Part of the Today's Art Festival...quote:Op maandag 31 juli 2006 04:32 schreef Yorrit het volgende:
WASTED 3 met Jason Forrest, Venetian Snares, Pure ea 23 sept in het Theater a/h Spui in Den Haag!
http://www.wasted.clubtransmediale.de/3/wasted3.html
dat weet ik niet... die shizzle is door heel de stad..quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef Disorder het volgende:
Cool. Snares en The Orb op dezelfde plek? Lijkt me wel wat
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:23 schreef Thomas B. het volgende:
juust venetian snares... zou eik gaan toen ze in amsterdam waren maar op die dag kreeg ik de uitslag van mn examens dus dat ging effe voorMaar hier ga ik wel heen...
eik wel, maar een paar andere gasten gingen ook niet en eik wilden we toen alleen nog maar heel hard gaan zuipen en niet anderhalf uur in de trein gaan zitten naar amsterdamquote:Op maandag 31 juli 2006 19:28 schreef Yorrit het volgende:
[..]
![]()
dat is toch een goeie manier om je evt slagen te vieren?
ook okquote:Op maandag 31 juli 2006 19:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
eik wel, maar een paar andere gasten gingen ook niet en eik wilden we toen alleen nog maar heel hard gaan zuipen en niet anderhalf uur in de trein gaan zitten naar amsterdam
Dan zul je nog raar staan te kijken als er maar één persoon op het podium verschijntquote:Op maandag 31 juli 2006 19:23 schreef Thomas B. het volgende:
juust venetian snares... zou eik gaan toen ze in amsterdam waren maar op die dag kreeg ik de uitslag van mn examens dus dat ging effe voorMaar hier ga ik wel heen...
hij kan me 'ze' ook de hele planet-mu bende bedoelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:10 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dan zul je nog raar staan te kijken als er maar één persoon op het podium verschijnt
Ja en war pigs en een nummer van kyussquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef The_Martian het volgende:
Ruffneck rules da hardcore scene... hardcore scene... hardcore scene....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |