ja,quote:Op maandag 27 maart 2006 21:15 schreef SiemeN het volgende:
Mijn televisie had laatste een paarse vlek in het midden, ging ook niet meer weg..
Echter, nadat ik verhuist ben naar mijn nieuwe woning, en de TV dus verplaatst heb, is de vlek opeens verdwenen.
Of is dit verhaal meer iets voor TRU?
Lijkt op magnetisme? Stond je tv vlakbij een box oid?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:15 schreef SiemeN het volgende:
Mijn televisie had laatste een paarse vlek in het midden, ging ook niet meer weg..
Echter, nadat ik verhuist ben naar mijn nieuwe woning, en de TV dus verplaatst heb, is de vlek opeens verdwenen.
Of is dit verhaal meer iets voor TRU?
Heeft inderdaad te maken met magnetische velden, of iets dergelijks, maar de technische praat leek me niet zo besteed aan ONZquote:Op maandag 27 maart 2006 21:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lijkt op magnetisme? Stond je tv vlakbij een box oid?
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Heeft inderdaad te maken met magnetische velden, of iets dergelijks, maar de technische praat leek me niet zo besteed aan ONZ
Je kunt er ook zelf een topic over openen ergensquote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Heeft inderdaad te maken met magnetische velden, of iets dergelijks, maar de technische praat leek me niet zo besteed aan ONZ
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:23 schreef Tique3 het volgende:
Wij hebben dat scherm (Beovision 4 van Bang&Olufsen) en die pilaren ook
en nog wat andere boxen maar ik heb geen zin om die op te zoeken![]()
[afbeelding]
Hebben wij!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Een philips Ambilight2. Keigroot. Keigaaf.
[afbeelding]
(geen eigen foto)
Gaaf hequote:Op maandag 27 maart 2006 21:53 schreef renz0r het volgende:
Hebben wij!
[afbeelding]
Sorry voor de grootte. Foto in het donker om de verlichting goed te laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |