Niet mijn smaak, maar wees gerust: shirtje is helemaal echtquote:Op woensdag 19 april 2006 16:36 schreef men_in_red het volgende:
Vandaag is m'n shirt binnengekomen, zit goed.
Ik heb even wat foto'tjes geschoten, kunnen jullie zeggen of hij origineel is? (Op ebay gekocht)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben er blij mee![]()
Hij is op het plaatje inderdaad wat donkerder, maar verder precies als gedacht, wat vind je er anders aan dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:50 schreef oelewappers het volgende:
zonde op het plaatje zag hij er 10x mooier uit.
Jawel hoor, kijk maar is op ebay naar bepaalde polo's van verkopers uit Singapore en omgeving.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:31 schreef seto het volgende:
Abercrombie wordt naar mijn weten niet nagemaakt
uiteraard..quote:Op woensdag 19 april 2006 20:48 schreef men_in_red het volgende:
mooi kleurtje hoor Sietse! Wel kraag omhoog hè![]()
die is mooi jaquote:Op maandag 17 april 2006 01:42 schreef Bartjebart het volgende:
Oooooooow diewilik!![]()
[afbeelding]
Maar... ik vraag me af he... als die nou niet past, kan die dan gemakkelijk terug?
Vanuit Amerika !?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:26 schreef Gremen het volgende:
In de nacht van zondag op maandag (om 0:30) besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gister ochtend om 06:40 mailtje dat het was verzonden.
Vandaag in huis![]()
Die is echt vet, heb ik ook besteld, achter in de nek zit het A&F Moose logo in het wit geborduurd. Heel mooi, hij was alleen niet voor mij maar voor de vriend van mijn zus, ze hadden hem ook alleen nog maar in maat S, ikzelf heb maat M.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:39 schreef Proper_fucked het volgende:
Eindelijk dit shirt tegengekomen op ebay, ook op geboden. Afwachten..
[afbeelding]
Hey PSSST in frankrijk is er nooit probleme geweest met de doune. En in oude meer is hij WEL door de NL douane gegaan.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef Gremen het volgende:
Ja, Tracking: COLUMBUS -> INDIANAPOLIS -> PARIS FR -> OUDE MEER NL -> Thuis
In frankrijk doet de douane er niet zo lang over![]()
Vanacht net weer overbodenquote:Op donderdag 20 april 2006 01:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Die is echt vet, heb ik ook besteld, achter in de nek zit het A&F Moose logo in het wit geborduurd. Heel mooi, hij was alleen niet voor mij maar voor de vriend van mijn zus, ze hadden hem ook alleen nog maar in maat S, ikzelf heb maat M.
Installeer dan een sniperquote:Op donderdag 20 april 2006 07:51 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Vanacht net weer overbodenopnieuw zoeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |