hahaha PATS, take that!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:38 schreef Mr-Coffee het volgende:
Dan zap je gewoon vrolijk verder.
Zeikwijf
Married with Children is gewoon het beste programma ooit.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef Never-Break het volgende:
Oke. Dat Married with children vanaf vandaag niet meer wordt uitgezonden is nog tot daar aan toe, maar dat ze denken dat de doelgroep van Married with children staat te springen om Murder she wrote daarvoor in de plaats te krijgen slaat alles.
Volgens mij zitten ze in omroepland allemaal zo zwaar aan de coke dat ze geen geld meer hebben om fatsoenlijke programma's te kopen ofzo en daarom maar met hun afgedraaide kop de archiefkast in duiken en het eerste pakken wat ze tegenkomen..![]()
zapt..quote:Op maandag 27 maart 2006 18:38 schreef Mr-Coffee het volgende:
Dan zap je gewoon vrolijk verder.
Zeikwijf
Dat zou betekenen dat married with children nooit erg lang van de buis kan blijven.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:36 schreef Never-Break het volgende:
Volgens mij zitten ze in omroepland allemaal zo zwaar aan de coke dat ze geen geld meer hebben om fatsoenlijke programma's te kopen ofzo en daarom maar met hun afgedraaide kop de archiefkast in duiken en het eerste pakken wat ze tegenkomen..![]()
MASH is al tijden op RTL7, en is dus nu ook verdwenen.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:59 schreef Tha_T het volgende:
Ik vind ze alletwee zum kotsen om eerlijk te zijn hoor. Dan kijk ik liever mash op RTL5![]()
Dan hoop ik dat ze gauw nog een dikke lijn naar binnen jagen, vind het nu namelijk al te lang duren.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat married with children nooit erg lang van de buis kan blijven.
MacGyverquote:Op maandag 27 maart 2006 19:00 schreef Thomas B. het volgende:
ze moeten weer macgyver of the a-team gaan herhalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |