Het wordt gefinancierd door een FOK!ker, FOK!kers spelen de hoofdrol, dus jaquote:
Ja, nou....maar dat bedoelde ik niet!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het wordt gefinancierd door een FOK!ker, FOK!kers spelen de hoofdrol, dus ja!
Niet dus?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Casse-toi.
Ouèche, les mecs, ça gaze?
Vous tchatchez céfran?
Of is het 'mangez?quote:
Jij hebt Bupa's bericht eerst gelezenquote:
Hmm nee.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt Bupa's bericht eerst gelezen![]()
!
Ik? Jou pestenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat pest je me nou de hele tijd?!!!111
O.quote:
Heb hem nooit leuk gevonden deze film. Zelfs een van de slechtst geacteerde films ooit in verhouding met de cast die er in zitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:10 schreef Airelle het volgende:
Kijken jullie ook naar Basic Instinct? Ik had deze film nooit gezien, schijnt een klassieker te zijn. Vind het tot nu toe maar zo-zo.
Hey Sven! Weet jij nog waar onze rel over ging? Die aller eerste ruzie die we in SC hadden, waar we daarna een verzoeningstopic hadden?quote:
Over mij natuurlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey Sven! Weet jij nog waar onze rel over ging? Die aller eerste ruzie die we in SC hadden, waar we daarna een verzoeningstopic hadden?
Ik heb vandaag de eerste twee afleveringen van Carnivale gezienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Over mij natuurlijk![]()
Garpje, dat was vast ver voor mij![]()
Geil!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de eerste twee afleveringen van Carnivale gezien
Ik heb geëdit.. er is nog een vraagquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geil!![]()
Ik heb alleen seizoen 1 gezien. Ga seizoen 2 nog wel eens kopen of downen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |