Waar is je buurman?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:37 schreef Norwegian_Nils het volgende:
pff, wat een prutsers
nee, dan Postbankquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:37 schreef Norwegian_Nils het volgende:
pff, wat een prutsers
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee, dan Postbank
Moest je laatst gemiddeld 5 sms'tjes met Tan'codes laten aanrukken om 1 overschrijving via internetbankieren te laten lukken
Stom gedoe was dat.
en dan ook nog vaak een fout waardoor je meestal 17 min bezig was ipv 2
Zowiezo op zijn tijd herstarten.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:51 schreef SuperBosch het volgende:
Computers moeten ook slapen hoor.
Dat is een geintje toch? Of meen je dit nu?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:49 schreef kikoooooo het volgende:
moet je eens op zondag naar www.sgp.nl gaan, dan zijn ze gesloten
Volgens mij is dat wel zo, weet het niet zeker. Ik geloof dat er ook een gereformeerde krant is waarvan de website offline wordt gehaald op zondag.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:21 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dat is een geintje toch? Of meen je dit nu?
Dat meen ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:21 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dat is een geintje toch? Of meen je dit nu?
Dat is wel bijzonder. Bij welke provider zit je?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 04:12 schreef ericeric het volgende:
Sterker nog, KPN heeft de enige site (voor zover ik weet tenminste) die ik hier vanuit Australie niet kan opvragen. Ik heb geen idee of het aan mijn Australische provider ligt of aan KPN, maar hij doet het nooit. Als ik op de KPN site moet zijn, gebruik ik dus altijd een remote desktop naar een PC die in Nederland staat en dan werkt het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |