of je stuurt iedereen gewoon een mailtjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef Sjoem het volgende:Betalen jullie ook de bel en sms kosten die ik nu ga opmaken aan het doorgeven van mijn nieuwe nummer?
Niet iedereen op de wereld heeft een mailadres.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:29 schreef The6thgate het volgende:
[..]
of je stuurt iedereen gewoon een mailtje
En hoe kom jij precies bij die 4 mensen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef RedFever007 het volgende:
Voor het doorgeven van het nummer aan 4 mensen open je een topic![]()
precies! en ga weg, huilliequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef Woepsie het volgende:
Of je laat iedereen dit topic lezen
Wat hebben ze eraan om dit topic te lezen? Staat mijn telefoonnummer er soms bij?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef Woepsie het volgende:
Of je laat iedereen dit topic lezen
Will doquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens trap ook niet in het onbeperkt internetten onbeperkt is niet gratis
Neequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oke probleem opgelost, slotje dan maar?
$#!@$!@$!@!#@$!#$!#!$#!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat wil je nog kwijt dan?
Gooi het eruit
Het is de schuld van T-Mobile!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Al die woede..
Zeker een slechte jeugd gehad?
En daarom heeft TS nu geen vrienden die zijn mobiele nummer moeten wetenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Al die woede..
Zeker een slechte jeugd gehad?
Ik heb wel vriendinnetjes en vrienden. En ik ben een zij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En daarom heeft TS nu geen vrienden die zijn mobiele nummer moeten weten![]()
jaaaaaHHH dan wil ook een nieuwe phonequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuwe telefoon!
Zullen we ze aanklagen?
Jij krijgt er sowieso geen meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
jaaaaaHHH dan wil ook een nieuwe phone![]()
Jij krijgt m'n oude welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
jaaaaaHHH dan wil ook een nieuwe phone![]()
Ze hadden een leuke aanbieding. En het is de bedoeling dat ik weinig sms aangezien ik alleen belminuten heb.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Wie wil nou T-mobile, daar staat de tijd van de SMS server niet eens goed!
Ik. Bevalt me prima eigenlijk. Mijn contract was afgelopen, dus vrijdag een nieuwe telefoon uitgezocht en verandert van T-mobile 150 naar T-mobile flex 25. Kreeg direct in de winkel een smsje dat alles om was gezet en kon bellend met m'n nieuwe telefoon en oude nummer de winkel uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Stond de tijd wel goed?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik. Bevalt me prima eigenlijk. Mijn contract was afgelopen, dus vrijdag een nieuwe telefoon uitgezocht en verandert van T-mobile 150 naar T-mobile flex 25. Kreeg direct in de winkel een smsje dat alles om was gezet en kon bellend met m'n nieuwe telefoon en oude nummer de winkel uit.
Prff stumpers daar, nee ik wil ook geen TMobile meer.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Tss, jij hebt vast geen vette MDA Compact op dit momentquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Prff stumpers daar, nee ik wil ook geen TMobile meer.
c0nd0r je mag die verotte telefoon van je houden![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tss, jij hebt vast geen vette MDA Compact op dit moment
nee maar de mensen die het belangrijk vinden je nummer te hebben hebben je oude nummer vast nog liggen. allebei.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:36 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wat hebben ze eraan om dit topic te lezen? Staat mijn telefoonnummer er soms bij?
Dommie
Ik denk het niet. Waarom zou je een nummer op je telefoon bewaren als ik verteld heb dat die niet meer gebruikt wordt?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:10 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
nee maar de mensen die het belangrijk vinden je nummer te hebben hebben je oude nummer vast nog liggen. allebei.
Dan zou ik waarschijnlijk T-Mobile én Orange moeten bellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:15 schreef Vava het volgende:
Raar dat je nu pas een brief krijgt terwijl je nummer morgen om wordt gezet![]()
Maar waarom bel je niet op naar T-Mobile om het overzetten van je nummer niet door te laten gaan morgen?
Alleen T-Mobile bellen is genoeg hoor. 0800-7111quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan zou ik waarschijnlijk T-Mobile én Orange moeten bellen.
En in dat gemikmak heb ik ook geen zin in
Het enige fijne aan het nummerbehoud is dat ik nu wél mijn telefoonnummer uit mijn hoofd ken.
Waarom doe je dat niet zelf dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:58 schreef Sjoem het volgende:
Nou nou, alleen de eerste zin is vaag
Een vriend van mij had via internet een abonnement aangevraagd voor mij.
n00b en nu wel topics openen hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:03 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Omdat ik amper aan internet deed, laat staan iets bestellen
Ach... de schuld op een ander schuiven is zo eenvoudigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:52 schreef Rapaille het volgende:
Misschien is het wel de schuld van je oude provider? Bijvoorbeeld omdat je nog een tijd vast zit aan het oude abonnement en ze het nummer pas vrij hebben gegeven erna.
Maar tis wel een beetje sloeberig (het gaat om een paar euro's aan sms) om er zo'n probleem van te maken terwijl het met een telefoontje is op te lossen
Ik had geen abonnement bij mijn oude provider. Daar had ik gewoon prepaid.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:52 schreef Rapaille het volgende:
Misschien is het wel de schuld van je oude provider? Bijvoorbeeld omdat je nog een tijd vast zit aan het oude abonnement en ze het nummer pas vrij hebben gegeven erna.
Maar tis wel een beetje sloeberig (het gaat om een paar euro's aan sms) om er zo'n probleem van te maken terwijl het met een telefoontje is op te lossen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |