Ja, of richting kerk binnen 3 dagen! (doe je er langer over dan word je een vampierquote:
Hehe eigenlijk wel.. maar vind die schilden die ik vind niet mooi..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef Retuobak het volgende:
Btw, moet je je shield niet een keer upgraden?
Ik loop met bijna dezelfde rond, alleen inmiddels enchanted voor een def bonus.
Nee, door wat je bij de vorige level up hebt gekozen. Heb zelfs een 5x multiplier gehadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:23 schreef Sjotime het volgende:
Wat betekent nou dat groene bij block precies ??
[afbeelding]
Oh,... en gister nog een beetje gekeken in het menu maar kan de multipliers niet beinvloeden? Wordt de hoogte en mate van multipliers bepaald door wat je voor die level upgrade het meeste hebt gebruikt?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:23 schreef Sjotime het volgende:
Wat betekent nou dat groene bij block precies ??
[afbeelding]
Oh,... en gister nog een beetje gekeken in het menu maar kan de multipliers niet beinvloeden? Wordt de hoogte en mate van multipliers bepaald door wat je voor die level upgrade het meeste hebt gebruikt?
Ok,... dus als ik nu level up ga straks... en ik zet 3 nieuwe,.... dan worden die 3 nieuwe bij mijn volgende level up gemultiplied?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, door wat je bij de vorige level up hebt gekozen. Heb zelfs een 5x multiplier gehad
Ah okquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:28 schreef Vlaggie het volgende:
Hmm.. die groene betekent dat die improved is door item.. die Amulet die ik draag geeft +10 block.
Sorry, ik had het fout, tis idd wat de rest hier zegt. Wat je veel gebruikt dat kun je meer upgradenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ok,... dus als ik nu level up ga straks... en ik zet 3 nieuwe,.... dan worden die 3 nieuwe bij mijn volgende level up gemultiplied?En dan ook nog eens afhankelijk van hoe vaak ik daar iets mee gedaan hebt ivm het aantal multipliers?
Haha.. ik heb inmiddels echt een een hele verzameling aan scrollsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ah ok
Ben ik trouwens de enige die die scrolls niet echt gebruikt. Magic items zeg maar..... werkt ook maar 1 of 2 keer. Wat ik ook niet helemaal snap ik die magic met touch gebeuren.... hoe moet ik dan iemand aanraken? Of moet je bv je zwaard enchanten dan?
Ah,... dan weet ik waar ik me iets meer op moet concentreren namelijk !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:34 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Sorry, ik had het fout, tis idd wat de rest hier zegt. Wat je veel gebruikt dat kun je meer upgraden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |