Maar jouw haar is mooierquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:06 schreef SHE het volgende:
Zeg Tris...doe jij eens ff normaal tegen Vief....het is een lekker wijf hoor; zo scoor je natuurlijk niet
Die hebben allang een fuckbuddy......óf een goede relatie.....quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:59 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Waar zijn alle knappe vrouwen met goede humor gebleven
jazekerquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:36 schreef Tally het volgende:
Misschien nog eentje met een tongpiercing nu Aneurism die van hem dr uit heeft gehaald..
Da's nepquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ja vivi ziet er best leuk uit.
Jammer dat ze blond is
Ik zet mensen graag op het verkeerde beenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al.
Waarom nou toch?
Aha... nou je had me beet hoor!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik zet mensen graag op het verkeerde been
Nee joh, al jaren niet meer, die dartelt rond in Bosch en Duin. Ach die goeie oude tijdquote:
nee, ben net weer terug naar blondquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Aha... nou je had me beet hoor!
Ga je nu weer natural?
Verkapte TVP hè?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:51 schreef MrBean het volgende:
Wat een baggertopic.
Al gebeurd, geen gehoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:53 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee. Aankondiging dat ik op de nsb-knop ga drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |