tikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:53 schreef PsyCha het volgende:
[..]
laat je school dan ook reageren in dat jensen geval.
Maikuuul moet naar Paul de Leeuw, hij wordt de nieuwe Adje, maar dan niet geacteerdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Jensen is lachen wordt sjieke tijd.
Maikuuul mag vast terug komen
Ik moet zeggen, je bent wel een stoere jongen jij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik zie hem uiteindelijk toch liever bij de overlijdensberichten op de FP
Ik weet hetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je bent wel een stoere jongen jij.
Nee echt
Beetje jaloers YellowLedbetterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik zie hem uiteindelijk toch liever bij de overlijdensberichten op de FP
Dat natuurlijk wel, moet ik toegeven. maar dan ook alleen omdat ie dan wordt afgezeken. Maar dat kunnen we hier ook wel doenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
geef toe, jij vind het ook tof als maikuuul daar op de bank zit, als ie daar alleen al zit is al lachen, laat staan als ie begint te praten met dat accent.
mmzzz, dat is natuurlijk wel leedvermaak. Dan heeft ie echt geen leven meerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
maar dan is het op tv
doohh, waarom denk je dat iedereen wilt dat ie bij Jensen komtquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:34 schreef Molluck het volgende:
Het enige wat er gaat gebeuren ALS Maikuuul al bij Jensen komt, is dat hij ongelofelijk afgezeken gaat worden.
Maikuuul mag door iedereen afgezeken en de grond in geboord worden, maar niet door Jensen, dat is de enige gast aan wie ik nog een grotere hekel heb...
Dat hij met z'n brommert een hendig sjieke slip maakt natuurlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:07 schreef Whizzkith het volgende:
Wat komt er dan in godsnaam in het filmpje over z'n leven?Een paar foto's en allemaal fokbeelden?
Vergeet je niet dat ik onopgemerkt bij iemand ga staan om een scheet te laten en vervolgens wegloop ?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:07 schreef Nawien het volgende:
[..]
doohh, waarom denk je dat iedereen wilt dat ie bij Jensen komt![]()
Ik zie het al zo voor me.
Maikuuul in 2 minuten![]()
...
Zoo maikel.. MAIKUUUUL.. oh sorry neem me niet kwalijk maikUUUl. Maar Maikuuul, jij zit dus op FOK en in het dagelijkse leven slip je wat rond en in de klas doe je tutuututu, klopt dat?![]()
Oh ik ga dan echt stuk![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat ik onopgemerkt bij iemand ga staan om een scheet te laten en vervolgens wegloop ?
Arme Janquote:
Gewoon blijven proberenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
Met 1000 reacties op dat forum zou het misschien haalbaar zijn, onder de 500 zeker niet volgens mij
Zowiezo niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
Met 1000 reacties op dat forum zou het misschien haalbaar zijn, onder de 500 zeker niet volgens mij
Nog niet nee, nog niet. Maar na een bezoek aan Jensen kan dat snel omslaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:33 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Buiten FOK! kent men je niet, je bent niet interessant genoeg voor een TV-show.
De mensen kende die idioot van Idolsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nog niet nee, nog niet. Maar na een bezoek aan Jensen kan dat snel omslaan.![]()
Trouwens die hermankende toch ook niemand? tot ie bij Jensen was geweest, toen kende iedereen hem ineens
Gozer, het is niet, ik herhaal niet haalbaar. Misschien bij de EO omroep, kun je als gastrol in een documentaire over syndroom van down kinders deelnemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
Dan kun je het helemaal wel vergeten. Alsof iemand een dergelijk stel grafkneuzen serieus zou nemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:35 schreef yosander het volgende:
Zet een link naar dit topic dan ook in dit topic bij Jensen!
Herman heeft 2 keer mee gedaan aan Idols en hiermee 'bekendheid' verkregen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nog niet nee, nog niet. Maar na een bezoek aan Jensen kan dat snel omslaan.![]()
Trouwens die hermankende toch ook niemand? tot ie bij Jensen was geweest, toen kende iedereen hem ineens
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:39 schreef Boe. het volgende:
[..]
Dan kun je het helemaal wel vergeten. Alsof iemand een dergelijk stel grafkneuzen serieus zou nemen.
Zonder loop valt er weinig te schieten eh.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
nooit geschoten is altijd mis
Ach ja, mijn tijd is het niet die je verspilt, dus ga je gang.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
jongen wie niet waagt wie niet wint
nooit geschoten is altijd mis
pauper :t
Wat heb jij met 'graf'?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:39 schreef Boe. het volgende:
[..]
Dan kun je het helemaal wel vergeten. Alsof iemand een dergelijk stel grafkneuzen serieus zou nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |