Maar die bedoelde ik inderdaad wel, mijn titel was beetje gemixt met The Insider (geweldige film)quote:
Doff +1quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:14 schreef Doff het volgende:
Syriana
maar alleen omdat het me zo bekend voorkomt
Ey, en er staat "Prince" and "American Laywer"
Die zijn overigens alvast goedquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:01 schreef mamamiep het volgende:
Jeff lebowski
Walter
Everett Ulysees McGill
Mr. Lebowski
Was geintje enquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:05 schreef mamamiep het volgende:
Het is gewoon mamamiep hoor.
Heette eentje niet Donny uit TBL?
Ik heb vandaag mijn laatste tentamen gehad en mag nu fijn aan mijn paper werken die ik vrijdag in moet leveren. Hoeveel geintjes denk je dat ik kan hebben vandaagquote:
Jup, Donny is ook niet de echte naam, dus ik reken 'm goed.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:07 schreef mamamiep het volgende:
Oh, uit TBL, heette dat vrouwtje daar niet Bunny (of was dat een koosnaampje en mag dat niet?)
En voor de duidelijkheid, het moeten wel namen zijn, dus geen functies of rollen (zoals de sherrif)quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:17 schreef mamamiep het volgende:
Jeff lebowski![]()
Walter![]()
Everett Ulysees McGill![]()
Mr. Lebowski(of gewoon ook Jeff(rey) Lebowski
Bunny![]()
Jackie Treehorn![]()
The Sheriff![]()
The soggy bottom boys (telt dat ook niet voor 1)
![]()
![]()
Edward?![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:27 schreef RuneRose het volgende:
Jeff Lebowsky
Jeff Lebowsky
Donny
Bunny Lebowsky
Maude Lebowsky
Walter
Jesus
Jerry (fargo)
Carl (fargo)
Ik denk dat het gewoon verwarrend was aangezien je 3 rijtjes achter elkaar hebt gepostquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:31 schreef RuneRose het volgende:
Uh. Wat was er verkeerd aan mijn complete antwoord.
Ja, klopt, ik dacht 'm bij die tweede compleet te hebben, was ik vergeten Brandt te copy pasten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:33 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon verwarrend was aangezien je 3 rijtjes achter elkaar hebt gepost.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:34 schreef Doff het volgende:
Sh*t, sorry, RuneRose was inderdaad eerder, ik dacht dat dat nog je oude post was
Runerose +1
sorry mamamiep
Ja, dat is die Hiroshima mon amour!quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:54 schreef Doff het volgende:
Is dat dan die Hiroshima Mon Amour? Of is die gewoon in kleur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |