Frituurvet wellichtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef Piemol het volgende:
warm?
Kan er voor mn gevoel op frituren
Wat is dat dan?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef Piemol het volgende:
warm?
Kan er voor mn gevoel op frituren
Wat is dat dan?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:14 schreef 700MB het volgende:
Dat het eerst heet wordt komt omdat je op die plek minder pijngevoelig bent.
Klopt je lultquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:22 schreef geenaam het volgende:
Dan beknel je toch iets van een zenuw ofzo? Of de bloedtoevoer voor heel even? Ik lul ook maar wat.![]()
Als hij nou naar een dokter gaat, dan krijgt hij vast en zeker te horen wat het is, en wat hij er eventueel aan zou kunnen doen. Het lijkt mij dat je met een soort van balsem het gevoel wat weg kan nemen...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef SolidasRock het volgende:
Had ik vroeger ook last van, tegenwoordig niet meer. Het is geen bot dat heet wordt. Ik ervaar het meer als een spier dat scheurt of zo. Het geeft een vlammend gevoel. Het is bij mij vanzelf overgegaan maar wel een hele lange periode overheen gegaan.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef UncleJB het volgende:
Beter een heet bot in je nek dan een hete Piemol
Spierverslappers voor een verdraaiing in je nek??quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Als hij nou naar een dokter gaat, dan krijgt hij vast en zeker te horen wat het is, en wat hij er eventueel aan zou kunnen doen. Het lijkt mij dat je met een soort van balsem het gevoel wat weg kan nemen...
Misschien, als het ernstig is, moet hij zelfs iets van spierverslappers nemen, om het te voorkomen.
Slechte werkhouding, tocht op de nek, etc. Er kunnen een heleboel oorzaken zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |