abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36797609
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:47 schreef hayder het volgende:
Vaduz dat van de teletekst heb ik voor je gemaakt nu jij de rest van de update
Moet ik even tijd zoeken en vinden, komt goed.
That's all folks!
pi_36797675
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:34 schreef hayder het volgende:

[..]

oud Sc-genemuiden voetballer in de spits..staat in de top 5
Wie is jullie clubtopscorer? Knevelman of Kattenberg?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36797683
Sc. Genemuiden legt Dos Kampen over de knie 0-4

Zaterdag 8 april 2006 DOS Kampen - Sc. Genemuiden 0-4 (0-1)

De wedstrijd Dos Kampen - Sc. Genemuiden staat te boek als derby en meestal gaan dit soort wedstrijden gepaard met veel strijd en gele kaarten. Het duel in Kampen bracht niets van dit alles. Arbiter van de Herik kon (en wilde) het duel kaartloos laten verlopen. Dat de strijd ontbrak was te danken aan het grote overwicht dat Genemuiden 80% van de wedstrijd bezat.
Alleen de laatste fase van de eerste helft kon DosK een vuistje maken omdat bij Sportclub de concentratie verdween en er slordig balverlies geleden werd. Sportclub stond toen, door een doelpunt van Visscher, al op voorsprong.

Sportclub begon de wedstrijd sterk, de Kampenaren werden al vroeg vastgezet en de eerste kansjes lieten dan ook niet lang op zich wachten. De Kamper achterhoede had het moeilijk met de immer aanwezige Gert Jan van de Belt,de jonge spits mocht voor het eerst in de basis startten en speelde een puike partij. Zijn manier van spelen maakt het ondoenlijk voor een achterhoede om te even te verslappen. Om hem heen kwamen Knevelman, Visscher en Martijn Jansen regelmatig gevaarlijk door. Van de Belt kreeg de eerste mogelijkheid, na een goede loopactie en dito pass van Van de Berg zag hij zijn schot door de Kamper uitblinker Karel gestopt. Karel redde daarna tot 3x toe met zijn vingertoppen op inzetten van Van Dijk, Jansen en Schilder. Na 25 minuten kwam de verdiende voorsprong voor sportclub op het scorebord. Na wat flipperkast voetbal voor de neus van doelman Karel viel de bal voor de voeten van Marchel Visscher, die bedacht zich niet en plofte het leer in één vloeiende beweging in de kruising. Nog even hield Sportclub de druk op de DosK defensie aan maar gaandeweg liet men de teugels wat vieren en slopen er onzorgvuldigheden in het spel.
Door te gemakkelijk balverlies in de opbouw lagen er mogelijkheden voor DosK om dit af te straffen. Kanyike en Diender konden echter niet profiteren. Toch waren de DosK getrouwen nog vol goede moed voor het 2e bedrijf. Hun hoop werd binnen 2 minuten na de hervatting omgezet in wanhoop. Knevelman was na een uittrap van Flier in balbezit gekomen en kreeg alle tijd om de bal, via de paal, in de lange hoek te plaatsen. Direct hierop was het Arjan Rotman die nog wat spanning terug had kunnen brengen, de gewezen verdediger ontbeerde de precisie. Daarna was het gebeurd met DosK, Genemuiden liet de bal soepel rondgaan en maakte optimaal gebruik van de ruimtes die er lagen. Na 55 minuten voetbal ging de wedstrijd definitief op slot. Opnieuw was het Knevelman die de trekker over mocht halen. Hieraan vooraf ging een periode van langdurig bal bezit waarbij de bal van links naar rechts over het veld schoof. Uiteindelijk was het van de Berg die de opening vond bij Knevelman die beheerst afwerkte. Dosk was murw geslagen, alle geloof in eigen kunnen was verdwenen. Het is dat Sportclub zeer slordig omsprong met de kansen anders was het niet bij de laatste treffer van Visscher gebleven. De middenvelder liep goed door na een inzet van Knevelman en tikte de bal binnen bij de 2e paal. Met nog 11 minuten te gaan freewheelde Sportclub naar het laatste fluitsignaal. Alleen Rotman van Dosk liet Flier nog een keer schrikken met een verrassend schot op de buitenkant van de paal.

Aanstaande woensdag avond speelt Sportclub voor de 4e ronde van de districtsbeker thuis tegen Wykels Hallum om 19:30 uur.
De wedstrijd van 2e paasdag in Emmeloord tegen Flevo Boys begint om 17:00 uur
Aanstaande zaterdag moet Sportclub opnieuw naar Kampen, dan speelt men tegen Go Ahead.

Foto album DOS Kampen -Sc. Genemuiden Kijk ook op www.duckside.tk

Scoreverloop: 25. Marchel Visscher 0-1, 46. Klaas Johan Knevelman 0-2, 54. Klaas Johan Knevelman 0-3, 79. Marchel Visscher 0-4.

Scheidsrechter: M. van den Herik uit Ridderkerk

Toeschouwers: 700

Opstelling DOS Kampen: Nick Karel, Frank Koenderman (60. Kenneth Scoop), Kees Dorgelo, Erik Rotman, Wim Snippe, Arjan ten Hove, Arjen Rotman, Kevin Diender (70. Patrick Post) Emiel Diender (60. Meloudi Zaki), Joseph Kanyike, Danny Pruim.

Opstelling Sc. Genemuiden: Albert Flier, Freek van der Berg, Tymen Brouwer, Rainier Resokario, Björn Schilder, Herman Jansen, Robert van Dijk (81. Berry Halfwerk) Marchel Visscher, , Klaas Johan Knevelman, Gert Jan van der Belt (86. Ard Slot) Martijn Jansen (86. Wiljan Kattenberg).Sc. Genemuiden legt Dos Kampen over de knie 0-4
pi_36914227
Genemuiden door naar de achtste finales van de gatorade cup.

Sc. Genemuiden een maatje te groot voor Wykels Hallum 4-0Woensdag 12 april 2006 Sc. Genemuiden - Wykels Hallum (beker) 4-0 (2-0)

In een niet onaardige wedstrijd, welke ruim drie kwartier later begon door het niet verschijnen van de aangewezen scheidsrechter van de Leur. (gelukkig was scheidrechter Strieker uit Hoogeveen genegen om te komen) bleek al gauw dat Sportclub voor het in de derde klasse uitkomende Wykels Hallum een maatje te groot was. De wedstrijd was amper 6 minuten bezig toen Gert Jan van de Belt de eerste treffer binnen mocht tikken. Wykels Hallum probeerde in het vervolg van dit doelpunt wel wat terug te doen maar resultaat leverde dit niet op. In de 27e minuut was het wederom raak, nu was het Martijn Jansen welke na een verre ingooi van Björn Schilder de 2-0 op het score bord deed verschijnen dit was tevens de russtand. Na rust ging Genemuiden op dezelfde voet verder, het was Klaas Johan Knevelman die de 3-0 op zijn conto mocht schrijven in de 54e minuut. Drie minuten later was het wederom raak, Marchel Visscher verschalkte de verdediging van Hallum en schoof de 4-0 binnen. In het restant wat daarna nog over bleef, probeerde Wykels Hallum het nog wel om een doelpuntje mee te pakken. Dit alles echter zonder resultaat. Door dit resultaat zit Sc. Genemuiden bij de laatste 16 teams welke doorgaan naar de achtste finales.

Score verloop: 6.Gert Jan van de Belt 1-0, 27. Martijn Jansen 2-0, 54. Klaas Johan Knevelman 3-0, 57. Marchel Visscher.

Scheidsrechter: M. Strieker (Hoogeveen)

Toeschouwers: 300

Opstelling Sc. Genemuiden: Albert Flier, Freek van de Berg, Tijmen Brouwer, Herman Jansen (54. Ard Slot). Klaas Johan Knevelman, Robert van Dijk, Marchel Visscher (67. Berry Halfwerk). Gert Jan van de Belt, Björn Schilder, Martijn Jansen (46. Gerald Kreuze).
pi_36984633
HHC - Excelsior '31

Na een mooie wedstrijd maar weer eens achter mijn pc neergestreken. HHC had zeker het eerste half uur het spel in handen en dit resulteerde dan ook in een snelle 1-0 die uit een vrije trap ingekopt werd. Toen het zelfs na een tijdje spelen 2-0 werd kon het geluk aan HHC kant niet op.

De tweede helft kwam E '31 beter in het spel en HHC liet zich steeds vaker (te) ver terugzakken. De kansen kwamen over en weer maar toch had E '31 het betere van het spel. Dit resutleerde al snel in een doelpunt voor Excelsior 31 en niet veel later zelfs voor de gelijkmaker. Het spel werd grimmiger en ook de kaarten vlogen het borstzakje van de scheidsrechter uit. Beide kanten op. De keepers deden goed hun werk en hielden het gelijkspel in stand. Dit tot in de 97e minuut. Zoals ik al zei was de sfeer steeds minder goed geworden en ook in de blessuretijd waren er enkele opstootjes en felle overtredingen. Dit resulteerde in lang doorspelen en in de 97e minuut een klutsgoal voor E '31.
Een gelijkspel was beter op zijn plaats geweest tonende het spel maar al met al was het een leuke en vooral voor publiek zeer spannende wedstrijd.

Na de wedstrijd werd de sfeer onder enkele hhc supporters wat grimmiger en bij het pad naar de kleedkamers was het dan ook onrustig. Na wat duw en trekwerk met het arbitale trio wegens de 11 minuten blessuretijd was de toon dan ook gezet. Toen het team van Excelsior '31 de kleedkamers wou ingaan was het dan ook raak. Vooral richting Looms die erg liet blijken het verdient te vinden dat Excelsior gewonnen had werden dingen gezegt en hier reageerde hij dan ook op. Vooral toen ze begonnen dat een van de HHC supporters met zijn pasgescheiden ex-vrouw naar bed was geweest ontplofte de boel en dit leidde tot bedreigingen over en weer.

Eindstand: 2-3
Supporters: 1950
  zondag 16 april 2006 @ 11:05:49 #31
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37000281
Wat een last-minute goal zeg. En een geweldige vruie trap van Hoekstra! Die zat er lekker in. Wel jammer, ik had het HHC wel gegund.
pi_37001184
Goed verslag ILCILA, die ongeregeldheden zijn dan weer erg jammer. Looms werd vast cynisch en met die kop die hij erbij kan trekken kan dat irritaties opleveren bij teleurgesteld volk. Jammer dat z'n scheiding er dan bij wordt gehaald, triest vind ik dat.

Maar wel een heerlijke overwinning zo, Hoekstra etaleert wel vaker die beslissende vrije trap van hem.
That's all folks!
  zondag 16 april 2006 @ 12:03:54 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37001315
quote:
Op zondag 16 april 2006 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat z'n scheiding er dan bij wordt gehaald, triest vind ik dat.
Ik moest lachen.
pi_37001381
En hij heeft er nog geen ook.
That's all folks!
pi_37001641
Genemuiden Slecht tegen go ahead kampen 3-1 verloren....

Later meer
pi_37004144
quote:
Op zondag 16 april 2006 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed verslag ILCILA, die ongeregeldheden zijn dan weer erg jammer. Looms werd vast cynisch en met die kop die hij erbij kan trekken kan dat irritaties opleveren bij teleurgesteld volk. Jammer dat z'n scheiding er dan bij wordt gehaald, triest vind ik dat.

Maar wel een heerlijke overwinning zo, Hoekstra etaleert wel vaker die beslissende vrije trap van hem.
ja was inderdaad wel jammer, hoorde net dat na de tijd (en waarschijnlijk dus na het bier) er nog weer iets met de scheidsrechter is gebeurt. Het hoe en wat weet ik niet...

maar ik moet zelf ook zeggen, als je een goal scoort die al 3/4 minuten over blessuretijd heen is en dan nog 3 minuten laat doorvoetballen dan levert dat zeker irritatie op...

edit: en wat een lekker bezoekersaantal weer zeg als ik kijk naar de 600/700 die er bij andere teams vaak komen...
pi_37004444
Ja, die bezoekersaantallen. Veel GGD clubs zijn er jeloers op. Aantal meegekomen rood-witten zal er ook niet om hebben gelogen.
That's all folks!
pi_37004879
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die bezoekersaantallen. Veel GGD clubs zijn er jeloers op. Aantal meegekomen rood-witten zal er ook niet om hebben gelogen.
ruim 200 gok ik inderdaad wel op...
pi_37009411
ONS nu echt bijna kampioen dus. Goed dat E'31 nog een late winst boekt.
www.thuisuiteten.nl
pi_37016329
quote:
Op zondag 16 april 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
ONS nu echt bijna kampioen dus. Goed dat E'31 nog een late winst boekt.
foei, omdat laatste
pi_37029395

Nog even een standje, sorry voor het wat achterstallige onderhoud hier. Maar het is niet anders even.

Vanmiddag kan ik helaas niet naar Excelsior'31 - ONS Sneek. De tijd (17.00) komt me slecht uit omdat we met de familie gaan eten. Erg jammer.
That's all folks!
pi_37033317
Helaas, wel een leuke pot tegen de aanstaande kampioen natuurlijk. Misschien kan E'31 de boel nog een beetje uitstellen.
www.thuisuiteten.nl
pi_37040397
Dat hebben ze wel weer wat gedaan. 3-0, ONS kansloos. Gelukkig toch nog een leuk einde van de competitie. SVZW is er bijna aan, vandaag 6-0 verloren tegen WHC.
That's all folks!
  maandag 17 april 2006 @ 19:52:49 #44
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37040443
Sjemig. Mooi kloten. En met Nunspeet komt er ook niets interessants bij in volgens seizoen.
pi_37040559
Laatste wedstrijd komt SVZW hier naartoe, zullen ze niks cadeau krijgen lijkt me.
That's all folks!
  maandag 17 april 2006 @ 19:59:07 #46
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_37040623
Ahh toe, kunnen jullie de oogjes niet een keer dichtknijpen.

Da's wel een mooie wedstrijd om te bezoeken trouwens, wanneer wordt 'tie gespeeld?
pi_37040762
13 mei!

En ik denk niet dat dat zo makkelijk zal gebeuren. Moet onder andere tegen Go Ahead Kampen gebeuren.
That's all folks!
pi_37040778
Netjes Vaduz, goede zege van E'31 zeg!
www.thuisuiteten.nl
pi_37043243
HHC goed gevoetbalt en een achterstand van 2-0 weten om te buigen naar 3-2 zege nu staan ze ipv 10e dus 5e

zo dicht staat het onderin bij elkaar
pi_37043346
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')