![]()
Billy Idol mag gewoon niet ontbreken op dit forum, het is een geweldig artiest en entertainer.
Ik zelf ben al ruim 22 jaar fan, en heb afgelopen December eindelijk mijn (jeugd) idool mogen aanschouwen.
Dit was een geweldig moment daar ik niet verwacht had hem ooit nog eens live te zien.
Hij is in de jaren 80 natuurlijk heel populair geweest, vooral op MTV kwam hij geregeld voorbij.
Ik vind hem 1 van de meest onderschatte artiesten van deze tijd, als je ziet wat deze man, inmiddels 50, te weeg brengt tijdens een concert , nou petje af hoor. Wat een energie en wat een meesterlijke stem, en oke, wat een body,
![]()
.
Maar mij gaat het voornamelijk om zijn muziek, hij heeft verschrikkelijk goede nummers geschreven, zoals, Rebel Yell, Eyes without a face, en ook nog de wat onbekendere Blue highway en Catch my fall.
Hij heeft nog eens een poging gedaan met een come -back met de cd Cyberpunk, maar dit was niet echt een succes.
Maar wat gebeurd er in 2005, hij komt me daar toch terug met een geweldig album, Devil's playground, met de single Scream.
Gelukkig de oude Billy is weer helemaal terug in zijn oude glorie.
Ik hoop dat ik nog jaren van hem en zijn muziek kan genieten
![]()
.
Nou zal ik vast niet de enige zijn die liefhebber is van Billy Idol, dus kom laat horen wat je van hem en zijn muziek vindt.