je kan het ook koud drinken, maar zover ik begrepen heb is het thee (om het te maken voeg je wel poeder toe aan het water dus misschien heb je wel gelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 19:42 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon warme appellimonade?
Ik zat gisteravond ook aan de Koning Winter thee.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:49 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Nu ik vind dat de zomer wel lang genoeg heeft geduurd; 'Winterdroom'. Is een zwarte thee met amandel, kaneel, appel,.. die erg Sinterklazig smaakt.
Waar heb je die gehaald? Want ik heb nog voor een paar kopjes Winterdroom (die aardig klopt met jouw beschrijving, zit er ook zoethout in?), van iemand gekregen, maar ze wist niet waar ze hem vandaan had. En hij is lekkerrrrr!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:49 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Nu ik vind dat de zomer wel lang genoeg heeft geduurd; 'Winterdroom'. Is een zwarte thee met amandel, kaneel, appel,.. die erg Sinterklazig smaakt.
bij de chineesquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:52 schreef Windigo het volgende:
Weet iemand waar ik gemberthee kan krijgen?
Hier ook last van een thee-overschot!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:04 schreef AardappelAnders. het volgende:
Weet iemand waar ik grote theedozen kan kopen? Ik zoek er een met minimaal 20 vakjes.
En, heb je antwoord gekregen?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb pickwick net een mailtje gestuurd of ze niet toevallig nog een paar doosjes zuidvruchtenkunnen shippen. De kans is klein maar wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |