er waren ook geen stekenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat heb je met mollen, die zijn stekeblind
misschien wel, die heb jij niet gezien, met je Stevie Wonder smileyquote:
Het was een Ray Charles smileyquote:Op maandag 27 maart 2006 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien wel, die heb jij niet gezien, met je Stevie Wonder smiley
he, bahquote:Op maandag 27 maart 2006 18:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Bah, moet ik zo weer weg...
he wat naar nuquote:Op maandag 27 maart 2006 18:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Bah, moet ik zo weer weg...
Geef Maren Haugli maar een kusje van mij als je d'r zietquote:
Nee, want wij spreken niet meer met elkaarquote:Op maandag 27 maart 2006 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef Maren Haugli maar een kusje van mij als je d'r ziet
en doe Wickie de groetenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef Maren Haugli maar een kusje van mij als je d'r ziet
wat doen jullie dan wel met elkaar?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, want wij spreken niet meer met elkaar![]()
Oh okee jammerquote:Op maandag 27 maart 2006 18:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, want wij spreken niet meer met elkaar![]()
Dan ken je mij nog nietquote:Op maandag 27 maart 2006 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee jammeris nog wel zo'n leuk meisje
sounds goodquote:Op maandag 27 maart 2006 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik vanavond eens tortellini gaan maken?
Ik dacht dat jij gewend was aan de traagheid van fok?quote:Op maandag 27 maart 2006 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ah, de klassieke traagheid is er ook weerhet ging alweer zo lang goed
Tering wat SCHIJT ik af en toe op die zeiksite
Gewend als in: "heel vaak meegemaakt, gewoon gaan vinden" wil nog niet zeggen dat ik er maar blij van hoef te worden hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 18:54 schreef Glacier het volgende:
Ik dacht dat jij gewend was aan de traagheid van fok?
Hoiquote:
Niets meer van gehoord, dus zal wel beter gaan.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het inmiddels met je keeper?
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat noodweer is ook weer voorbij.. goedenavond
was ja.. nu nog maar 12 gradenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was toch lekker warm in EIndhoven?
Jammer weer,quote:Op maandag 27 maart 2006 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
was ja.. nu nog maar 12 graden
Voor jou is nu alles een zware achteruitgang jaquote:Op maandag 27 maart 2006 19:20 schreef indahnesia.com het volgende:
geen idee, toen had ik 30 graden.
Dus de sneeuw gaat er binnenkort echt uit?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
het weer was vandaag best te pruimen. Zowaar een paar uur zon gezien, lekker temperatuurtje, regen en donder was toen ik binnen zat dus dat boeit niet![]()
Gaat hopelijk echt de goede kant op nu, eindelijk
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus de sneeuw gaat er binnenkort echt uit?
En waarom nu zo erg dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef leonieke het volgende:
Ik heb me nog nooit zo geërgerd aan dat uur doordraaien![]()
Ik houd van lange avondenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij vindt dat??
Ik heb me nog nooit zo geërgerd aan dat uur doordraaien![]()
Omdat mijn zondagvoormiddag gewoon *weg* was en omdat ik er vandaag al om 5.45uur uit moest en vorige nacht pas na middernacht in slaap ben gevallen omdat ik dat nieuwe uur nog helemaal niet gewoon was.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dus de sneeuw gaat er binnenkort echt uit?
Wennen dus even. En waarom moest je er om 5.45uur uit? Maandag is toch je vrije dag?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat mijn zondagvoormiddag gewoon *weg* was en omdat ik er vandaag al om 5.45uur uit moest en vorige nacht pas na middernacht in slaap ben gevallen omdat ik dat nieuwe uur nog helemaal niet gewoon was.
Ik mocht vandaag mee op uitstap naar Bergen. Andere uitstappen mag ik niet mee doen omdat ik te veel vervangen moet worden, maar op mijn vrije dag werd het heel warm onthaald. Ja, consequent zijn ze daar welquote:Op maandag 27 maart 2006 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wennen dus even. En waarom moest je er om 5.45uur uit? Maandag is toch je vrije dag?
dan moet je niet zolang in je bed blijven liggenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat mijn zondagvoormiddag gewoon *weg* was.....
Het was opeens 11uurquote:Op maandag 27 maart 2006 19:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je niet zolang in je bed blijven liggen
Goedenavond.. en idd ..het is nog licht..fijn!!...op naar de zomerse dagen met terrasjes, en drankjes, en mensjes kijken...quote:
Als ik nergens dringend naar toe moet (als in afspraak op zondagmorgen) dan komt er op zondag geen wekker aan te pas. Die mag toch ook wel één dagje uitrusten?quote:
had hij maar een vak moeten lerenquote:Op maandag 27 maart 2006 19:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als ik nergens dringend naar toe moet (als in afspraak op zondagmorgen) dan komt er op zondag geen wekker aan te pas. Die mag toch ook wel één dagje uitrusten?
Heb je er al veel bekeken? is nieuwbouw geen optie?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:57 schreef leonieke het volgende:
Ah blah
Een huis waarin we geīnteresseerd waren, is al verkocht
Ik haaaaaaaaat huizen zoeken eh
Laat ons zeggen dat we al meer dan 9 maand aan het zoeken zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 20:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Heb je er al veel bekeken? is nieuwbouw geen optie?
kom, zoenenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Laat ons zeggen dat we al meer dan 9 maand aan het zoeken zijn
Ik ben het gewoon kotsbeu
Mja.. het lijkt wel alsof we niets mogen vinden ofzo..quote:
gutteguttegutquote:Op maandag 27 maart 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
twee sudoku's gemaakt onder het eten koken![]()
vlees aangeknetterd
wie heeft er nou verstand van?quote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat heet niet eens bolletje
dat heet heuvel
Neequote:Op maandag 27 maart 2006 20:27 schreef leonieke het volgende:
Gaan jullie nu ruzie maken over MIJN bolletje?
nou... schemerig....quote:
volgens mij wonen we bij elkaar in de buurt!quote:
niet over je bolletjequote:Op maandag 27 maart 2006 20:27 schreef leonieke het volgende:
Gaan jullie nu ruzie maken over MIJN bolletje?
welterustenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:37 schreef leonieke het volgende:
Hier ist toch al bijna helemaal donker hoor![]()
Bedtijd dus![]()
Dat hebben we om half zes al gehadquote:Op maandag 27 maart 2006 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
Is het trouwens bij iemand aan het onweren?
vandaar dat fles misgreepquote:Op maandag 27 maart 2006 20:37 schreef leonieke het volgende:
Hier ist toch al bijna helemaal donker hoor![]()
Bedtijd dus![]()
hier nietquote:Op maandag 27 maart 2006 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
Is het trouwens bij iemand aan het onweren?
trusten ..quote:Op maandag 27 maart 2006 20:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja ik ben al weg hoor![]()
![]()
Maar nu serieus: slaapwel mensen![]()
jij hebt goede orenquote:
truste leoniekequote:Op maandag 27 maart 2006 20:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja ik ben al weg hoor![]()
![]()
Maar nu serieus: slaapwel mensen![]()
knap hčquote:
quote:
Lelijk dusquote:
hoi indahquote:
Dus jij gaat zo ookquote:Op maandag 27 maart 2006 21:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dit is echt het vroeg naar bed topic
ik ga ook niet al te laat...quote:Op maandag 27 maart 2006 21:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dit is echt het vroeg naar bed topic
Ik hoef alleen nog maar halve dagen te werken deze weekquote:Op maandag 27 maart 2006 21:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Neuh! Jij wel, jij moet slaap inhalen
Roosjequote:
Daar staat tegenover dat je hele dagen moet studeren!!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nog maar halve dagen te werken deze week
De tijd die ik nu heb moet meer dan genoeg zijn, als ik maar wat doequote:Op maandag 27 maart 2006 21:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat je hele dagen moet studeren!!
dat doe ik nooitquote:
dat was de vraag nietquote:
Misschien komt het je aanwaaien!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De tijd die ik nu heb moet meer dan genoeg zijn, als ik maar wat doe
mag je zelf wetenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was de vraag niet
ik vroeg of ik nog wat moest doen
jah, het topic moet volquote:Op maandag 27 maart 2006 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was de vraag niet
Je mag mij helpenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat was de vraag niet
Hoe dan, het waait hier niet, het stormtquote:Op maandag 27 maart 2006 21:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Misschien komt het je aanwaaien!
ach gut... tisniewaar?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe dan, het waait hier niet, het stormt![]()
Ben zelfs van de weg geblazen vanmiddag
wat weet jij van mijn grenzen?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als jij je grenzen vrij laag hebt, wel ja!
precies, bij hem heb je weinig nodigquote:Op maandag 27 maart 2006 21:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als jij je grenzen vrij laag hebt, wel ja!
Ja, want ik ben het sekreetquote:Op maandag 27 maart 2006 21:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het top-sekreet was
zeg, niet allemaal tegen mij hequote:Op maandag 27 maart 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies, bij hem heb je weinig nodig
het sekreet, of top?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, iemand moet het zijn, toch?
Hier maken we dus een printscreen enzo van hequote:
lief hčquote:
geloof je haar niet?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier maken we dus een printscreen enzo van he![]()
Nouquote:
Goh, jij doet net of je dit voor het eerst leestquote:Op maandag 27 maart 2006 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier maken we dus een printscreen enzo van he![]()
Natuurlijk wist ik het al, maar dat jij het zo duidelijk toegeeftquote:Op maandag 27 maart 2006 22:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Goh, jij doet net of je dit voor het eerst leest
Absoluut wel, maar voor toekomstige chantage praktijken etcquote:
wat wil je van haar gedaan hebben dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Absoluut wel, maar voor toekomstige chantage praktijken etc![]()
Geen idee, maar mocht het ooit zover komen, dan ........quote:Op maandag 27 maart 2006 22:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat wil je van haar gedaan hebben dan?
nou. euhm nie echt..ben in een recalcitrante bui.. en jij was nu ff de klos!quote:
nou daar geloof ik nu nix van....quote:
ik doe het altijd op weg naar schoolquote:Op maandag 27 maart 2006 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou
Dat sudoku's maken is best leuk, vooral met balpen
CSIquote:Op maandag 27 maart 2006 22:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou. euhm nie echt..ben in een recalcitrante bui.. en jij was nu ff de klos!![]()
Ik zag je gewoon van de fiets "vliegen".. * proest..
PS ben CSI aant kijken...
een slimme vent is op zijn toekomst voorbe....uhh...quote:Op maandag 27 maart 2006 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, maar mocht het ooit zover komen, dan ........![]()
Kijk eens door danquote:Op maandag 27 maart 2006 22:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nou. euhm nie echt..ben in een recalcitrante bui.. en jij was nu ff de klos!![]()
Ik zag je gewoon van de fiets "vliegen".. * proest..
PS ben CSI aant kijken...
nou, welterusten dan maar, dan hopen we morgen wel die kwaliteitsposts te zienquote:Op maandag 27 maart 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja ik ga mn bed maar in ook. Morgen weer een dag
Zoiets jaquote:Op maandag 27 maart 2006 22:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een slimme vent is op zijn toekomst voorbe....uhh...
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
we zijn er weer
christ, dat er nou NOG steeds nooit wat aan die verdomd irritante HOEREtraagheid gedaan wordt
trustequote:Op maandag 27 maart 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ja ik ga mn bed maar in ook. Morgen weer een dag
Ja, ga er maar even voor zittenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, welterusten dan maar, dan hopen we morgen wel die kwaliteitsposts te zien
en gewoon blijven terugkomen hier hequote:
* MutZ gaat er dan maar eens voor zittenquote:
niet slapen blijkbaarquote:Op maandag 27 maart 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en gewoon blijven terugkomen hier heWat DOE ik?
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op, je kan het, even doorzettenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien moet je nog ff wat te eten nemen?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je doet maar. kwaliteitsposts verschijnen niet in de slowchat, lounge, 30/40 reeks of hoe je deze vuilstort verder ook wilt noemenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ gaat er dan maar eens voor zitten
Ik neem maar aan dat je het dan wel over je eigen 'werk' hier hebtquote:Op maandag 27 maart 2006 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je doet maar. kwaliteitsposts verschijnen niet in de slowchat, lounge, 30/40 reeks of hoe je deze vuilstort verder ook wilt noemen
uiteraardquote:Op maandag 27 maart 2006 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik neem maar aan dat je het dan wel over je eigen 'werk' hier hebt![]()
Hoop van wel jaquote:Op maandag 27 maart 2006 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik neem maar aan dat je het dan wel over je eigen 'werk' hier hebt![]()
ik ga ook zoquote:Op maandag 27 maart 2006 22:40 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara gaat slapen en hopelijk fijn dromen.. dat was het plan..
dusss trusten iedereen..![]()
Van flets naar dieproodquote:Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
Van wat naar wat?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 06:38 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Jag... ja ik ben vroeg wakkerMaar goed.. tijdens mijn vakantie soms ook al hoor.. lekker tussen 6 en 7 opstaan.. zalig gewoon.
nah, ik doe het eigenlijk al sinds ik 12 ben of zo.. dus dat lukt me toch al een aantal jaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 06:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb daar echt zwaar moeite mee, met vroeg opstaan.![]()
Veel te vroeg.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 06:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, ik doe het eigenlijk al sinds ik 12 ben of zo.. dus dat lukt me toch al een aantal jaar.![]()
ik stuur wel weer wat geldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 07:40 schreef Jaguarized het volgende:
Nah ook lekker, vanaf morgen moeten we gaan betalen voor het internet. Het is 80 dollar per semester en 60 dollar voor het eerste semester. Die 60 is een scheve berekening want een semester is 5 maanden dus 80 / 5 = 16 x 3 = 48.![]()
nee, da's ook weer zoietsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
anders moeten we m missen
en dat kan natuurlijk niet
we heten nu "De Lounge" ipv GCSC, das het enige geloof ikquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.![]()
Hoe is het hier, veel veranderingen?
Eej Bengel.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.![]()
gelukkig is ze er weerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
Ik kon/wou niet meer onder B. posten, heb gisteren via Yvonne het recht kunnen zetten.
Aangezien ik er niet meer in kwam met mijn oude ww.
Heb je lang volgehoudenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
Ik kon/wou niet meer onder B. posten, heb gisteren via Yvonne het recht kunnen zetten.
Wou niet meer?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
* Glacier kijkt naar de OP van dit topic ...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:12 schreef qu63 het volgende:
hmz, dat wist je al geloof ik
je had zelfs de OP nog gemaakt![]()
![]()
de originele OP danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier kijkt naar de OP van dit topic ...
geen reetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
Lief.![]()
Kom op, lukt wel hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:30 schreef _Cara_ het volgende:
Aaarrggh.. nog een zo'n 3 kwartier..pffttt.. en dan ff pauze...met een kop thee..![]()
En dan nog vrijgesproken worden ookquote:
die vent heeft het helemaal gefilmd en die film is voor veel geld door m verkocht.quote:
ik denk meteen weer terug aan die geweldige ijssalon in wenen, waar ik enkele jaren geleden een bak ijs voor 8 euro heb gekochtquote:
Daar was ik dan niet bij.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik denk meteen weer terug aan die geweldige ijssalon in wenen, waar ik enkele jaren geleden een bak ijs voor 8 euro heb gekocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die vent heeft het helemaal gefilmd en die film is voor veel geld door m verkocht.
maar over het bestaan van dergelijke snuff-movies zwijgen politie en justitie, want er zijn enkele hoge heren die zich nog wekelijks tijdens het bekijken van de beelden laten pijpen door uitgeprocedeerde asielzoeksters.
Das omdat de kabel die kant op zo lang is hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:30 schreef _Cara_ het volgende:
En daar ben ik dan...![]()
Goedemiddag..ff kop thee ritselen.
(Ligt het aan mij of is fok! lastig bereikbaar?..het duurde hier ff..)
Het is een kwestie van geven en nemen...zegt Cara wijs..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
Komt die fransoos hier binnen wandelen en vragen of de muziek zachter kan en de deur dicht omdat meneer wil slapen.Ik zeg dat ik de muziek wel iets zachter doe maar dat de deur open kan blijven. Doet die croissant de deur dus wel dicht.
Fransozen.
Je kan geen absolute stilte verwachten als je een appartement deelt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das omdat de kabel die kant op zo lang is he
Idd, ik doe ook zijn afwas als ik weer eens een glas nodig ben.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het is een kwestie van geven en nemen...zegt Cara wijs..![]()
benquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, ik doe ook zijn afwas als ik weer eens een glas nodig ben.
God schiep Frankrijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
Komt die fransoos hier binnen wandelen en vragen of de muziek zachter kan en de deur dicht omdat meneer wil slapen.Ik zeg dat ik de muziek wel iets zachter doe maar dat de deur open kan blijven. Doet die croissant de deur dus wel dicht.
Fransozen.
Je kan geen absolute stilte verwachten als je een appartement deelt.
Hoe ziet dat er uit dan..?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, ik doe ook zijn afwas als ik weer eens een glas nodig ben
Of hij heeft zich aangepast aan jouw tempoquote:
*ik moest lachen... hijs leuk!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
God schiep Frankrijk.
Alle dagen was hij er mee bezig.
Het werd een heel mooi land,
Bergen en dalen, meren en rivieren,
De mooiste steden,
Vruchtbaar land om de lekkerste dingen te maken
En toen, op de laatste dag,
Om alles ineens te verkloten,
Toen schiep hij de Fransen
Onmogelijk.. ik ben zo rap als maar wat.. nou jah met de meeste dingen dan..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of hij heeft zich aangepast aan jouw tempo
Maar wel limburgs rapquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Onmogelijk.. ik ben zo rap als maar wat.. nou jah met de meeste dingen dan..![]()
tsssss.. met een vleugje Fries!! dat dan weer wel!quote:
Alleen of dat nou in je voordeel werktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tsssss.. met een vleugje Fries!! dat dan weer wel!![]()
*Cara geeft je een draai om je oren.....zo! das mn zuidelijk temperament..!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen of dat nou in je voordeel werkt![]()
Dat moet dan toch goddelijk zijn geweest... of belachelijk duur..?quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*Cara geeft je een draai om je oren.....zo! das mn zuidelijk temperament..!!![]()
Of veelquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat moet dan toch goddelijk zijn geweest... of belachelijk duur..?
gewoon VEELquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat moet dan toch goddelijk zijn geweest... of belachelijk duur..?
Jemig dat was een hele berg...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:46 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gewoon VEEL
ik meen dat t 40 cent per bolletje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |