Part of the Today's Art Festival...quote:Op maandag 31 juli 2006 04:32 schreef Yorrit het volgende:
WASTED 3 met Jason Forrest, Venetian Snares, Pure ea 23 sept in het Theater a/h Spui in Den Haag!
http://www.wasted.clubtransmediale.de/3/wasted3.html
dat weet ik niet... die shizzle is door heel de stad..quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef Disorder het volgende:
Cool. Snares en The Orb op dezelfde plek? Lijkt me wel wat
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:23 schreef Thomas B. het volgende:
juust venetian snares... zou eik gaan toen ze in amsterdam waren maar op die dag kreeg ik de uitslag van mn examens dus dat ging effe voorMaar hier ga ik wel heen...
eik wel, maar een paar andere gasten gingen ook niet en eik wilden we toen alleen nog maar heel hard gaan zuipen en niet anderhalf uur in de trein gaan zitten naar amsterdamquote:Op maandag 31 juli 2006 19:28 schreef Yorrit het volgende:
[..]
![]()
dat is toch een goeie manier om je evt slagen te vieren?
ook okquote:Op maandag 31 juli 2006 19:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
eik wel, maar een paar andere gasten gingen ook niet en eik wilden we toen alleen nog maar heel hard gaan zuipen en niet anderhalf uur in de trein gaan zitten naar amsterdam
Dan zul je nog raar staan te kijken als er maar één persoon op het podium verschijntquote:Op maandag 31 juli 2006 19:23 schreef Thomas B. het volgende:
juust venetian snares... zou eik gaan toen ze in amsterdam waren maar op die dag kreeg ik de uitslag van mn examens dus dat ging effe voorMaar hier ga ik wel heen...
hij kan me 'ze' ook de hele planet-mu bende bedoelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:10 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dan zul je nog raar staan te kijken als er maar één persoon op het podium verschijnt
Ja en war pigs en een nummer van kyussquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:44 schreef The_Martian het volgende:
Ruffneck rules da hardcore scene... hardcore scene... hardcore scene....![]()
Die drukte gaf ook wel een gaaf effect, echt een kolkende massa zeg maar. Idd wel jammer dat je echt naar binnen moest pogoën en de hele loods ongeveer een pit was op bepaalde momentenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef The_Martian het volgende:
Guns n Roses dacht ik ook nog even voorbij te horen komen? Jammer alleen dat het echt VEEL te druk was bij de X-ray... bong-ra was duidelijk te 'groot' voor die tent.
wow dat festival ziet er echt magisch uit! 10 euro om zaterdag én zondag al die zalen in en uit te gaanquote:Op maandag 18 september 2006 23:08 schreef rioteer het volgende:
By your powers combined we are....CRACK HAVOC
Go CRACK HAVOC!!!!
6th of october 2006 CRACK HAVOC @ 013 Tilburg
Line Up:
Poingi (Raggacore.com)
Hetzer (Raggacore.com)
Rokkon (Raggacore.com)
H-Kon (Raggacore.com)
FFF (Wreck Havoc)
Rioteer (CrackBeats)
Newk (Wreck Havoc)
Rocket Martin (CrackBeats)
Party @ 013 Tilburg. Party starts at 22:00. damage 5 eurodollars
Support your local collaborations of Breakcore Scenes!!!!!
Flyer volgt
Check trouwens Effe www.ZXZW.nl
2 daags Festival in Tilburg met oa: Noize Creator, Ashtar DXD, Rioteer, Shitmat, Patric Catani, Autonon etc...
Dit weekend.
Het feestje heet geen RUST meer, maar Fractured. En de tweede editie zal op oudejaarsdag zijn:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:30 schreef kipknots het volgende:
4 november, metropool Hengelo:
RUST - 1st edition: Mu-ziq
Breakcore-tekno-DNB-electronix
Rust is de nieuwe dansavond van metropool voor iedereen die van lekker dansen houdt, en voor iedereen die van roestige machinefabrieken houdt...en voor iedereen die breakcore, tekno en electronix helemaal te gek vindt. denk..drum n bass in de zesde versnelling met wat gekke breaks en wat piep & knars tussendoor!
line-up:
Mu-ziq (UK, planet Mu) live
FFF
Unyx live
Deadlock Society live
Southern depot vs Taperuis
More tbc.
Open:22:00 Aanvang:22:00
ENTREE ¤ 6,- voor 24u / 8,- na 24u (kassa)
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:29 schreef Yorrit het volgende:
de dag daarvoor (29 december dus) Venetian Snares, Bong-Ra, Deformer en T-mus (dubstep) @ Tivoli de helling utrecht!
Anders ik wel, ben er zeker bij in ieder geval!!quote:Op zondag 24 september 2006 08:45 schreef Yorrit het volgende:
ben benieuwd of en hoe dat ten uitvoer gebracht gaat worden
je maakt mn dag weer goed jongenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:29 schreef Yorrit het volgende:
de dag daarvoor (29 december dus) Venetian Snares, Bong-Ra, Deformer en T-mus (dubstep) @ Tivoli de helling utrecht!
Die hele EP is vet. Allemaal melancholische tracks. Duffy is mijn favoriet, denk ik. Dat pianoriedeltje er tussendoor (kan het niet zo goed uitleggen) maakt het een meeslepend nummer. Echt heel vet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
De nieuwe cd van Venetian Snares is uit
Hospitality:
1 Frictional Nevada (5:17)
2 Beverly's Potatoe Orchestra (3:04)
3 Shoot Myself (3:51)
4 Duffy (6:15)
5 Cabbage (2:58)
6 Hospitality (3:53)
http://www.discogs.com/release/789832
Frictional Nevada is echt een tof nummer
Was vet!quote:Op maandag 6 november 2006 14:57 schreef Yorrit het volgende:
Za 11 Nov / deur open @ 23:00u / aanvang @ 23:00 / ¤ 8WORM.event
A TRIBUTE TO GABBER > BINRAY (UK) + POINGI (DE) + ROKKON (DE) + FFF (NL) + SAH SELECTER (NL)
beyond gabber ihkv REMF
Ze nemen gewoon geen moeite om er naar de luisteren omdat het als een bonk herrie overkomt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:19 schreef Faxie het volgende:
Vinden mensen het nu slechts teringherrie omdat het moeilijk te volgen is of wat? ....
'k Vind het helemaal geen herrie namelijk....
Ja, godver. Hier wou ik dus heen maar nu blijk ik iets met de familie te moeten gaan doen ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:32 schreef cactus-taunus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[b]FRIDAY, JUNE 1:
- TERMINAL 11
- PHTHALOCYANINE
- CX KIDTRONIK
- MAGA BO
- EATS TAPES
+ dj listentomerijn + newk & more...
WORM - Achterhaven 148, Rotterdam
10:00 pm – 05:00 am
damage: 7 euro
http://www.wormweb.nl/agenda.php?id=659
Ouders 30 jaar getrouwd enzo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:14 schreef cactus-taunus het volgende:
familie? dude, prioriteiten!
30 jaar de tering..quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ouders 30 jaar getrouwd enzo.
Maareh yorrit, ga jij zaterdag?
quote:Live: Kid 606 (US), Bryan Fury (UK), Suicidal Rap Orgy (AUS), Spitney Beers & Harris Spilton, VJ: Gieskes, Cafe: dj B-vah vs. Daboetiesjeeka
Donderdagnacht is Opening Night voor GOG-BOT. Het thema: Dikke breaks, brute beats en over the top performances. Electro mash-up pioneer Kid 606 is hoofdact van de avond. Kid 606 beheerst praktisch iedere elektronische muziekstijl en gooit deze dan ook door elkaar. Het resultaat is veelal stevig, eigenwijs en origineel. Naast de tien platen die hij sinds 1998 uitbracht is Kid 606 bovendien labelbaas van Tigerbeat6, dat werk uitbrengt van artiesten als Knifehandchop, Kevin Blechdom en Dj Rupture.
De in Rotterdam woonachtige Brit Bryan Fury, vernoemd naar een hoofdpersoon uit een vechtgame, is geen onbekende in Atak, want hij was al eerder te zien op ons podium. Destijds haalde hij opgeknipte breaks uit zijn laptop, met tegen de Hardcore aanleunende Breakcore als resultaat. Laptopmuzikanten zijn vaak saai, maar de manier waarop Fury opgaat in zijn muziek alleen al is een reden om hem te komen zien.
De muziek van Suicidal Rap Orgy uit Australië is verre van interessant. Het is dan ook de liveshow die het bijzonder maakt. De wat enge rapcrew beëindigt shows regelmatig naakt op het podium, en teksten zijn provocerend. Titels als “Anal Sucking Fun” en “Kitty Fucker” spreken voor zich.
Gieskes verzorgt de visuals bij deze avond. Gieskes is niet zomaar een VJ, maar is een circuitbender: Hij bouwt zelf bestaande apparaten zoals spelcomputers en andere beeldgenerators om tot apparaten met een geheel andere output. Het resultaat is heel wat interessanter om te bekijken dan het afspelen van filmpjes waar veel VJ’s blijven hangen.
quote:Live: DAT Politics (FR), Jason Forrest Band (US), Krause, DJs: D.o.n.n.a. S.u.m.m.e.r., Drumlander. Cafe: Sampleslackers
DAT Politics is een Frans laptop-trio dat, in tegenstelling tot veel andere laptop-musici, zich niet verliest in eindeloos gemurmel en navelstaarderij. De teksten van DAT Politics worden gegoten in uitzinnige rock refreinen, Science-Fiction thema’s, furieuze casiotones en wilde digitale ritmes. Nog nooit eerder werden Glitch, Powerpop, Electronica en Punk op een dergelijke manier samengesmeed als in het explosieve geluid dat DAT Politics heet.
Jason Forrest werd bekend toen hij muziek maakte onder het pseudoniem D.o.n.n.a. S.u.m.m.e.r. Tegenwoordig speelt hij met een band die bij gebrek aan briljante invallen voorlopig gewoon even de Jason Forrest Band heet. Op deze avond staat hij in beide gedaantes op het podium. Unieke elektronische muziek, korte, sprekende samples van iedere denkbare muziekstijl samengebald tot iets dat het midden houdt tussen breakcore en popsong. Ondefinieerbaar en vol van humor. Daarmee voorkomt hij de dodelijke serieuze toon die veel experimentele elektronische muzikanten kenmerkt.
Krause speelde jarenlang in een punkrockband maar ontdekte een paar jaar terug de elektronica. Sindsdien verrast ze bezoekers van podia en festivals in Nederland met haar ongebruikelijke performance in sexy kleding omgeven door warmbloedige analoge synths.
De entree bij de GOG-BOT avonden in Atak is 5,- per keer. Voor 8 euro is echter ook een Passepartout voor beide avonden verkrijgbaar.
lowlands?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:33 schreef Magereheinus het volgende:
Breakcore, heerlijke muziek. Heb nog weinig breakcore cds in mn collectie, maar dat moet veranderen. Bong-Ra al een paar keer gezien en binnenkort Aaron Spectre zienVind het zo gaaf, dat para gebeuren
Ja, sinds ik Pay To Cum van hem heb gehoord vind ik het een held. De Bad Brains breakcore stijl, geniaal! Een vriend van mij zei dat Aaron ook live zijn gitaar werk doet, dat zou helemaal machtig zijn!quote:
als ie optreed als Drumcorps wel..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:41 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Ja, sinds ik Pay To Cum van hem heb gehoord vind ik het een held. De Bad Brains breakcore stijl, geniaal! Een vriend van mij zei dat Aaron ook live zijn gitaar werk doet, dat zou helemaal machtig zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |