hehe.. je nicknamequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:34 schreef Anonieme_Fokker het volgende:
Of je kijkt even bij je instellingen.
*click*quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:34 schreef SHE het volgende:
Nu kan ik het tenminste in de gaten houden..mijn verdenkingen gingen namelijk al een tijd jouw kant op...smeerlap!!![]()
Oeps? En ik heb zondagnacht alle vrouwen van L tot Z bekeken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:32 schreef Vitalogy het volgende:
Zo kan ik toch niet meer ongeneerd foto's checken?!?
![]()
Die van jou was nog de goeistequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:34 schreef SHE het volgende:
Nu kan ik het tenminste in de gaten houden..mijn verdenkingen gingen namelijk al een tijd jouw kant op...smeerlap!!![]()
Gezellig! Hoe vond je het?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
Oeps? En ik heb zondagnacht alle vrouwen van L tot Z bekeken.![]()
Bah, jij bent een ventquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:38 schreef Scorpie het volgende:
Vies vuig geil potloodventertje dat je bent!
Dat was ik alquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:34 schreef SHE het volgende:
uiteraardquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:49 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet niet waarom, maar bij SHE had ik op zijn minst tieten in haar fobo verwacht...![]()
lief niet geilquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:50 schreef SHE het volgende:
[..]
uiteraard
vooralsnog zijn mijn konijntjes ook geil
Niet, wie kan het ook maar een moer schelen dat je konijnen hebtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:50 schreef SHE het volgende:
[..]
uiteraard
vooralsnog zijn mijn konijntjes ook geil
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet, wie kan het ook maar een moer schelen dat je konijnen hebt.
Toeps --> wijf die denkt dat ze lekker is en semi naakt foto's maakt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:44 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Jou verwar ik altijd met Toeps.
Weet je dat voor de volgende keer.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:56 schreef Biels het volgende:
Kijk ik net dat fotoboek, omdat je daar schijnbaar geen tieten tegenkomt, krijg ik een harde plasser van die konijnen![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:56 schreef Biels het volgende:
Kijk ik net dat fotoboek, omdat je daar schijnbaar geen tieten tegenkomt, krijg ik een harde plasser van die konijnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |