Gister geweest, hebben niks. Ze hebben daar uberhaubt alleen maar lelijke rommel de laatste tijd. Allemaal eigen merk in plaats van echte Amerikaanse merken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:58 schreef LedZep het volgende:
Mooie kleding heur. Ik ga over een weekje naar Groningen, es zien of ze bij America Today aldaar wat hebben liggen.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:19 schreef Speth het volgende:
[..]
Gister geweest, hebben niks. Ze hebben daar uberhaubt alleen maar lelijke rommel de laatste tijd. Allemaal eigen merk in plaats van echte Amerikaanse merken.
Ik heb net zoiets al die bovenste, alleen dan de strepen precies omgedraaid(witte moose in zwarte streep) en vind het erg mooi. Kwaliteit is gewoon goed, en hij zit ook erg lekker. Vrij dunne stof, dat wel. Ik heb een XL en weet de maten niet precies, maar hij is vooral vrij lang.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:43 schreef obl het volgende:
Ik denk dat ik deze beter kan halen, die vorige heeft van die hele smalle strepen, dat is best wel irritant als er zoveel op zitten of niet??
Hier zijn de strepen even groot:
[afbeelding]
En waarschijnlijk een van de volgende ook halen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet alleen niet hoe ze er in het echt eigenlijk precies uitzien. Misschien heeft een van jullie een van die modellen en kan mss vertellen hoe ze zitten, welke echt mooi is(kwaliteit) etc?
Ja dat klopt dat ze vrij lang zijn, heb een foto gezien op ebay dat iemand het aan had. Daarom haal ik een S als ik die haal. Maar ik zag ook dat het virje dunne stof is, dat vind ik niet zo mooi want dan kreukelt het heel snel tog?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:23 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik heb net zoiets al die bovenste, alleen dan de strepen precies omgedraaid(witte moose in zwarte streep) en vind het erg mooi. Kwaliteit is gewoon goed, en hij zit ook erg lekker. Vrij dunne stof, dat wel. Ik heb een XL en weet de maten niet precies, maar hij is vooral vrij lang.
Nee hoor, kreukelt niet overdreven meer dan andere dingen die ik heb. Heb nu zo'n shirt via ebay gekocht, ook in XL. Kijken hoe dat zit, als die ook vrij langs is ga ik ook nog iets in L kopen. Maar polo dat ik dus in XL heb zit op m'n schouders/borst erg goed dus moet even kijken of een L ook smaller is..quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:25 schreef obl het volgende:
[..]
Ja dat klopt dat ze vrij lang zijn, heb een foto gezien op ebay dat iemand het aan had. Daarom haal ik een S als ik die haal. Maar ik zag ook dat het virje dunne stof is, dat vind ik niet zo mooi want dan kreukelt het heel snel tog?
Ebay?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:13 schreef Double_B het volgende:
Weet iemand misschien of de grijze Kilburn nog ergens te krijgen is?
Zitten ze als deze"quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:08 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nee hoor, kreukelt niet overdreven meer dan andere dingen die ik heb. Heb nu zo'n shirt via ebay gekocht, ook in XL. Kijken hoe dat zit, als die ook vrij langs is ga ik ook nog iets in L kopen. Maar polo dat ik dus in XL heb zit op m'n schouders/borst erg goed dus moet even kijken of een L ook smaller is..
Deze ziet er op deze foto wel heel mooi uit:quote:Op zaterdag 22 april 2006 02:10 schreef obl het volgende:
Wat vinden jullie van deze polo?
[afbeelding]
Ik vroeg me af hoe die zit.
Dit zijn trouwens de afmetingen voor een S:
[afbeelding]
Niet te klein tog?
bij mij wel iig..quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:33 schreef ryan_atwood het volgende:
wat zit dat logootje hoog, het ziet er zo raar uit. Is dat altijd zo?
Coconut, in wat voor maat heb jij die shirtjes besteld? Ga nl. dit weekend ook een of paar bestellen denk ik (of bestelling plaatsen bij vriend die naar Amerika afreist over paar dagenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb maar eens wat fotootjes gemaakt van de kleding uit die doos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk!quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:22 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb dit besteld, ben benieuwd en hopelijk past het.
Ik heb altijd maat L. Er zit wel heel iets verschil in de shirtjes, doordat A&F veel verschillende materialen gebruikt (katoen, polyester, modal, spandex). Shirtjes waar spandex in zit, zitten echt strak om je lichaam. Deze zijn meestal ook 'fitted'. Overige shirtjes zijn vaak 'classic fit' en zitten net iets losser (fijner vind ik).quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:16 schreef nlse het volgende:
Coconut, in wat voor maat heb jij die shirtjes besteld? Ga nl. dit weekend ook een of paar bestellen denk ik (of bestelling plaatsen bij vriend die naar Amerika afreist over paar dagen) en weet nog altijd niet wat voor maat ik zal doen en we lijken beetje zelfde figuur te hebben. Heb nl. eerder een humor tee gehad maar die zit echt niet fijn strak bij m'n armen en taille en die van jou doen dat wel dus ben erg benieuwd! (of zou de 'fit' anders zijn...
)
Ook heel leuk!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:18 schreef Coconut het volgende:
Afgelopen week besteld![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Vanmiddag trouwens nog bij America Today in de Kalvertoren geweest, maar ze hadden helemaal niks van A&F.
Heequote:Op zaterdag 22 april 2006 20:18 schreef Coconut het volgende:
Afgelopen week besteld![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Vanmiddag trouwens nog bij America Today in de Kalvertoren geweest, maar ze hadden helemaal niks van A&F.
Kun je een foto maken als je hem hebt ontvangen?quote:Op zondag 23 april 2006 22:01 schreef riX- het volgende:
deze week krijg ik deze jas binnen:
[afbeelding]
De hele chubb river collectie is verder wel vetjes vind ik
jij zet hem opquote:Op maandag 24 april 2006 19:23 schreef Ontopic het volgende:
Ik zeg, IA.
*meedoetquote:Op maandag 24 april 2006 19:23 schreef Ontopic het volgende:
Ik zeg, IA.
Heb er goeie ervaringen mee. Je moet idd goed kijken naar de feedback van de verkoper, en als je twijfelt wat meer info opvragen.quote:Op maandag 24 april 2006 21:19 schreef halleekes het volgende:
Hebben er mensen tot nu toe negatieve/positieve ervaringen met het kopen van A&F via ebay? Ikzelf heb tot nu toe 2 keer een paar shirtjes laten overkomen en een short via ebay...ik weet natuurlijk niet wat 100% echt is, maar tot nu toe ben ik tevreden, heb ik geen reden om te denken dat iets fake is. Ik zou graag jullie ervaringen willen weten, want ben een beetje aan het twijfelen of ik nog wat nieuwe spullen laat overkomen via ebay![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |