Ja, en Peggy bijvoorbeeld kon ook maar twee jokers inzetten. (De twee die ze onderweg in de gangen kon pakken).quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja maar toen Richard bevrijd was, werd er op die plek niet meer twee extra jokers aangeboden !!

Of aan Roderick omdat die 2 jokers had opgeofferd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:44 schreef Airelle het volgende:
Als ik daar stond en ik wist het niet zou ik het gewoon aan een 'aardig' persoon geven. Of een persoon waar je veel mee gepraat hebt ofzo.

Ja dat zou wel fair geweest zijn. Sneu dat hij er niets voor kreeg...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Of aan Roderick omdat die 2 jokers had opgeofferd.

O, zo bedoel je....ja, daar heb je gelijk in. Die keuze van de volgorde hebben ze idd niet laten zien...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja maar toen Richard bevrijd was, werd er op die plek niet meer twee extra jokers aangeboden !!

Had ze die van Milouska dan na de test gejat?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, en Peggy bijvoorbeeld kon ook maar twee jokers inzetten. (De twee die ze onderweg in de gangen kon pakken).

Uhu.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:45 schreef Dave het volgende:
Is het eigenlijk niet zo dat het alleen voor de mol niet uitmaakt of er iemand extra in het spel komt of niet? Voor de anderen betekent het extra concurrentie.

Dat weet ik niet. Doet er ook niet toe. Feit blijft dat ze niet in de gelegenheid was er op het einde twee bij te pakken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Had ze die van Milouska dan na de test gejat?

Mary- Lou had beter de 2 jokers aan Roderick kunnen geven !quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Of aan Roderick omdat die 2 jokers had opgeofferd.

Oh, ik dacht "we zullen wel zien", of iets van die strekking.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:48 schreef lookinforyou het volgende:
Toen Richard zei dat ie niet hoopte dat Roderick eruit zou gaan, zei R, zoiets als reken daar maar niet op. De precieze woorden weet ik niet meer.

Volgens mij ook ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht "we zullen wel zien", of iets van die strekking.

Of Richard mocht sowieso door en mocht een vrijstelling weggeven bijv.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:49 schreef Dave het volgende:
En stond de naam van Richard op de vrijstelling? Daar lette ik even niet op. Het had mij "eerlijker" geleken als de bevrijder de vrijstelling had gekregen. Maar goed, dat was in dit geval de mol. Dus die ging toch al door..

Ik had liever Mary-Lou een keer terug zien komen dan Richard.quote:Aflevering 4, Dagboek Mary-Lou
'IK HAD EERLIJK GEZEGD NIET VERWACHT DAT HET ZO'N BEZIT VAN ME ZOU NEMEN...'
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *Misschien had ik wat voorzichtiger moeten spelen en niet steeds vol op één iemand moeten gokken. Maar ik had mezelf voorgenomen om risico's te nemen en dus gevaarlijk te spelen. (En dan heb ik het niet eens over die waanzinnig hoge brug waar ik over heen moest - niet naar beneden kijken!)
Wat een spel! Ik heb van alles geprobeerd om zoveel mogelijk informatie te krijgen en ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo'n bezit van me zou nemen. Het continue opletten, continue erover nadenken en ermee bezig zijn. Slopend, maar ook ontzettend leuk. Dat je zoveel kunt meemaken in zo'n korte tijd; zoveel mooie indrukken en zoveel ontberingen! Meerdere keren heb ik gedacht iets zeker te weten. Nadat ik eruit lag, kwamen allerlei beelden en gesprekken terug en wilde ik dolgraag weer terug in het spel.
Nu denk ik wèl te weten wie de mol is. Die allereerste dag op het vliegveld zag ik de mol zich verspreken en ving een blik op... ik weet het zeker... ik had me niet moeten laten verleiden en bij die gedachte moeten blijven! Aah, mag ik nog even terug komen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |