abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36431395
Omdat ik m'n PSP eigenlijk al een paar maanden niet meer aangeraakt heb, en toen ik dat nog wel deed maar een paar keer, wil ik er eigenlijk wel vanaf.

Wat zit erbij?
  • PSP Value Pack (dus met 32 mb geheugenkaartje, oordopjes enzovoort. Ben alleen het poetsdoekje voor het scherm kwijtgeraakt, maar ik ga ervanuit dat een vochtig stukje keukenpapier ook voldoet)
  • 3 games: Lumines, Mercury en WipEout Pure
  • 1 UMD film: Spiderman 2

Opmerkingen: De PSP heeft één dooie pixel, aan de linkerkant, blijft wit. Echt storend is het niet.

Woon in omgeving van Leeuwarden, maar de post brengt het natuurlijk overal

Vraagprijs: ¤ 300 250.

Ik ruil niet en wil het liefst het hele pakket in een keer kwijt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Happ-E op 28-03-2006 13:36:36 ]
  • "Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
    pi_36456941
    *kick*
    "Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
    pi_36457280
    ik meen dat sony volledige garantie geeft op dode pixels; misschien krijg je dus zo een nieuwe
    pi_36457565
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef Roellie80 het volgende:
    ik meen dat sony volledige garantie geeft op dode pixels; misschien krijg je dus zo een nieuwe
    Ik wil geen nieuwe, ik wil hem kwijt er zit trouwens nog garantie op, ik heb het ding ergens in september gekocht.
    "Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
    pi_36458222
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 11:23 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Ik wil geen nieuwe, ik wil hem kwijt er zit trouwens nog garantie op, ik heb het ding ergens in september gekocht.
    prutser!

als je een nieuwe kan krijgen dan doe je dat dus omdat zo'n ding zichzelf beter verkoopt wanneer hij nog nieuw in de verpakking zit
    pi_36458289
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

prutser!

als je een nieuwe kan krijgen dan doe je dat dus omdat zo'n ding zichzelf beter verkoopt wanneer hij nog nieuw in de verpakking zit
    Ik wacht eerst wel even af hoe dit topic gaat lopen, dankjewel.
    pi_36458424
    Als ik/jij hem kan omruilen voor een nieuwe heb ik wel intresse.....!

[ Bericht 3% gewijzigd door Slasher op 29-03-2006 12:16:15 ]
    pi_36459348
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 12:03 schreef Slasher het volgende:
    Als ik/jij hem kan omruilen voor een nieuwe heb ik wel intresse.....!
    Ik heb het bonnetje nog, geloof ik. Ben nu niet thuis, zal vanmiddag even kijken. Dus als je zegt dat je een dooie pixel hebt dan moet je hem om kunnen ruilen.
    pi_36459593
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 13:03 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Ik heb het bonnetje nog, geloof ik. Ben nu niet thuis, zal vanmiddag even kijken. Dus als je zegt dat je een dooie pixel hebt dan moet je hem om kunnen ruilen.
    ja, check deze link maar ff http://tweakers.net/nieuws/39107/?highlight=omruilen+psp

Ik hoor het wel van je
    pi_36460237
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 13:19 schreef Slasher het volgende:

[..]

ja, check deze link maar ff http://tweakers.net/nieuws/39107/?highlight=omruilen+psp

Ik hoor het wel van je
    ik wist wel dat ik dat ergens gelezen had
      woensdag 29 maart 2006 @ 13:50:11 #11
    128493 Slicky
    Dé Gangster Nigger
    pi_36460574
    Interesse in een ipod 20gig?
    You wanna smoke one with the ol' boy Slicky?
    The stickiest of the icky.
    pi_36460941
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef Slicky het volgende:
    Interesse in een ipod 20gig?
    Nope, ik heb een Creative Zen Touch en ben ik erg blij mee. Daarnaast staat in de OP dat ik niet wil ruilen
    pi_36461138
    quote:
    Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Nope, ik heb een Creative Zen Touch en ben ik erg blij mee. Daarnaast staat in de OP dat ik niet wil ruilen
    Ik heb je een mail gestuurd op je gmail adres
      woensdag 29 maart 2006 @ 14:05:05 #14
    128493 Slicky
    Dé Gangster Nigger
    pi_36461150
    oh ik zie ook nou net pas dat t een value pack is
    You wanna smoke one with the ol' boy Slicky?
    The stickiest of the icky.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')