Dus niet....Mensen met een hele goede conditie transpireren juist sneller..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:57 schreef Alicey het volgende:
Voel je je ook warm na die 15 a 20 minuten? In dat geval zou je bijvoorbeeld een jas uit kunnen trekken. Het kan ook gewoon zijn dat het onderdeel is van conditie opbouwen, en dat het moment waarop je gaat transpireren gaandeweg later wordt.
Dan zou ik echt een waanzinnige conditie hebbenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:03 schreef Letterman het volgende:
[..]
Dus niet....Mensen met een hele goede conditie transpireren juist sneller..
Soms ook wind mee hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:41 schreef Soul79 het volgende:
tvp'tje, zal straks alles eens lezen.
Ik fiets elke dag ca. half uur naar m'n werk en probleem is dat ik altijd de Tour de France naspeel oftewel ik fiets keihard. Maar veel zou het niet uitmaken als ik wat in vaart probeerde te minderen. Ik woon namelijk in Nederland en daar heb je nu eenmaal altijd tegenwind![]()
Ik kom dus altijd badend in het zweet aan op het werk, niet echt lekker is dat.
Ik heb geen idee wat mijn rusthartslag is, maar het was genoeg reden voor een medisch onderzoekje waaruit uiteindelijk bleek dat ik teveel sporttequote:Op zondag 2 april 2006 00:08 schreef bloodyserious het volgende:
Na de zoveelste keer fietsen werd het zweet toch wel minder bij mij hoor, heb zelf ook een (zowat) topconditie , rusthartslag van slechts 34 dus dat zegt misschien wel wat over mijn conditie in het bijzonder.
Dan zal het bij mij wel door iets anders komen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:03 schreef Letterman het volgende:
[..]
Dus niet....Mensen met een hele goede conditie transpireren juist sneller..
Even douchen op schoolquote:Op zondag 2 april 2006 12:45 schreef Liejannuh het volgende:
De ene persoon zweet heel veel en de ander zweet heel weinig.
Als je een zweterig persoon bent, dan kun je het beste een schoon shirt meenemen en je even omkleden op school of op je werk.
Ik fiets nu een paar jaar (bijna) iedere dag 20 km naar mijn werk en ook als ik wind mee heb, kom ik bezweet aan. Valt weinig aan te doen, behalve dan schone kleding meenemen en douchen op mijn werk.
Ik douche altijd op mn werk.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 16:34 schreef Soul79 het volgende:
Ik ben trouwens liever nat van het zweet dan van de regen![]()
Welk merk heeft dat??quote:Op maandag 3 april 2006 07:55 schreef mic_forever het volgende:
dan moet je gewoon anti transpirant deo opspuiten
Je kan beter vragen welke merk dat niet heeft. Tegenwoordig zijn praktisch alle mannendeo's anti-tranparant deo's. Maar zelf vind ik Rexona de beste.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |