Heb je daar ervaring mee?quote:
Count me in als je een inkoopactie gaat doen!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef kikoooooo het volgende:
Die maten hè, zijn die nou een beetje te vergelijken met wat jullie dragen in nederland? en dan doel ik met name op de shirts en tshirts...
Ik wil eventueel wel helpen bij een volgende inkoopactie, met mn cc
hey,quote:Op donderdag 20 april 2006 12:54 schreef je_vader het volgende:
ik heb de volgende artikelen nu binnen. Ik zal ze zsm mogelijk op de site zetten, maar ze kunnen wel alvast besteld worden.
2 x cargo pants (59,95 euro p/s):
[afbeelding]
[afbeelding]
tees nr 7,11,14 (24,95 euro p/s)
[afbeelding]
Hoeveel van die t-shirts heb je dan.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:21 schreef je_vader het volgende:
dit is volgens mij oude collectie dus staan idd niet op de abercrombie site. Cargo pants heb ik van beide kleuren maat S tm XL 2 keer, dus wees snel als je wilt hebben.
Ik ben zelf 1.96 meter en heb een maat L.
hey,quote:Op donderdag 20 april 2006 16:21 schreef je_vader het volgende:
dit is volgens mij oude collectie dus staan idd niet op de abercrombie site. Cargo pants heb ik van beide kleuren maat S tm XL 2 keer, dus wees snel als je wilt hebben.
Ik ben zelf 1.96 meter en heb een maat L.
lol meesterlijk mail adress, doet die aanvraag er lang voordat je het adress krijgt of?quote:
khad hem binnen 1 dagquote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
lol meesterlijk mail adress, doet die aanvraag er lang voordat je het adress krijgt of?
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
lol meesterlijk mail adress, doet die aanvraag er lang voordat je het adress krijgt of?
daar gaat het ook niet omquote:Op donderdag 20 april 2006 19:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
http://www.jedikkemoeder.nl/
Zo te zien een particulier, dus erg snel zal die mailserver niet zijn...
Ben ergens tussen de 1:85 en 1:90 en heb een L besteld.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
@ Gremen, mooie blouse!!!
Welke maat heb je genomen en hoelang ben je?
je_vader, ik heb interesse in de 2e linksboven en de uiterste rechtsboven. En nr 4 vind ik leuk.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:54 schreef je_vader het volgende:
ik heb de volgende artikelen nu binnen. Ik zal ze zsm mogelijk op de site zetten, maar ze kunnen wel alvast besteld worden.
2 x cargo pants (59,95 euro p/s):
[afbeelding]
[afbeelding]
tees nr 7,11,14 (24,95 euro p/s)
[afbeelding]
welke heb je gebruikt?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:19 schreef kikoooooo het volgende:
Jawel
Nee, en laten we hopen dat er ook geen winkels komen... Als ik het dan koop in the states houdt het nog enige exclusiviteit.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Double_B het volgende:
Zijn de t-shits die hierboven staan ook ergens in NL verkrijgbaar?
Preciesquote:Op donderdag 20 april 2006 23:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, en laten we hopen dat er ook geen winkels komen... Als ik het dan koop in the states houdt het nog enige exclusiviteit.
En je kunt altijd bestellen via het net..
Inderdaad ja... al zie je steeds meer mensen met Abercrombie lopen.. niets aan te doen. Ik had het begin vorig jaar ontdekt toen ik in Amerika studeerde, vind het zo leuk merk! En dat terwijl de meeste Amerikanen die ik ken er niet zo warm van lopen... itt een AE of Old Navy for instance.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, en laten we hopen dat er ook geen winkels komen... Als ik het dan koop in the states houdt het nog enige exclusiviteit.
En je kunt altijd bestellen via het net..
Als ik een t-shirt wil bestellen kan dat gewoon via het mail adress op je site he.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:21 schreef je_vader het volgende:
ik heb in totaal 40 shirtjes (20 x wit, 10 x bruin, 10 x donkerblauw). De andere shirtjes weet ik niet of ze nog binnen komen. broeken gaan heel hard sinds ze op het fok forum staan (nog niet op website) dus wees er snel bij als je ze wilt hebben (14 nog van in totaal)
O die lijkt op die van mij!quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:40 schreef Coconut het volgende:
Ik heb deze gewonnen op Ebay voor $46 incl. verzenden, terwijl hij bij A&F zelf $49,95 kost![]()
[afbeelding]
Valt ie ruim? Ik heb normaliter een maat M(1.78;70 kg). Gewoon een M bestellen of toch een S?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:53 schreef Maxxieh het volgende:
Heb net dit shirt binnen:
[afbeelding]
Heerlijke stof en mooi model!
Hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 02:10 schreef obl het volgende:
Wat vinden jullie van deze polo?
[afbeelding]
Ik vroeg me af hoe die zit.
Dit zijn trouwens de afmetingen voor een S:
[afbeelding]
Niet te klein tog?
Forum Opties | |
---|---|