HEY!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:41 schreef capibar het volgende:
Regelmatig zie ik mensen Spa blauw, Evian, of Bar le duc rommel drinken.
Ik begrijp dit echt niet, het Nederlandse kraanwater is perfect, misschien nog wel beter dan dat flessenwater, terwijl je voor het water in een fles 10x zo veel voor betaald.
Dat klopt, maar ze hebben wel ooit water uit de winkel moeten aanschaffen.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:42 schreef jogy het volgende:
Laat je niet foppen, negen van de tien keer zijn het bijgevulde flesjes.
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:42 schreef jogy het volgende:
jaquote:Op maandag 27 maart 2006 20:43 schreef capibar het volgende:
[..]
Ben jij zo'n naief bontlaarzen-wijf?
Best triest eigenlijk, iedereen laten denken dat je je laat afzetten door kraanwater voor 2 euro te kopen.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dan weer wél op en top nederlands is
Het zijn retehandige flesjes.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:44 schreef capibar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ze hebben wel ooit water uit de winkel moeten aanschaffen.
Mijn man is ervan overtuigd dat het 'lekkerder' is dan kraanwater. Ik proef geen enkel verschil...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:46 schreef capibar het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk, iedereen laten denken dat je je laat afzetten door kraanwater voor 2 euro te kopen..
Nee.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Geitesollewok het volgende:
Ik heb wat in een 7up flesje, val ik nu ook onder deze doelgroep?
Dr komt geen prik uit de kraan hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 20:50 schreef Geitesollewok het volgende:
Ik heb wat in een 7up flesje, val ik nu ook onder deze doelgroep?
wat weet jij van onze kraan?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:55 schreef biertapper het volgende:
[..]
Dr komt geen prik uit de kraan hoor![]()
10x zoveel?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:41 schreef capibar het volgende:
Regelmatig zie ik mensen Spa blauw, Evian, of Bar le duc rommel drinken.
Ik begrijp dit echt niet, het Nederlandse kraanwater is perfect, misschien nog wel beter dan dat flessenwater, terwijl je voor het water in een fles 10x zo veel voor betaald.
Dat '10x' moest je niet letterlijk nemenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:00 schreef quo_ het volgende:
[..]
10x zoveel?
Een flesje van een halve liter kost een euro, dat is dus 2000 euro voor een M3.
Water uit de kraan kost 2 a 3 euro per M3, dus het is al gauw tussen de 500x en 1000x duurder.
Die van mij welquote:Op maandag 27 maart 2006 20:42 schreef jogy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |