Bij zo'n thief verkoop dude in die besneeuwde stad.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Waar, lockpicks, kopen, vinden, whatever
WAAR![]()
![]()
Thief guild of Dark Brotherhood.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:10 schreef Noctus het volgende:
[..]
bij deze vraag sluit ik me aan...
erg mooi spel enzo, ik heb alleen altijd een tekort aan die lockpicks. zijn ze ergens te koop?
Voorlopig nog niet nodig, ook het geld er niet voor (over)quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef Retuobak het volgende:
Andere mensen hier al een huis gekocht?
Erm zodra je de thiefs guild joint krijg je te horen dat het tegen de regels is van je guildies te jatten.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet nodig, ook het geld er niet voor (over)
Je zal ook wel bestolen kunnen worden, dus kijk wel uit
Welk level bij je al dan??quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef Retuobak het volgende:
Mja, als vrijwel elk item dat ik vind 1000+ waard is dan valt 15000 ineens behoorlijk mee
Ojaquote:Op maandag 27 maart 2006 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm zodra je de thiefs guild joint krijg je te horen dat het tegen de regels is van je guildies te jatten.
Dus join tah thiefs guild
Ik ben volledig een good guy, dus ook geen thieves guilds en dark brotherhoods hierquote:Op maandag 27 maart 2006 19:43 schreef =HellFire= het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die NIET bij de TG zit..
Binnenkort wel bij de DB.....
Mietjeuhquote:Op maandag 27 maart 2006 19:45 schreef pkwarts het volgende:
Ik ben volledig een good guy, dus ook geen thieves guilds en dark brotherhoods hier
Ik ben ook volledig een good guy, maar ben wel lid geworden van de thieves guild omdat ik dacht dat ik dan van binnenuit de Gray Fox kon verlinken... maar dat kan volgens mij nietquote:Op maandag 27 maart 2006 19:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik ben volledig een good guy, dus ook geen thieves guilds en dark brotherhoods hier
Hoe heb jij die missie gedaan dat je die bust van die dooie in het huis van Metryhdeal oid moet leggen?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:04 schreef Xrenity het volgende:
Thieves guild is echt mooi
Moest een of andere überstaff jatten @ Arcane university, die lever ik later wel in.... Wat een vet ding
die gray fox ga ik ook nog eens een keer pakken jaquote:Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben ook volledig een good guy, maar ben wel lid geworden van de thieves guild omdat ik dacht dat ik dan van binnenuit de Gray Fox kon verlinken... maar dat kan volgens mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |