Als je Wank3r's post bekijkt zou je zeggen dat je dan ook een S nodig hebt, maar het wordt gewoon een keer op de gok bestellen denk ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:19 schreef obl het volgende:
ik ben zelf 1.77 en 68 kilo. Ik draag normaliter een M, nooit S.
Wat is het beste, toch gewoon M?
Vanaf je 18e kan je toch gewoon een creditcard aanvragen, lijkt me wel zo handig voor op vakantie enzo.quote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef Version1 het volgende:
te weinig creditcards voor te veel deelnemers![]()
Een CC is cheapass en zo aangevraagd.quote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef Version1 het volgende:
te weinig creditcards voor te veel deelnemers![]()
maar dan sta je wel geregistreerd als lener of zo iets toch?quote:
regel het zo dat de verzendkosten gedeeld worden over iedereen behalve de inkoper ofzo..quote:Op zondag 2 april 2006 21:27 schreef Eland het volgende:
Inderdaad. Ik zou zelfs best bereid zijn een beetje extra te betalen zodat de inkoper er nog wat aan overhoudt, maar ik denk niet dat dat de bedoeling is..
Niet dat ik weet?quote:Op zondag 2 april 2006 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar dan sta je wel geregistreerd als lener of zo iets toch?
Als je het gewoon goed betaalt lijkt me er niks aan de hand.quote:Op zondag 2 april 2006 21:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar dan sta je wel geregistreerd als lener of zo iets toch?
Och, het maakt weinig uit, als het maar merkbaar goedkoper blijft dan apart bestellenquote:Op zondag 2 april 2006 21:41 schreef ook_gek het volgende:
stein vroeg altijd iets van 2% over je bestelde bedrag voor de moeite. Vind ik niet meer dan redelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |