Schaamhaar maakt iemand nog niet volwassen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Wat grappig eigenlijk, het valt me nu pas op dat de 1e kinderen uit 1990 al enigzins aan het volwassen worden zijn
Tot nu toe beschouwde ik iedereen altijd die uit de jaren '90 kwam als een peuter
[..]
Duivelse blik
DM die Anime kijkt?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
Ghost in the Shell - Stand Alone Complex wordt eigenlijk bij iedere aflevering wel leuker..
Ja joh, goh, je bent geweldig.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:46 schreef Cairon het volgende:
Ghost in the Shell StandAlone Complex...
heb je dat nu pas ontdekt?
ik heb de eerste serie al weer zwaar lang op DVD en de tweede serie heb ik ook al weer een eeuwigheid geleden gezien.
Meeeeeeeeeeeeeeeeet zzzzzzzzzzzzzn aaaaaaaaaaalen, met zn ahallen..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:59 schreef petre86 het volgende:
haai,
ik word ook zo'n "goeie morgen, goeienacht" poster
Je meent 't?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:47 schreef Cazman het volgende:
Een mens kan eigenlijk best veranderen in 3/4 jaar
Wat ben jij breedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:57 schreef BB_Koning het volgende:
Jezus, wat gaan jullie traag tegenwoordig![]()
Nog 12 posts te gaan 1 voor elk jaar dat jij op deze aardbol rondhuppeltquote:
Braaf zijn! *aai aai*quote:
Ja dta van jou is nog net wel sexyquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je mag mijn borsthaar ook komen strelen![]()
![]()
Gatver.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je mag mijn borsthaar ook komen strelen![]()
![]()
Mag ik wat van je borsthaar lenen dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zorg jij er nou eerst maar voor dat je schaamhaar krijgt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |