Heb je daar ervaring mee?quote:
Count me in als je een inkoopactie gaat doen!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef kikoooooo het volgende:
Die maten hè, zijn die nou een beetje te vergelijken met wat jullie dragen in nederland? en dan doel ik met name op de shirts en tshirts...
Ik wil eventueel wel helpen bij een volgende inkoopactie, met mn cc
hey,quote:Op donderdag 20 april 2006 12:54 schreef je_vader het volgende:
ik heb de volgende artikelen nu binnen. Ik zal ze zsm mogelijk op de site zetten, maar ze kunnen wel alvast besteld worden.
2 x cargo pants (59,95 euro p/s):
[afbeelding]
[afbeelding]
tees nr 7,11,14 (24,95 euro p/s)
[afbeelding]
Hoeveel van die t-shirts heb je dan.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:21 schreef je_vader het volgende:
dit is volgens mij oude collectie dus staan idd niet op de abercrombie site. Cargo pants heb ik van beide kleuren maat S tm XL 2 keer, dus wees snel als je wilt hebben.
Ik ben zelf 1.96 meter en heb een maat L.
hey,quote:Op donderdag 20 april 2006 16:21 schreef je_vader het volgende:
dit is volgens mij oude collectie dus staan idd niet op de abercrombie site. Cargo pants heb ik van beide kleuren maat S tm XL 2 keer, dus wees snel als je wilt hebben.
Ik ben zelf 1.96 meter en heb een maat L.
lol meesterlijk mail adress, doet die aanvraag er lang voordat je het adress krijgt of?quote:
khad hem binnen 1 dagquote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
lol meesterlijk mail adress, doet die aanvraag er lang voordat je het adress krijgt of?
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
lol meesterlijk mail adress, doet die aanvraag er lang voordat je het adress krijgt of?
daar gaat het ook niet omquote:Op donderdag 20 april 2006 19:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
http://www.jedikkemoeder.nl/
Zo te zien een particulier, dus erg snel zal die mailserver niet zijn...
Ben ergens tussen de 1:85 en 1:90 en heb een L besteld.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
@ Gremen, mooie blouse!!!
Welke maat heb je genomen en hoelang ben je?
je_vader, ik heb interesse in de 2e linksboven en de uiterste rechtsboven. En nr 4 vind ik leuk.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:54 schreef je_vader het volgende:
ik heb de volgende artikelen nu binnen. Ik zal ze zsm mogelijk op de site zetten, maar ze kunnen wel alvast besteld worden.
2 x cargo pants (59,95 euro p/s):
[afbeelding]
[afbeelding]
tees nr 7,11,14 (24,95 euro p/s)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |