Precies ik ben heus wel een echte fan hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:24 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij ook af![]()
Edit: Alsof je geen echte fan bent als je er niet in staat![]()
Misschien refreshen? Geen last van hier!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:45 schreef wolfrolf het volgende:
Die Photobucket bandwidth exceeded plaatjes on de OP
Ja, van www.googleidol.comquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:00 schreef Timmai het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik kelly ergens van ken..
1 2 | The Back Dormitory Boys 23% 6,260 ( +305) |
Ah, gelukkig maar. Die chinezen hebben wat mij betreft een te hoog percentagequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:47 schreef Barbaaf het volgende:
* Adoreert nu ook in het 10e topic
En heeft ook gestemd:
[ code verwijderd ]
+xxx ten opzichte van 9:40, de dames lopen weer uit(0.2 %)
Ik ga wel even Wiki'en, ik wilde ook het gekaapte [KLB] topic erbij voor de volledigheid: Dat nieuwe wijf op die avatar..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:50 schreef Boes-Poes het volgende:
Moeten de links van de vorige topics niet geupdate worden in de OP trouwens?Dit is immers al deel 10.
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:54 schreef Molluck het volgende:
Het loopt niet zo hard als in vorige rondes, zouden die Jappen ook een adoratieteam hebben?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:54 schreef Pido het volgende:
Tien is reden voor een slotje
Uiteraard, maar ik ben bang dat de mods onderhand beginnen te denken dat dit een beetje uitgemolken isquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:04 schreef Pido het volgende:
Hoezo, ze zijn toch gewoon lieff:/
Geloof me, ze hebben al honderden ideeën voor hun volgende clip, ze hebben alleen voorlopig nog geen zin om het op te nemenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:08 schreef Jurruh het volgende:
Hee, is '5ive - Everybody get up' niets om te doen? Genoeg om dingen op te dingen te bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |