Hij loopt toch geen modeshowsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef BiMeWet het volgende:
Wat is die gozer ongelofelijk lelijk zeg,. Echt niet normaal gewoon.
Nee, maar het valt toch altijd op als die gozer over het veld rent.quote:
Oke, moet het topic dan volstaan met het type reactie:quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:57 schreef Suijk het volgende:
Dat we de serieuze discussie over de voorhoede van oranje in een apart topic hebben geplaatst, betekent niet dat er hier onzin over KJH geplaatst hoeft te worden.
Oke dan.quote:
Nee liever niet zelfs.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Oke, moet het topic dan volstaan met het type reactie:
[..]
Oke dan. [afbeelding]
Wat vindt jij van de snelheid van KJH? Gaat dat een wezenlijk probleem opleveren in de toekomst?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Oke, moet het topic dan volstaan met het type reactie:
[..]
Oke dan. [afbeelding]
Hij heeft wel wat weg van een mongooltje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef BiMeWet het volgende:
Wat is die gozer ongelofelijk lelijk zeg,. Echt niet normaal gewoon.
Voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:32 schreef Badabingea het volgende:
Hoe zie jij eruit als je uitbundig iets moois viert?
"He kijk, twee mongolen in ajax-tenue, wat leuk voor ze dat ze het elftal een keer mogen ontmoeten"quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van een mongooltje.
[afbeelding]
Eenschquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ga bijna weer met plezier naar het stadion door deze jongen
KJH het fenomeen!
Zal ik de vergelijking met Kuyt dan maar makenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van een mongooltje.
[afbeelding]
quote:SPORTER VAN DE WEEK
MAANDAG 27 MAART 2006 | SPORTWEEK
KLAAS-JAN HUNTELAAR
Het is niet eens meer de vraag óf hij mee gaat naar het WK, de vraag is enkel nog wie laat Marco van Basten thuis ten faveure van Klaas-Jan Huntelaar. Zijn naam is genoemd, eindelijk is er weer een spits opgestaan die in de huid kan kruipen van Ruud van Nistelrooy. Feyenoord heeft Dirk Kuyt die wekelijks zijn team op sleeptouw neemt, maar Ajax heeft de enige échte goalgetter van Nederland.
Een spits staat in het veld om doelpunten te maken, dat is een ding wat zeker is. Maar wat Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar op dit moment bij zijn club laat zien mag fenomenaal genoemd worden. Alles wat de spits met het guitige smoeltje aanraakt verandert in goud. Zo ook afgelopen woensdag in de halve finale om de Gatorade-cup tegen Roda JC.
Negentig minuten lang was het spel van de Amsterdammers niet om aan te zien. Passes over twee meter kwamen niet aan, duels werden op kinderlijke wijze verloren en ook aanvallend kon Ajax amper een vuist maken. WK onder 20-held Hedwiges Maduro deelde op karakteristieke wijze mee in de malaise, door de bal veel te kort terug te passen op z’n keeper Maarten Stekelenburg. Roda-spits Andres Oper zei dank je wel en kon ongestoord voor de 0-1 zorgen. Ver in blessuretijd wist iedereen hoe laat het was, Ajax had zijn laatste kans op een prijs verspeeld.
Maar dan was daar opeens die dekselse Huntelaar die zijn team bij de hand nam. Met een Van Basten-achtige omhaal bezorgde hij hoogst persoonlijk voor de verlenging en de uiteindelijk winst.
Het vaderlandse sportjournaille wachtte na afloop met smart op Huntelaar. ‘Klaas, wat ging er door je heen toen je die goal maakte’, werd hem gevraagd. Maar Huntelaar is geen man van gepeperde uitspraken of extreem enthousiasme, hij wil alleen maar voetballen en doelpunten maken. ‘Ach, ik raakte de bal wel aardig, hij viel er mooi in’, reageerde hij dan ook op z’n Huntelaars. Praatjes vullen geen gaatjes. En op dit moment is Huntelaar één van de weinige Nederlandse spitsen die die gaatjes nou juist wél vult.
Als van Basten hem meeneemt wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:41 schreef VoreG het volgende:
Topvoetballer, krijgen we (Ajax en Nederland) nog erg veel plezier van.
www.megaupload.comquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:25 schreef Badabingea het volgende:
Iemand een site waar ik mp3tjes kan uploaden?
Zo'n dip krijgt iedereen op z'n tijd wel eens mee te maken, doet natuurlijk niks af van de klasse van een speler.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:25 schreef buzzer het volgende:
de beste aankoop van Ajax sinds jaren.. Ik hoop alleen dat hij niet die dip krijgt die RvdV ook kreeg. Ik vind hem echt een revelatie op de Nederlandse velden.
30 of meer?quote:Op zondag 2 april 2006 20:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij ons is het ook lang geleden hoor, de eerste sinds Henk Groot denk ik
Bergkamp maakte er 26 in een seizoen max. ( en een keer 24 en 25) dus geen 30.quote:Op zondag 2 april 2006 20:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Was een grapje, Bergkamp was de laatste
Maar dat is ook al een heel tijdje geleden
Kuch ... 26 in de competitie dat seizoenquote:Op zondag 2 april 2006 20:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Was een grapje, Bergkamp was de laatste
Maar dat is ook al een heel tijdje geleden
Na nader onderzoek blijkt dat Jari de laatste was in 94
quote:Op zondag 2 april 2006 20:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bergkamp maakte er 26 in een seizoen max. ( en een keer 24 en 25) dus geen 30.
V. Basten is de laatste volgens mij
Zeg ik dat dan??? Jij begint met nader onderzoek ( ook niet goed dus)quote:Op zondag 2 april 2006 21:00 schreef Erwtensoep het volgende:
30 doelpunten was inderdaad van Basten. Maar Huntelaar heeft er geen 30 voor ons gemaakt.
Die rode striem in z'n nekquote:Op maandag 3 april 2006 09:22 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
En weer een topfoto van Klaas Jan.
Heeft zich proberen te hangen...quote:Op maandag 3 april 2006 09:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die rode striem in z'n nekGeweldenaar
Je zal wel druk zijn met je lijstje onder je posts.quote:Op maandag 3 april 2006 09:45 schreef DeTolk het volgende:
Weet iemand toevallig of de doelpunten in de playoffs ook meetellen voor de gouden schoen?
Ik kan het niet meer bijhouden zoveel scoort ie.quote:Op maandag 3 april 2006 10:09 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je zal wel druk zijn met je lijstje onder je posts.
Dit is echt een vrouwenvraag Tolk...quote:Op maandag 3 april 2006 09:45 schreef DeTolk het volgende:
Weet iemand toevallig of de doelpunten in de playoffs ook meetellen voor de gouden schoen?
Wat is buitenspel?quote:Op maandag 3 april 2006 10:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dit is echt een vrouwenvraag Tolk...![]()
quote:'Ja, het wordt wel eens tijd voor Huntelaar'
Bondscoach Marco van Basten heeft een uitnodiging klaarliggen voor de Ajax-spits (Voetbal Insite)
Foppe moet niet zeiken maar juist trots zijn dat Huntelaar een kans krijgtquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef One_conundrum het volgende:
Zal Foppe blij mee zijn. . .
Zal die ook zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Foppe moet niet zeiken maar juist trots zijn dat Huntelaar een kans krijgt
Gut ja, hij zou zich verder gaan ontwikkelenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop niet dat hij meegaat naar het wk, komt hij alleen maar nog meer in de schijnwerpers van de topclubs.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Trancelocator het volgende:
Nu gewoon de benen heel houden KJH, en dan straks lekker spaß machen in Deutschland!
Precies, als Juanfran met een vleeswond in zijn been kan doorspelen moet KJ gewoon niet zeuren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Was niks aan de hand joh, schwalbe volgens meneer Luinge en de roda spelers
Zo vaak ligt-ie toch niet?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:04 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Precies, als Juanfran met een vleeswond in zijn been kan doorspelen moet KJ gewoon niet zeuren.![]()
Nee, het ging over de overtreding van Kah. Maar dat was natuurlijk gewoon een belachelijke actie.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zo vaak ligt-ie toch niet?
Of hebben we het ineens over Lurling ofzo?
HIj werd eruit gehaald om zich tegen zichzelf te beschermen. Hij loste het wel heel professioneel op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:04 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Precies, als Juanfran met een vleeswond in zijn been kan doorspelen moet KJ gewoon niet zeuren.![]()
Hij blijft sowieso nog 2 jaar bij Ajax.quote:Op maandag 10 april 2006 15:40 schreef Terrorbita het volgende:
Als KJH mee gaat naar het WK en zichzelf daar ook nog is laat zien zullen de lucratieve contracten helemaal klaarliggen voor hem..en dan niet alleen van sponsors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |