quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:43 schreef Boe. het volgende:
Al jaren schreeuwt men dat ONZ verbaggerd, maar uiteindelijk viel het altijd wel mee. Maar het nieuwe dieptepunt is met de huidige ONZ users volgens mij wel aangebroken.
quote:Geregistreerd op: donderdag 23 maart 2006 @ 18:47
Iemand die op de dergelijke wijze én met PI post is vast geen newbie neequote:
Oops, best logisch nu je het zegtquote:
Maar de poging is echtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Dos37 het volgende:
Tis maar goed dat het in onzin staat.
Volgens mij realisteert Maaikutje zich dat alleen nog niet helemaal en denkt dat hij daadwerkelijk een kans(je) maakt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:50 schreef Dos37 het volgende:
Tis maar goed dat het in onzin staat.
Je hoeft geen oldbie te zijn om met PI te kunnen posten hoor!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Iemand die op de dergelijke wijze én met PI post is vast geen newbie nee
wat zeik je man, iedereen vind het leuk maar jij zegt weer dat we geen kans hebben, nou en. al komt ie niet bij jensen, we hebben nu toch lol (ja jij niet)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:52 schreef Boe. het volgende:
[..]
Volgens mij realisteert Maaikutje zich dat alleen nog niet helemaal en denkt dat hij daadwerkelijk een kans(je) maakt.
Definieer "iedereen". Jij en die paar andere schurftlijers misschien.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
wat zeik je man, iedereen vind het leuk maar jij zegt weer dat we geen kans hebben, nou en. al komt ie niet bij jensen, we hebben nu toch lol (ja jij niet)
Ga jij eens gauw je mond spoelen met water en zeep en ga dan ergens anders spelenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Boe. het volgende:
[..]
Definieer "iedereen". Jij en die paar andere schurftlijers misschien.
Optiefen met je lol, je zet FOK! te kijk met dat onderontwikkelde gedrag van je.
Dude.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef satecl het volgende:
geef eens een reden waarom hij bij jensen moet komen\
Wie is het eigenlijk.... Pics??
lees de OPquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef satecl het volgende:
AAAAAAAAAAAARGH....... je kent maikuuul niet... DE BEROEMDEHID VAN FOK!!!..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef satecl het volgende:
ga een ander topic verneuken nort, ga klagen ik klaagbaak als je wilquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Boe. het volgende:
[..]
Optiefen met je lol, je zet FOK! te kijk met dat onderontwikkelde gedrag van je.
en wat is de reden waarom hij naar jensen moet...waarom is hij DE BEROEMDEHID VAN FOK!!!???quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:38 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAARGH....... je kent maikuuul niet... DE BEROEMDEHID VAN FOK!!!..
samen met iemand waardoor ik gebanned was.. (fotosoep)
waarom niet?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:58 schreef satecl het volgende:
[..]
en wat is de reden waarom hij naar jensen moet...waarom is hij DE BEROEMDHEID VAN FOK!!!???
Iemand heeft hier zķ gelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef Boe. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |