Ik wil geen nieuwe, ik wil hem kwijtquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef Roellie80 het volgende:
ik meen dat sony volledige garantie geeft op dode pixels; misschien krijg je dus zo een nieuwe
prutser!quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:23 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuwe, ik wil hem kwijter zit trouwens nog garantie op, ik heb het ding ergens in september gekocht.
Ik wacht eerst wel even af hoe dit topic gaat lopen, dankjewel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:55 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
prutser!
als je een nieuwe kan krijgen dan doe je dat dus omdat zo'n ding zichzelf beter verkoopt wanneer hij nog nieuw in de verpakking zit![]()
Ik heb het bonnetje nog, geloof ik. Ben nu niet thuis, zal vanmiddag even kijken. Dus als je zegt dat je een dooie pixel hebt dan moet je hem om kunnen ruilen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:03 schreef Slasher het volgende:
Als ik/jij hem kan omruilen voor een nieuwe heb ik wel intresse.....!
ja, check deze link maar ff http://tweakers.net/nieuws/39107/?highlight=omruilen+pspquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:03 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Ik heb het bonnetje nog, geloof ik. Ben nu niet thuis, zal vanmiddag even kijken. Dus als je zegt dat je een dooie pixel hebt dan moet je hem om kunnen ruilen.
ik wist wel dat ik dat ergens gelezen hadquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:19 schreef Slasher het volgende:
[..]
ja, check deze link maar ff http://tweakers.net/nieuws/39107/?highlight=omruilen+psp
Ik hoor het wel van je
Nope, ik heb een Creative Zen Touch en ben ik erg blij mee. Daarnaast staat in de OP dat ik niet wil ruilenquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:50 schreef Slicky het volgende:
Interesse in een ipod 20gig?
Ik heb je een mail gestuurd op je gmail adresquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:59 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Nope, ik heb een Creative Zen Touch en ben ik erg blij mee. Daarnaast staat in de OP dat ik niet wil ruilen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |