Ja hoor, vaak wel. Maar goed, mijn moeder heeft me sowieso altijd geleerd om goed rechtop te staan omdat je figuur dan al 10x beter lijkt dan als je scheef/zakkerig staat. Buik inhouden hoort daar gewoon bij. Goed voor je buikspieren trouwens.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:10 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Houden meer meiden hiero hun buik in? Ik had namelijk laatst een gesprek met een vriendin van mij (maatje niks, ik geloof dat 34 zelfs te groot is) en die zei in ene, 'Weet je, ik hou altijd mijn buik in, kijk maar (hield haar buik niet in) Dit is toch lelijk? Het lijkt alsof ik zwanger ben.' En dat heeft me echt doen verbazen, aangezien ik ervan overtuigd was dat ik de enige sneaky-buik-inhouder ben en magere meisjes zoals zei dat nooit deden.
Yep, Altijd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:10 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Houden meer meiden hiero hun buik in? Ik had namelijk laatst een gesprek met een vriendin van mij (maatje niks, ik geloof dat 34 zelfs te groot is) en die zei in ene, 'Weet je, ik hou altijd mijn buik in, kijk maar (hield haar buik niet in) Dit is toch lelijk? Het lijkt alsof ik zwanger ben.' En dat heeft me echt doen verbazen, aangezien ik ervan overtuigd was dat ik de enige sneaky-buik-inhouder ben en magere meisjes zoals zei dat nooit deden.
Geen excuses?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:41 schreef Quinazoline het volgende:
Maar wat heb ik een verschrikkelijke hekel aan mensen waar je geen afspraken mee kunt maken en die je zonder schuldgevoel/sorry/iets anders zo 2 uur in de kou laten staan.![]()
![]()
![]()
Nope, niks.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen excuses?Ja, daar zou ik ook een hekel aan hebben.
Gisteren ook weer bikini gekocht! Lekker chill thuis gepast en de bikini was erg leuk!! En nu dat lijf nog...quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik wil ook 5 kilo kwijt, dan pas ik weer in mijn H&M bikini maat 40![]()
Goed zeg! Ik heb volgens mij al 2 weken niet gesportquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:27 schreef karoltje het volgende:
[..]
Gisteren ook weer bikini gekocht! Lekker chill thuis gepast en de bikini was erg leuk!! En nu dat lijf nog....
Het dieten heb ik nog steeds gestaakt. Ik let wel erg op wat ik eet en probeer nu 3x p week naar de sportschool te gaan. Maandag na een hele lange dag me naar de sportschool gesjouwd en ik was apetrots op mezelf.
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:27 schreef karoltje het volgende:
[..]
Maandag na een hele lange dag me naar de sportschool gesjouwd en ik was apetrots op mezelf.
Daarom heb ik me dus ingeschreven voor een wekelijkse les, dan heb je al wat meer een stok achter de deur dan bij gewoon fitness waar je naartoe kunt als het jou uitkomt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:47 schreef karoltje het volgende:
Ja je moet jezelf wel belonen toch!!.
Tip over het sporten: ga met iemand! Als ik niet afspreek met iemand ga ik namelijk niet. Heb echt geen discipline!!
Een vaste dag en tijd stellen helpt ook ja heb ik gemerkt. Dan komt het wat meer in je ritme enzoquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daarom heb ik me dus ingeschreven voor een wekelijkse les, dan heb je al wat meer een stok achter de deur dan bij gewoon fitness waar je naartoe kunt als het jou uitkomt.
Tot nu toe nog niemand gevonden die met me mee wil.
Zwaar irritant is dat idd! Ik zit met hetzelfde probleem..quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
Mijn zusje roept al weken dat ze een goede winkel kent voor bikini's met grote cupmaten. Helaas verkopen ze mijn maat niet echt in de meeste winkels, of in elk geval hebben ze niet erg veel keus, of hebben ze geen losse onder- en bovenkanten waardoor ik met een olifantenonderbroek eindig... Zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |