ja ik heb het gemerktquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:01 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Klopt, had je grote () broer al in de openingspost gezet op Wiki!
![]()
Je eerste keer afrijden?
Maar had er een auto gestaan had die nu geen zijkant meer gehadquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:22 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Tussen de streepjes is niet superbelangrijk, hij staat nl. wel redelijk recht (niet scheef tussen twee vakken in iig) en als je er goed bij hebt gekeken is het helemaal toppie!
Ssssst, dat is een detail.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:28 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Maar had er een auto gestaan had die nu geen zijkant meer gehad
Naast een andere auto is makkelijker, zie je tenminste goed wat je doet..quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ssssst, dat is een detail.
Bij 't examen moet je vaak toch naast 'n leeg vak inparkeren.
Damn, das echt balen zegquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:58 schreef Shirley het volgende:
Nou, haal me maar uit de OP met m'n examendatum, want die gaat niet door. *&(*(^(&^$%C##% CBR! M'n instructrice had me begin van de week ingepland, bleek achteraf dat d'r saldo niet genoeg was, omdat ik m'n eigen verklaring nog niet betaald had. Dus voor fucking 11 euro die er tekort is, mag ik niet afrijden!!!!! Ik ben echt zwaar pissed nu, en weet niet wanneer ik nu wel mag afrijden. Toen ze vanmiddag voor het het laatst keek, was 1 mei de eerste datum. Maar ik wil echt niet zolang wachten nog! Het is nu wachten op uitvallers... ik kan wel janken! KUT CBR!
Ja. Ik ben boos, verdrietig, gefrustreerd..alles!quote:
Ik les ook in een Golf 5. Hoewel 'mijn' auto nog meer zit beplakt met reclame en allesquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Volkswagen Golf V
Eigenaar: Van Dijk
Land van herkomst: Nederland
Datum: 29-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: 'mijn' leswagen. En niet zeuren dat hij niet keurig tussen de trssepjes staat, was mn eerste poging tot achteruit inparkeren
all-in-solo of rijbewijs concurent zeker? Die zijn veruit het ergst jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:54 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik les ook in een Golf 5. Hoewel 'mijn' auto nog meer zit beplakt met reclame en alles
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:58 schreef Shirley het volgende:
Nou, haal me maar uit de OP met m'n examendatum, want die gaat niet door. *&(*(^(&^$%C##% CBR! M'n instructrice had me begin van de week ingepland, bleek achteraf dat d'r saldo niet genoeg was, omdat ik m'n eigen verklaring nog niet betaald had. Dus voor fucking 11 euro die er tekort is, mag ik niet afrijden!!!!! Ik ben echt zwaar pissed nu, en weet niet wanneer ik nu wel mag afrijden. Toen ze vanmiddag voor het het laatst keek, was 1 mei de eerste datum. Maar ik wil echt niet zolang wachten nog! Het is nu wachten op uitvallers... ik kan wel janken! KUT CBR!
Nog minder dan twee dagen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:43 schreef Knoekie het volgende:
Nog minder dan een weekMorgen weer een uurtje lessen
Nu? Niks! Volgende les is gratis, maar daar heb ik weinig aan. Ik hoop dat er zo snel mogelijk een eerdere datum vrijkomt...quote:
Dat is zeker klote Shirley.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:58 schreef Shirley het volgende:
Nou, naar een andere rijschool gaan vind ik wel erg drastisch. Het is verder een schat van een vrouw, en CBR moet niet zo verdomd moeilijk doen. Want m'n instructrice heeft meteen gebeld en gevraagd of ze desnoods niet die 20 euro kon betalen, maar dat ging niet zeiden ze. Ik moest gewoon maar een nieuwe datum zien te vinden en die 20 euro betalen, dan kon het. Ze blijft van alles proberen om een eerdere datum te regelen. En ik laat me zeker niet afschepen hoor...quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:59 schreef randysgz het volgende:
[..]
Dat is zeker klote Shirley.![]()
Mischien kan je beter je examen geld terug eisen, is tenslotte haar schuld!! En gewoon naar een andere rijschool gaan die hun zaakjes wel op orde heeft, en mischien nog wel een examen datum voor april heeft voor je.
Ik vind dit heel schandalig. Laat het hier niet bij zitten, en laat je niet afschepen door een gratis lesje.![]()
Ik voor de 2e keer afrijden ruim binnen één maand dus het kan wel!!!!!!
neequote:Op donderdag 30 maart 2006 07:38 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een vraagje; Als je vor de 2e keer opgaat voor je rijbewijs, maar je komt erachter op de dag zelf dat je geen uittreksel (meer) hebt, en je kan het ook niet meer geregeld krijgen, mag je nog examen doen?
Wat ontzettend klote Shir..
jup zo ging mijn eerste les ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanmiddag aftrappen 1e les..
Hoorde dat ik gelijk moet instappen en rijden naar het industrie terrein, hoef dan alleen nog te sturen daar heen.. Dan leren schakelen gas/remmen
Nope, zonder uittreksel geen examenquote:Op donderdag 30 maart 2006 07:38 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een vraagje; Als je vor de 2e keer opgaat voor je rijbewijs, maar je komt erachter op de dag zelf dat je geen uittreksel (meer) hebt, en je kan het ook niet meer geregeld krijgen, mag je nog examen doen?
ben benieuwd zometeen hier komt om 2 uurquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ging goed
1 ingreep, kwam een auto van rechts op een gelijkwaardig kruispunt,ik had hem wel gezien, maar reageerde niet
ik was afgeleid door een vrachtwagen die alleen nog op zijn achterwielen stond
verder ging het perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |