Dat zegt niks.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef Razor21 het volgende:
Ze zenden meer uit dan ik met mijn tv10.tv domein![]()
Uhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef capibar het volgende:
Waarom is dat zo' n pauperzender?
Ik heb daar serieus nog nooit een boeiend programma gezien, en volgens mij kunnen ze goede programma's echt wel betalen, want RTL 4 en RTL 5 kunnen dat ook.
Mijn klacht is simpelweg dat het een kutzender is.
Eensch. Evenals het gros van de televisiezenders.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef capibar het volgende:
Mijn klacht is simpelweg dat het een kutzender is.
RTL 4 kan miljoenenproducties als Idols en dat dansgebeuren betalen, en crime scene investigation, wat me ook niet een goedkope show lijkt om aan te schaffen, en RTL 5 heeft 24,prisonbreak, CSI miami, CSI new york, daarnaast maken ze zelf Jensen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhhh........ enlighten me!!!!!!
Dus ze kopen eigenlijk alles op uit het buitenland??? Als je het zo bekijkt doen ze het wel goed ja. Over Idols en Jensen zitten we niet echt op de zelfde golflengtequote:Op maandag 27 maart 2006 20:28 schreef capibar het volgende:
[..]
RTL 4 kan miljoenenproducties als Idols en dat dansgebeuren betalen, en crime scene investigation, wat me ook niet een goedkope show lijkt om aan te schaffen, en RTL 5 heeft 24,prisonbreak, CSI miami, CSI new york, daarnaast maken ze zelf Jensen, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Duh, maar daar gaat het ook niet over, het zijn programma's die veel geld kosten, en waar veel mensen naar kijken.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dus ze kopen eigenlijk alles op uit het buitenland??? Als je het zo bekijkt doen ze het wel goed ja. Over Idols en Jensen zitten we niet echt op de zelfde golflengte![]()
dat zijn namelijk gewoon piemel-programma's![]()
Yorin is RTL 5 geworden, dus dat telt niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:22 schreef Nega het volgende:
Eerst was op Yorin de Farm, dat was wel leuk.
Jammer.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:54 schreef capibar het volgende:
[..]
Yorin is RTL 5 geworden, dus dat telt niet.
Dat is op RTL 5.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:01 schreef Tha_T het volgende:
Goede inderdaad. Volgens mij is alleen RTL Travel intressant op RTL 7
RTL 4, RTL 5, RTL 7quote:Op maandag 27 maart 2006 20:32 schreef capibar het volgende:
[..]
Duh, maar daar gaat het ook niet over, het zijn programma's die veel geld kosten, en waar veel mensen naar kijken.
Maar RTL7 heeft dit gewoon niet.
Duh, dat zeg ik dus, het komt er op neer dat de RTL groep genoeg geld heeft, maar RTL 7 nogsteeds een kutzender is waar ze niks in investeren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
RTL 4, RTL 5, RTL 7
Allemaal RTL, waarom zou RTL 7 dan minder geld hebben dan RTL 4?
CNN heeft beter economisch nieuws.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef faberic het volgende:
Economisch nieuws vindt ik altijd wel interessant hoor. 's Avonds kijk ik er niet naar
Over Duitse pauperseries gesproken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:58 schreef Remzz het volgende:
Medicopter komt er op
Of beter kwam erop, sinds vandaag zenden ze het niet meer uit
Tuurlijk is het nep en slecht maar wel gaafquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Over Duitse pauperseries gesproken.
![]()
Medicopter.![]()
Cobra 11.![]()
TE overdreven gewoon.
Ik wil Derrick terug.![]()
![]()
Als we het over neppe en slechte series heben, zijn McGuyver, A Team, Knightrider en Airwolf toch velen malen gaver.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tuurlijk is het nep en slecht maar wel gaaf
cnn is een goed voorbeeld van een brakke tyfus zender.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:54 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
CNN heeft beter economisch nieuws.
Euh Friends en 24 werden daar in het begin uitgezondenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:05 schreef MrKickass het volgende:
Ooit op het voormalige Yorin een goed programma gezien? Nee? Mooi, gaan we door...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |