Richard is de mol NIET;
Aflevering 4, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
En Richard is weer terug! Nog meer verwarring na een toch al verwarrende aflevering. De spanning is inmiddels hoog opgelopen. Er zijn jokers gestolen en jokers verhandeld. Jokers, waar sommigen veel voor over hebben, zo bleek.
Tijd speelde een grote rol deze aflevering en aan mij om deze tijd zo goed mogelijk te benutten. Het is vooral nieuwsgierigheid die drijft en vooral onwetendheid die ik gebruik. Het moge duidelijk zijn: Ik weet een aantal zaken namelijk wel. Zo wist ik natuurlijk op voorhand welke koffer de juiste was en het was allemaal slechts een kwestie van tijd. Ik was daar eigenlijk niet eens nodig. De andere kandidaten zijn de weg soms volledig kwijt en ook dat is in mijn voordeel. Ik kon het rustig aan doen dit keer. Subtiel en zeker innerlijk rustig. Dat die kooi ineens opdook in de fabriek versterkte de tijdsdruk, maar riep ook veel vragen op. Wat zou jij gedaan hebben in dat geval? Zou de mol in de kooi zitten, zou de mol de kooi open maken, zou de mol er voorbij lopen of zou de mol zich er helemaal niet mee bemoeien? Ik heb gedaan wat mij het beste leek. Jij zult later wel te weten komen wat dat was. Maar de nieuwsgierigheid en onwetendheid rechtvaardigde dat de kooi geopend werd. Nog meer bruikbare onwetendheid bij de andere kandidaten. Nog meer zekerheid voor mij.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Opties:
1) Toine (pakte de jokers, met verontschuldiging tegen Richard (maar was die wel echt?))
2) Milouska (pakte de jokers, had haast)
3) Roderick (haalde hem er uit)
[ Bericht 3% gewijzigd door MrManiak op 31-03-2006 22:18:31 ]
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!