Jezus zeg, het is ook nooit goed he, beweegt ze een keer is het nog niet goedquote:Op maandag 27 maart 2006 20:38 schreef Skv het volgende:
Waar ik vanmiddag nou weer achter fietste
Ding slingerde van de ene naar de andere kant van de weg (gewicht verplaatsen als gewone fietser om niet om te vallen is te doen, maar als je over de 200 kilo weegt, mieter je altijd de ene of de andere kant op, met als resultaat dat je als een mongool slingert).
Ze (het was een vrouw ja) verpestte mijn uitzicht.
Mijn welgemeende excuses als desbetreffend persoon de moeder is van één der fokkers.
[afbeelding]De moeder in kwestie.
Dat hoeft ze niet perse in het openbaar te doenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:57 schreef Hayley het volgende:
[..]
Jezus zeg, het is ook nooit goed he, beweegt ze een keer is het nog niet goed![]()
![]()
Dus eigenlijk kan jij ook niet fietsen en je hebt niet eens overgewicht als excuusquote:Op maandag 27 maart 2006 20:59 schreef Skv het volgende:
Ik vond haar gewoon niet knap en ik tyfte bijna op mn smoel van haar slingeren.
Niet zeuren, andere kant opkijken of inhalen.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat hoeft ze niet perse in het openbaar te doen![]()
Maar ik werd zeeziek van het gezwaaiquote:Op maandag 27 maart 2006 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan jij ook niet fietsen en je hebt niet eens overgewicht als excuus
En perfect dat ze lekker fietst ipv zich met een scooter of auto te laten vervoeren
Was je zo intens naar haar aan het kijken danquote:
Het was de horizon.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was je zo intens naar haar aan het kijken dan
Discriminatie is zo jaren 90quote:Op maandag 27 maart 2006 21:35 schreef Biels het volgende:
Ik geef je groot gelijk. Dikke mensen moet een straatverbod krijgen. Dát is pas horizonvervuiling.
Ja, sneue mensen zijn van alle tijdquote:Op maandag 27 maart 2006 21:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Dikke mensen discrimineren is mínstens net zo 2006 als allochtonenhaat![]()
Je kan het opvatten als "sneue mensen" of "mensen die zien waar de problemen liggen".quote:Op maandag 27 maart 2006 21:42 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ja, sneue mensen zijn van alle tijd![]()
Ik ben zelf niet dik, maar wat is er in godsnaam mis met dikke mensen. Als ze goed hun werk doen is er helemaal niks mis meequote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Je kan het opvatten als "sneue mensen" of "mensen die zien waar de problemen liggen".
Jawel, ze vreten te veel, bewegen te weinig en zijn slecht voor mijn geilheid.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:52 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet dik, maar wat is er in godsnaam mis met dikke mensen. Als ze goed hun werk doen is er helemaal niks mis mee![]()
Dat is dan jouw probleem.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:54 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Jawel, ze vreten te veel, bewegen te weinig en zijn slecht voor mijn geilheid.
Míjn probleem omdat zíj te vaak naar de mcdonalds gaan? Nu wordt ie mooi!quote:
Ja, daar vlakbij.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:38 schreef msteggink het volgende:
Dit lijkt Enschede-noord welbij de oude grolsch fabriek... klopt dit?
Waaruit maak jij op dat ik dat niet heb gedaan?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:55 schreef Salsagirl het volgende:
Je bleef er toch zelf achter rijden je had der ook kunnen passeren..![]()
![]()
Dat het slecht is voor jouw geilheid is idd jóuw probleemquote:Op maandag 27 maart 2006 21:58 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Míjn probleem omdat zíj te vaak naar de mcdonalds gaan? Nu wordt ie mooi!
Je bleef er lang genoeg achter dat je ehm je er aan irriteerde..toch?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik dat niet heb gedaan?
Hoe moet ik in hemelsnaam geil worden van mezelf.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
Dat het slecht is voor jouw geilheid is idd jóuw probleem
Je kunt je ook wat minder druk maken over anderen en wat meer op jezelf letten...
Dus zélf ben je niet geil en toch vind je dat anderen het wel moeten zijn?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:04 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Hoe moet ik in hemelsnaam geil worden van mezelf.
Een seconde was al lang genoeg.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:01 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Je bleef er lang genoeg achter dat je ehm je er aan irriteerde..toch?
Ik heb em toch gemaakt.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:46 schreef furanku het volgende:
dit lijkt me echt een google foto..
*zoekt op "fat chick on bike"![]()
duh.. daar was ik nog niet achter sherlock..quote:
Hoe krijg ik 'm dr in danquote:Op maandag 27 maart 2006 22:59 schreef furanku het volgende:
[..]
duh.. daar was ik nog niet achter sherlock..
ik zeg dat het gewoon een foto is die in de google image search zou moeten horen..
Dat zegt meer over jouw fietsvaardigheid dan die van haar.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:59 schreef Skv het volgende:
Ik vond haar gewoon niet knap en ik tyfte bijna op mn smoel van haar slingeren.
Misschien moet je met je luie reet dan wat harder fietsen, als je voor haar rijdt heb je ook geen last van haar. Als je haar niet kunt inhalen, is haar conditie blijkbaar beter dan de jouwe.quote:
Dikke vrouwen moeten inderdaad niet op de brommer. Ze moeten gewoon thuis, uit mijn zicht, op de hometrainer tot ze als volslanke mensen deel kunnen nemen aan de fietsende maatschappij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:07 schreef sweaty het volgende:
Tjonge hey, ik vind het niet zo gek dat je zo aan het zwalken was op je fiets hoor. Mannen kunnen nou eenmaal niet 1 ding tegelijk dus als je moet fietsen EN een fototje maken (je had zeker niets anders te doen) dan gaat het inderdaad fout en kan je niet meer op je fietsje blijven zitten. Jezus, jij bent echt zielig....
Is toch goed dat ze lekker op de fiets kruipt. Jij bent echt zo'n gast die loopt af te geven op dikke vrouwen als ze een brommertje pakken dus hou dan gewoon je bek hierover. STUMPER
Als je daar omheen wilt fietsen mag je wel een broodtrommel voor onderweg meenemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef bloodyserious het volgende:
uitzicht verpesten ? MAN.... daar fiets je toch in 0,5 seconden langs of is je opa's conditie beter ?
Nee, ik bedoelde niet maatje 38/40. Ik bedoelde "niet meer zo dik dat mensen het tof vinden om foto's van je te maken en die op Fok! te posten". Als dat gebeurt ben je namelijk écht te dik.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:36 schreef sweaty het volgende:
Ja, ik weet dat hij "volslank" zei, maar daar bedoelt hij maatje 38/40 mee. Nee, dat is realistisch! Werd gewoon heel even heel erg kwaad :-)
Laat mensen lekker voor zichzelf beslissen wat te dik is...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde niet maatje 38/40. Ik bedoelde "niet meer zo dik dat mensen het tof vinden om foto's van je te maken en die op Fok! te posten". Als dat gebeurt ben je namelijk écht te dik..
Als mod daar nog in geloven.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Nou Levitation, ik kom liever geen oppervlakkige klojo's tegen op internet, dus wat mij betreft mogen oppervlakkige mensen wel op straat (dat zie je er meestal toch niet van af), maar niet op het internet. En bij voorkeur met name niet op Fok. Of is dat een utopie?
Er zijn al wél rookzone's, openbare dronkenschap is strafbaar. 1 van die 2 opties zou ook fijn zijn voor dikke mensen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Laat mensen lekker voor zichzelf beslissen wat te dik is...
Ik vind het ook vervelend om op straat rokende, blowende, zuipende, al-fietsend-alles-en-iedereen-fotograverende, lelijke of op andere wijze niet aan mijn ideaal beeld voldoenende mensen tegen te komen. Zouden die dan ook thuis moeten blijven? Dan wordt het wel lekker rustig op straat.![]()
Zou inderdaad ook een verademing zijn. Misschien kunnen we die mensen opsluiten in een huis zonder internetverbinding?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Nou Levitation, ik kom liever geen oppervlakkige klojo's tegen op internet, dus wat mij betreft mogen oppervlakkige mensen wel op straat (dat zie je er meestal toch niet van af), maar niet op het internet. En bij voorkeur met name niet op Fok. Of is dat een utopie?
Jij nog meer, wat een onzin kraam je uit. Dat noemen ze nou een VOOROORDEEL, heb het nog nooit gemerkt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:04 schreef veldmuis het volgende:
Dikke mensen stinken.
Sweaty, jij bevestigt alle vooroordelen over vette mensen. Rot met je lelijke kutkop nou eens op van dit forum. En neem je 160 kg mee!quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:54 schreef sweaty het volgende:
[..]
Jij nog meer, wat een onzin kraam je uit. Dat noemen ze nou een VOOROORDEEL, heb het nog nooit gemerkt.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:20 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Sweaty, jij bevestigt alle vooroordelen over vette mensen. Rot met je lelijke kutkop nou eens op van dit forum. En neem je 160 kg mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |