Don't judge before you hear it!quote:Op maandag 13 december 2004 15:33 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Bij het lezen van jullie naam vermoedde ik al zoiets...![]()
Dan moet jij XXXXXX zijnquote:Op maandag 13 december 2004 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Maartje?
Ik ga die avond optreden met onze band, Skapiche?!
Leuk!quote:Op maandag 13 december 2004 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep!
SB3, training start 1e week januari.
Bijna leeg 1e?quote:Op maandag 13 december 2004 15:38 schreef basset het volgende:
[..]
Leuk!
Gezien hoe het momenteel loopt bij de herenteams ben ik er zelf niet zo zeker van. Schouder heb ik wel weer vertrouwen in. Volgens mij zijn er volgend jaar ook nog maar 2 teams gezien het bijna lege eerste, een goed draaiend 2e en een ondermaats 3e(niet lullig bedoeld)
Oeps sorry hoor! Ik wist niet dat je dat zo erg zou vindenquote:Op maandag 13 december 2004 15:36 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Dan moet jij XXXXXX zijn![]()
Oi! Als ik mijn voornaam zo overduidelijk bekend wilde hebben hier, dan had die wel in mijn profiel gestaan!
Softbal is voor Vrouwen en oude mannen!quote:Op maandag 13 december 2004 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bijna leeg 1e?
Ik hoor wel iets over HSB. Is dat wat?
It's just that, het is een ietwat aparte naam, dus erg herkenbaar etc. etc. etc.quote:Op maandag 13 december 2004 15:47 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Oeps sorry hoor! Ik wist niet dat je dat zo erg zou vinden![]()
Ik kom niet zo veel meer in So What, maar misschien dat ik wel even kom kijken.
Yeip...hebbie gelijk in...quote:Op maandag 13 december 2004 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Don't judge before you hear it!
Ja inderdaad. Heb een jaartje in Den Haag gewoond en ben inmiddels weer 3 maanden terug. Maar er is nog niks veranderd....quote:Op maandag 13 december 2004 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En nu weer over tot de orde van de dag: Wonen in Gouda!?
Best te doen, al zeg ik het zelf!
"Uitgang" kan je zeker lezen als je vanaf t station naar het stadhuis loopt ... lol ( gouda kennendequote:Op maandag 13 december 2004 22:22 schreef Whiskers het volgende:
Ah, dat verklaart waarom er een spandoek met uitgang boven de Kleiweg hangt![]()
Ik sla even over. Toen ik nog in de binnenstad woonde ben ik wel een paar keer geweest.quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:32 schreef Krullehoofd het volgende:
Gaat er eigenlijk iemand nog in het echie kijken ??![]()
T'is bijna net zo bekend als de goudse kaas....quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:49 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Best mooi om te zien hoor, alleen maar kaarsen die branden. Vooral het stadhuis ziet er goed uit![]()
Maar inderdaad als je het een paar keer gezien hebt is de lol er wel van af. Maar het blijkt nog steeds een echte toeristentrekker!!
Jammer dat het dan zo tegenvalt als ze erachter komen waar de goudse kazen wel vandaan komenquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:16 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
T'is bijna net zo bekend als de goudse kaas....![]()
Psssttt....das een geheim hoor...quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:20 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Jammer dat het dan zo tegenvalt als ze erachter komen waar de goudse kazen wel vandaan komen![]()
Stroopwafels zijn echt super lekker! Vooral die grote, verse, warme, die ik altijd koop (achter de Hema) als ik in de stad ben. Gelukkig kom ik er niet te vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |