niet dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat een nonsens. Volgens jou komen vrouwen ook alleen voor aandacht en dergelijke.
http://frontpage.fok.nl/poll/701quote:Op maandag 27 maart 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
eerst met bronnen komen voordat je over dit soort uit de lucht gegrepen "feiten" gaat discussiëren
TS komt aandacht tekort van de spaarzaam aanwezige vrouwelijke users.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat een nonsens. Volgens jou komen vrouwen ook alleen voor aandacht en dergelijke.
http://frontpage.fok.nl/poll/701quote:Op maandag 27 maart 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
eerst met bronnen komen voordat je over dit soort uit de lucht gegrepen "feiten" gaat discussiëren
Ho-ho, ga niet proberen dingen te verdraaien. Ik zei niet dat ze ENKEL voor aandacht kwamen.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:26 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:48 schreef svann het volgende:
[..]
TS komt aandacht tekort van de spaarzaam aanwezige vrouwelijke users.
Geen wonder als ik naar zijn post en history kijk.
Hmmm, komt wel in de buurt. Waarom zouden dan juist mannen vaker verslaafd zijn aan forums, dat zijn immers communicatiemiddels.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:33 schreef electricity het volgende:
dat komt omdat mannen vaker verslaafd zijn aan internet, en vrouwen op een meer traditionele manier hun sociale leven inrichten.
Nee, ik pleit niet voor meer vrouwen op forums (fotoboek uitgezonderdquote:Op maandag 27 maart 2006 22:08 schreef Sport_Life het volgende:
Jah moet idd maar snel verandering in komen.
Volgens mij weet je gewoon niet half hoeveel vrouwen er zijn omdat je ze op het oog niet van mannen kunt onderscheiden.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:01 schreef The_Dijkstra het volgende:
Op forums zijn de mannen relatief oververtegenwoordigd. De vrouwen die je hier nog ziet koment zoals yvonne, komen deels om aandacht te krijgen (vrouwenparticipatie ligt bv. in US hoger), of voor kliekjesvorming (vele SC's)/herkenning. Tuurlijk heb je ook uitzonderingen, zoals fotoboeken (aandacht, aandacht!), CUL-forum, Viva-forum, etc.
Maar toch, we kunnen wel erover eens zijn dat op gewone niet-specifieke fora's vooral mannen die het overheersen. Hoe valt dit goed te verklaren?
Lees het topic eens door, dan zie je ook dat een bron m'n beweringen staaft.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:13 schreef Noorman het volgende:
[..]
Volgens mij weet je gewoon niet half hoeveel vrouwen er zijn omdat je ze op het oog niet van mannen kunt onderscheiden.
Dat zeg ik, verandering. Dus 0 vrouwenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:10 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Nee, ik pleit niet voor meer vrouwen op forums (fotoboek uitgezonderd), straks moeten we ze nog heleboel dingen uitleggen
Maar ik vraag me dus af waarom forums voor ca. 80% door mannen bevolkt wordt.
Ja, ik heb het gelezen, en volgens die poll zijn er meer hermafrodieten dan vrouwen, dus zo serieus neem ik die niet, sorry.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:14 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Lees het topic eens door, dan zie je ook dat een bron m'n beweringen staaft.
meer hermafrodieten dan vrouwen interessantquote:
GELULquote:Op maandag 27 maart 2006 22:16 schreef Noorman het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gelezen, en volgens die poll zijn er meer hermafrodieten dan vrouwen, dus zo serieus neem ik die niet, sorry.Bovendien zei ik niet dat je ongelijk had, maar dat er waarschijnlijk meer vrouwen zijn dan je denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |