abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36416536
Op forums zijn de mannen relatief oververtegenwoordigd. De vrouwen die je hier nog ziet koment zoals yvonne, komen deels om aandacht te krijgen (vrouwenparticipatie ligt bv. in US hoger), of voor kliekjesvorming (vele SC's)/herkenning. Tuurlijk heb je ook uitzonderingen, zoals fotoboeken (aandacht, aandacht!), CUL-forum, Viva-forum, etc.

Maar toch, we kunnen wel erover eens zijn dat op gewone niet-specifieke fora's vooral mannen die het overheersen. Hoe valt dit goed te verklaren?
pi_36417176
eerst met bronnen komen voordat je over dit soort uit de lucht gegrepen "feiten" gaat discussiëren
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_36417264
wie weet nemen alle vrouwen wel een mannen nickname!
pi_36417329
Wat een nonsens. Volgens jou komen vrouwen ook alleen voor aandacht en dergelijke.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36417438
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat een nonsens. Volgens jou komen vrouwen ook alleen voor aandacht en dergelijke.
niet dan?
pi_36417546
Wie zegt dat vrouwen bekend maken dat ze vrouw zijn Ik zou het niet doen.
pi_36417581
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
eerst met bronnen komen voordat je over dit soort uit de lucht gegrepen "feiten" gaat discussiëren
http://frontpage.fok.nl/poll/701
pi_36417597
dat komt omdat mannen vaker verslaafd zijn aan internet, en vrouwen op een meer traditionele manier hun sociale leven inrichten.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  maandag 27 maart 2006 @ 21:48:25 #9
2651 svann
night-hawk
pi_36418097
quote:
TS komt aandacht tekort van de spaarzaam aanwezige vrouwelijke users.
Geen wonder als ik naar zijn post en history kijk.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_36418651
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/701

Overwegend mannen. Doe nou niet zo moeilijk zeg
pi_36418662
quote:
Ho-ho, ga niet proberen dingen te verdraaien. Ik zei niet dat ze ENKEL voor aandacht kwamen.
pi_36418676
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:48 schreef svann het volgende:

[..]

TS komt aandacht tekort van de spaarzaam aanwezige vrouwelijke users.
Geen wonder als ik naar zijn post en history kijk.

Voel je je aangevallen ofzo?
  maandag 27 maart 2006 @ 22:07:35 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36418733
omdat mannen meer humor hebben dan vrouwen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_36418745
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:33 schreef electricity het volgende:
dat komt omdat mannen vaker verslaafd zijn aan internet, en vrouwen op een meer traditionele manier hun sociale leven inrichten.
Hmmm, komt wel in de buurt. Waarom zouden dan juist mannen vaker verslaafd zijn aan forums, dat zijn immers communicatiemiddels.
pi_36418762
Jah moet idd maar snel verandering in komen .
pi_36418808
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:08 schreef Sport_Life het volgende:
Jah moet idd maar snel verandering in komen .
Nee, ik pleit niet voor meer vrouwen op forums (fotoboek uitgezonderd ), straks moeten we ze nog heleboel dingen uitleggen

Maar ik vraag me dus af waarom forums voor ca. 80% door mannen bevolkt wordt.
pi_36418936
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:01 schreef The_Dijkstra het volgende:
Op forums zijn de mannen relatief oververtegenwoordigd. De vrouwen die je hier nog ziet koment zoals yvonne, komen deels om aandacht te krijgen (vrouwenparticipatie ligt bv. in US hoger), of voor kliekjesvorming (vele SC's)/herkenning. Tuurlijk heb je ook uitzonderingen, zoals fotoboeken (aandacht, aandacht!), CUL-forum, Viva-forum, etc.

Maar toch, we kunnen wel erover eens zijn dat op gewone niet-specifieke fora's vooral mannen die het overheersen. Hoe valt dit goed te verklaren?
Volgens mij weet je gewoon niet half hoeveel vrouwen er zijn omdat je ze op het oog niet van mannen kunt onderscheiden.
pi_36418978
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:13 schreef Noorman het volgende:

[..]

Volgens mij weet je gewoon niet half hoeveel vrouwen er zijn omdat je ze op het oog niet van mannen kunt onderscheiden.
Lees het topic eens door, dan zie je ook dat een bron m'n beweringen staaft.

-EDIT, hier ook weer een vrouw (zie profiel bij bovenstaande verzuurde reply). Waarom moeten vrouwen altijd gelijk in aanval gaan wanneer 't over ze gaat.
pi_36418981
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:10 schreef The_Dijkstra het volgende:

[..]

Nee, ik pleit niet voor meer vrouwen op forums (fotoboek uitgezonderd ), straks moeten we ze nog heleboel dingen uitleggen

Maar ik vraag me dus af waarom forums voor ca. 80% door mannen bevolkt wordt.
Dat zeg ik, verandering. Dus 0 vrouwen . Net zoiets als tweakers ofzo .
pi_36419051
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:14 schreef The_Dijkstra het volgende:

[..]

Lees het topic eens door, dan zie je ook dat een bron m'n beweringen staaft.
Ja, ik heb het gelezen, en volgens die poll zijn er meer hermafrodieten dan vrouwen, dus zo serieus neem ik die niet, sorry. Bovendien zei ik niet dat je ongelijk had, maar dat er waarschijnlijk meer vrouwen zijn dan je denkt.
  Moderator maandag 27 maart 2006 @ 22:18:01 #21
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_36419104
quote:
meer hermafrodieten dan vrouwen interessant
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_36419149
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:16 schreef Noorman het volgende:

[..]

Ja, ik heb het gelezen, en volgens die poll zijn er meer hermafrodieten dan vrouwen, dus zo serieus neem ik die niet, sorry. Bovendien zei ik niet dat je ongelijk had, maar dat er waarschijnlijk meer vrouwen zijn dan je denkt.
GELUL

voor lastigen als jij een ander betrouwbaarder bron dan. We weten dat fotoboeken meestal het terrein van vrouwen zijn (zie aantal reacties). Toch moeten ze mannen nog steeds voor laten gaan.

http://fotoboek.fok.nl/vrouwen/a

http://fotoboek.fok.nl/mannen/a

Nou, wat ga je nu zeggen?
pi_36419625
nu zeggen de vrouwen niks meer nadat er goede bronnen geplaatst zijn. Nou, ontopic, de hamvraag blijft:

hoe valt dit eigenlijk te verklaren
pi_36419649
Tijdelijk verschijnsel.
Vroeger hoorde je hetzelfde over de ondervertegenwoordiging van vrouwen bij hogere studies.
Nu zijn vrouwelijke studenten aan veel universiteiten in de meerderheid. (meen althans zoiets gehoord te hebben)
  maandag 27 maart 2006 @ 22:36:28 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36419755
Omdat mannen van oudsher meer gebruik maken van/geinteresseerd zijn in computers en internet. En dus ook eerder en vaker in aanraking komen met discussiefora. Hoe dat eerste overigens weer komt, is weer een andere vraag. En uiteraard ben ik daarop een uitzondering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')