Welkomquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zit nu in de FOK! Flock
Van 1 april tot eind april? of watquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:53 schreef mcintosh het volgende:
Oh voor wie het nog niet weten:
De Stampede Stats staan daar
Op 1 april worden ze gereset, omdat dan de stampede echt begint
Jep hele maand aprilquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Van 1 april tot eind april? of wat
neeeeeeee!! niet stoppen!! tis allemaal gewoon wat miscommunicatie, en ik zou ook gek worden als de pc steeds errors zou geven bij jobs (of zoals bij me vriendin dat boinc heletijd zeurt "could not connect to client)quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:27 schreef Fjolle het volgende:
Sorry als ik in mijn domme onschuld anderen beledigd heb, dit was zeer zeker niet de bedoeling.
Als jullie liever hebben dat ik ermee kap, zeg het maar, dan gaat de stekker eruit.
Ik vind dit heel moeilijk om neer te typen, na alles wat we het laatste jaar samen gedaan hebben, maar meen het wel.
Draait prima met Wine.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:34 schreef JapyDooge het volgende:
en het gaat vast niet stabiel draaien met Wine
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze de limit op cpu tijd op 24 uur hebben gezet; daarna wordt de job afgebroken. Zal wel in rosetta versie 4.83 komen/zitten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:15 schreef Bruce117 het volgende:
Heb de laatste weken nogal eens last van jobs waarbij ik na een uur of 70 draaien erachter kom dat ze pas op 1 procent staan.
Ik lees net op XS dat 4.83 uit is sinds vanochtend... ff zoekenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze de limit op cpu tijd op 24 uur hebben gezet; daarna wordt de job afgebroken. Zal wel in rosetta versie 4.83 komen/zitten.
edit: ah ik zie dat valing me voor was.
hmm, ik heb em @ ubuntu bak geinstalleerd met apt-get en daar draait boinc standaard als servicequote:Op woensdag 29 maart 2006 19:37 schreef Intrepidity het volgende:
Nog een vraagje, heb de Linux-client op mijn servertje geinstalleerd, en kan deze via een SSH-sessie starten met run_client, alleen zodra dit SSH venster afgesloten wordt kapt rosetta er ook mee, hoe voorkom ik dit? kan ik rosette als soort van service draaien onder linux?
1 |
Ik doe hier 13 jobs per dagquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:34 schreef Renesite het volgende:
Heb al een stuk of 7 jobs af in minder dan 1 dag![]()
eronymus zei het al idd, heb ze weggehaald....quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:30 schreef Chris.nl het volgende:
die stats kloppen nie met [url=http://stats.wilc0.com/subteam.php?name=[DPC]FOKschaap&date=2006-03-29]deze[/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |