Ach ja, er zijn ook mensen die van de 10de verdieping naar beneden vallen en het overleven.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:43 schreef LostFormat het volgende:
Aghja, mij ma rookte heeft zolang als ik leef als een ketter gerookt. Niks aan het handje bij mij.
Vind heel die heksenjacht die er nu aan de gang over is nogal overdreven.
Dan komt dat wellicht door de verrotte wereld, niet zo zeer door mijn sigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:44 schreef Sakura het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen je dochter als ze over een aantal jaar weer eens een zeer zware astma aanval heeft.![]()
Natuurlijk, alles om je eigen verslaving en besluitloze en willoze karakter maar niet toe te hoeven geven.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:46 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Dan komt dat wellicht door de verrotte wereld, niet zo zeer door mijn sig
auto gassen enz enz
Dus omdat het bij jouw toevallig goed gaat moet het bij iedereen goed gaan? Die campagnes houden ze niet voor de lol hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:43 schreef LostFormat het volgende:
Aghja, mij ma rookte heeft zolang als ik leef als een ketter gerookt. Niks aan het handje bij mij.
Vind heel die heksenjacht die er nu aan de gang over is nogal overdreven.
of misschien wel de combinatie van al die dingen...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:46 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
auto gassen enz enz
Kom op.. denk even na. Je vergroot de kans op een vroege dood + iets ergs voor je kind door verslaafd te zijn aan zo'n dom sigaretje.. is dat het nou waard? Koop van dat geld wat je uitgeeft aan sigaretten iets voor je kind.. zij is blijer en jij ook.. eind goed al goed (externe factoren buitengelatenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:46 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
auto gassen enz enz
Ja maar is het dan niet het slimste om er voor te zorgen dat ze daar dan zo min mogelijk mee in aanraking komt? Vermijden kan je toch niet, maar als jij thuis zelf niet rookt zou dat al een heel stuk schelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:44 schreef -DizzeL- het volgende:
Ik ben het daar ook mee eens...want je kan bijna nergens komen of er is er op zen minst een die daar rookt
Ja, zo lang je niet voor 100% zeker weet dat je 'sig' er aan bij heeft gedragen is het lekker makkelijk om gewoon alle andere factoren de schuld te geven. Op deze manier zul je inderdaad nooit stoppen en dat is erg jammer.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:46 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
auto gassen enz enz
nou ik geef meer dan genoeg toequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:48 schreef Sakura het volgende:
[..]
Natuurlijk, alles om je eigen verslaving en besluitloze en willoze karakter maar niet toe te hoeven geven.![]()
Nou ik word daar idd schijtlastig van ...want soms vraag ik me wel eens af waar zij last van hebbenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Er zijn hele generaties kinderen opgegroeid met rokende ouders om zich heen, zonder overduidelijk grote problemen. Ik zou lekker m'n schouders ophalen over dat moralistische gezanik van anderen.
Tang/varken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:46 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn ook mensen die van de 10de verdieping naar beneden vallen en het overleven.
Van de 10de verdieping naar beneden vallen is ook helemaal niet erg, dat gezeik altijd![]()
Ja maar daar voor te zorgen kan ik alsnog geen longkanker verkomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja maar is het dan niet het slimste om er voor te zorgen dat ze daar dan zo min mogelijk mee in aanraking komt? Vermijden kan je toch niet, maar als jij thuis zelf niet rookt zou dat al een heel stuk schelen.
Jouw rook is een van de dingen die je heel makkelijk weg kan laten uit alle dingen die evt. schadelijk zou kunnen zijn.
Het 'het is buiten ook ongezond' argument gaat mss wel op, maar nu krijgt ze en-en...
Voorkomen, nee. Kans beperken ja. Is heel simpel hoor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:00 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Ja maar daar voor te zorgen kan ik alsnog geen longkanker verkomen
Sorry ik dacht dat het verkomen was inplaats van voorkomen...dan voorkom je toch iets ....maar ik verkom hetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:03 schreef Rieuwert het volgende:
[..]
Voorkomen, nee. Kans beperken ja. Is heel simpel hoor.
En LostFormat, jouw verhaaltje heeft echt helemaal niks met dit geval te maken. Mensen verschillen namelijk en het is allemaal kansberekening.
http://www.verbix.com/webverbix/go.asp?D1=24&H1=124&T1=voorkomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:05 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat het verkomen was inplaats van voorkomen...dan voorkom je toch iets ....maar ik verkom hetzoiets laat ook maar
Nou goh, wat hou je een rekenschap met haar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:00 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Omdat ik zelf heel veel rekenschap met haar houd
okequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:08 schreef Rieuwert het volgende:
[..]
http://www.verbix.com/webverbix/go.asp?D1=24&H1=124&T1=voorkomen
Nou echt jij lult zonder verstand...Zoveel dat ik van mijn dochter houd..zou jij niet eens met een pen kunnen beschijven....Dus dan zal ik ook maar geen auto rijden want anders...als ik niet genoeg in de spiegel kijk..en daardoor een zwaar ongeluk zal krijgen ....dan hielt ik niet genoeg van mijn dochter :Squote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:13 schreef Sakura het volgende:
[..]
Nou goh, wat hou je een rekenschap met haar.
"ik hou echt van mijn kind, en hou heel veel rekening met haar, maar ik verdom het om mijn kanker verslaving voor dat kut kind aan te pakken. En dat ze later longkanker krijgt, interresseert mij geen fuck als ik maar door kan roken"
Sorry hoor, maar je geeft echt geen ene fuck om jouw kind, ook al wil je dat niet toegeven.![]()
![]()
dan hoop ik dat ze bij jou een rede zoeken zodat ze je kinderen afnemenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef Sakura het volgende:
Als er ooit een wetsvoorstel komt om dit soort egoisitsche kut ouders per direct uit de ouderlijke macht te ontzetten, en de kinderen te plaatsen bij mensen die wel om ze geven, ben ik de eerste die voor gaat stemmen
Ik wou dat je gelijk had, en ik het helemaal mis, maar het feit dat jij dit topic al opend, en het verdomd om je kanker verslaving aan te pakken, is al onomstotelijk bewijs dat jij jezelf maar wat voor zit te liegen en geen ene drol om de gezondheid van je kind geeft, en enkel waarde hecht aan jouw kanker verslavingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef -DizzeL- het volgende:
[..]
Nou echt jij lult zonder verstand...Zoveel dat ik van mijn dochter houd..zou jij nie eens met een pen kunnen beschijven....Dus dan zal ik ook maar geen auto rijden want anders...als ik niet genoeg in de spiegel kijk..en daardoor een zwaar ongeluk zal krijgen ....dan hielt ik niet genoeg van mijn dochter :S
Ik heb nooit beweerd dat ik het niet aan zal pakken ...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:19 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ik wou dat je gelijk had, en ik het helemaal mis, maar het feit dat jij dit topic al opend, en het verdomd om je kanker verslaving aan te pakken, is al onomstotelijk bewijs dat jij jezelf maar wat voor zit te liegen en geen ene drol om de gezondheid van je kind geeft, en enkel waarde hecht aan jouw kanker verslaving![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |