ooit dat het niet goed is om je buik altijd in te houden. Daarom heb ik dat jaren niet meer gedaan. Maar als ie van inhouden gespierder wordt ... ga ik het lekker weer wél doen
pi_36692316
quote:
Op woensdag 5 april 2006 22:15 schreef Mano het volgende:
Zonet nog even heerlijk drie kwartier staan steppen bij The Biggest Loser. lekker dat dat weer terug is bij Talpa. Twee mannen die in 10 dagen maar liefst 13 kilo af zijn gevallen!
spierweefsel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 april 2006 @ 23:14:18 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_36693348
en vocht! (eerste week tenminste)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 6 april 2006 @ 07:53:05 #145
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36697816
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:35 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik zwem wel 3x per week, puur omdat ik het leuk vind, maar eigenlijk merk ik er niet zoveel van
van zwemmen word je niet strak, want das alleen maar cardio...

misshcien kun je proberen ook wat gewichten te heffen. daarmee bouw je spierweefsel op waardoor je vebranding omhoog gaat en je meer vet gaat verbranden.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_36700119
In een ander topic een tijdje terug (weet niet meer wie) was iemand die met zwemmen haar buikspieren loeistrak had gekregen... lag er dan volgens haar wel aan dat je de juiste techniek gebruikte (dus helemaal uitstrekken bij de schoolslag e.d.).
pi_36700459
Ik ben ooit heel erg strak geworden door het zwemmen ('ooit' want toen ik er weer mee ophield, werd het allemaal steeds minder strak)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36700665
In de strakheid zit het probleem niet, ik wil gewoon wat kilo's kwijt. Ik draag nu maat 40 en van broeken soms zelfs 42, en dat is gewoon té groot.
pi_36700747
Hier ook een fanatieke sporter. Fitness op maandag, dinsdag, woensdag, vrijdag.
En dan nog iets van bootcamp ofzo, 1x in de week.
5x in de week. Heerlijk.
pi_36700850
Ik weet het niet meer hoor... het ene moment vind ik dat ik helemaal niet hoef af te vallen, zie ik vooruitgang van het gemiddeld 2x per week sporten en ben ik blij met mezelf....
en het volgende moment heb ik vetrollen, putjes op m'n billen, walg ik nadat ik iets ongezonds gegeten heb en is iedereen slank behalve ik
Het liefst zou ik iets of iemand hebben die me gewoon objectief kan vertellen wat ik moet doen en moet laten en hoe ik eruit zie, omdat ik zelf af en toe gewoon niet zie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')